Hassan: 3-0!!!!!!!!!!!
Historik
Föregående · 20 · Nästa
Timrå IK > Sv: Brynäs - Timrå IK 2003-10-14
Hassan: Hoppas det blir bättr drag under rören i länsderbyt på torsdag.....Fast 3 p är iaf 3p om det nu blir det...
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2003-10-08
Johan: Nope...rätt säker på att det inte var han...matchen jag tänker på var nog för tre säsonger sedan. Funderar på Öhrling eller Fagerström...men Öhrling är väl för ung och färsk..?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2003-10-08
Chief: Vem var det som stod för två säsonger sedan hemma mot MoDo när Bosse var sjuk?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2003-10-08
Annica: Hoppas det går vägen så även Öhrling får känna på att vinna i Sydkraft Arena....ovärderligt med en trygg back-up till Kapanen!!!!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - DIF 2003-10-08
Annica: Sagoligt.......hade man inte suttit här ensam med kidsen så....nåja, FORZA TIK!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: MIF - Timrå IK 2003-10-03
Dream Team: hoppla, sorry att man inte är lika uppdaterad som vissa här...
Timrå IK > Sv: Tallar och t-shirts
Johan: iofs...*L*...äkta timrå-humor kanske...ja, helt avig är jag inte utan jag kan nog vänja mig!
Timrå IK > Sv: Tallar och t-shirts
Johan: personligen har jag liiite svårt att acceptera kopplingen italien och hockey....förutom fenomenet tifo då...
Föregående · 20 · Nästa