Historik
Föregående · 95 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
65selander: Det blir väl matchstraff för alla. Tills slut så slår Nabokov och Henke långpuckar emot varandra.
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
RavenLord: Nu är inte ryssen puckförare men inte f-n är det nån 5+20.
Han tacklar inte emot huvudet men ryssens kommer lågt och det tar i skallan.
Och Strålmans kramande med Konowalchuck ger samma sak. Men den lika kramande ryssen för inte gå av isen.
P-A Tetiskt och hans U-R Bota visar sina domarkunskaper.
Han tacklar inte emot huvudet men ryssens kommer lågt och det tar i skallan.
Och Strålmans kramande med Konowalchuck ger samma sak. Men den lika kramande ryssen för inte gå av isen.
P-A Tetiskt och hans U-R Bota visar sina domarkunskaper.
MoDo Hockey > Sv: Hockeyhjärtan
Poffa: Nä KB...
"Carlabel var det nog ingen som kallade honom förutom hans livskamrat Astrid då."
"Carlabel var det nog ingen som kallade honom förutom hans livskamrat Astrid då."
MoDo Hockey > Sv: Hockeyhjärtan
Paddan: MoDo-flaggan inuti vajar på halvstång.
Dags att brodera ett KB på årets matchtröja för att ära den som äras bör.
Dags att brodera ett KB på årets matchtröja för att ära den som äras bör.
Support > Sv: Undersidor
Metal Guru: Prova gärna hur editorn funkar i den annars trevliga browsern Maxthon.
Jag kan hålla med om att editorn kunde funka bättre i IE men jag har inte hängt upp mig på den heller så att att recensera själv känns inte korrekt.
Jag kan hålla med om att editorn kunde funka bättre i IE men jag har inte hängt upp mig på den heller så att att recensera själv känns inte korrekt.
Länkar:
http://www.maxthon.com/
http://www.maxthon.com/
Motor > 2008 FORMULA 1 PETROL OFISI TURKISH GRAND PRIX
[bild]i.eurosport.se/imgbk/forml1/all/md-i174946.jpg[/bild]
Då är det dags för undantaget som bekräftar regeln.
För Istanbul Park är en mycket annorlunda och oftast underhållande Tilke-bana med naturliga höjdskillnader, några fina omkörningsställen och snabba kurvor där kurva 8 med sina 4 apex är kronjuvelen.
Även ett mycket underhållande bana för MotoGP som man tyvärr övergivit pga dåligt publikintresse.
Viasat Sport visar lördagsträning (kl 09.55-11.05) och tillsammans med TV6 också kvalet på lördagen (kl 12.55-14.15)
Racet på söndagen sänds sedvanligt på TV6 (13.30-16.00).
Abbarns att man isolerad på bruket då... :-(
Då är det dags för undantaget som bekräftar regeln.
För Istanbul Park är en mycket annorlunda och oftast underhållande Tilke-bana med naturliga höjdskillnader, några fina omkörningsställen och snabba kurvor där kurva 8 med sina 4 apex är kronjuvelen.
Även ett mycket underhållande bana för MotoGP som man tyvärr övergivit pga dåligt publikintresse.
Viasat Sport visar lördagsträning (kl 09.55-11.05) och tillsammans med TV6 också kvalet på lördagen (kl 12.55-14.15)
Racet på söndagen sänds sedvanligt på TV6 (13.30-16.00).
Abbarns att man isolerad på bruket då... :-(
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
jonmannen: Mer info om streamar brukar finnas på [url=www.myp2pforum.eu/]forumet[/url]. För hockey kolla under NHL-fliken.
Dagstråden ger dig då att matchen visas i minst 4 streamar och startar 20.55.
Dagstråden ger dig då att matchen visas i minst 4 streamar och startar 20.55.
Länkar:
http://www.myp2pforum.eu/
http://www.myp2pforum.eu/
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
jonmannen: Streamingen brukar oftast börja strax/precis innan nedsläpp lite beroende på utsändning. Fast ibladn kan man få med förshowen och alltihopa.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Snoop: Så länge inte VIK Västerås kommer upp i ES så är ni alltid sist i ligan när den drar igång.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Tänk om man vore en [url=allehanda.se/tt/inrikes/164206]okänd person i Saltsjöbaden[/url] ändå.
Tre Kronor > Sv: Hockey VM
Modoante: Wallin hoppar ju in taklingen och dessutom siktar han upp emot huvudet på Wick så den matchstraffen är helt korrekt tycker jag.
Men den på Edler är fel. Alpfjanten tittar över axeln, ser Edler komma och "väntar" in att Alexander skall sätta in en tacklingen.
OK att det kanske är en tvåa men inte mer. Han vänder ju ryggen till.
Synd att Liv storspelar först nu. Men samtidigt bra då Alpinisterna lämnar 2 trekronor ensam med Hiller. Dessutom när Sverige är en man mindre. :-)
Men den på Edler är fel. Alpfjanten tittar över axeln, ser Edler komma och "väntar" in att Alexander skall sätta in en tacklingen.
OK att det kanske är en tvåa men inte mer. Han vänder ju ryggen till.
Synd att Liv storspelar först nu. Men samtidigt bra då Alpinisterna lämnar 2 trekronor ensam med Hiller. Dessutom när Sverige är en man mindre. :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Kan ge lite klister till dom.
Liv och försvaret är lika ihåliga som schweizerost och han Hofors-experten pratar om hönor hela tiden...
Liv och försvaret är lika ihåliga som schweizerost och han Hofors-experten pratar om hönor hela tiden...
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Paddan: Jag är lite obekvämt nyfiken på orsaken till detta...
"Aningen problem dock: Svartvadets hockeybyxor brukar mixas ihop av två storlekar, 54:or och 52:or. Nu var det osäkert hur det skulle lösas."
PTV?
"Aningen problem dock: Svartvadets hockeybyxor brukar mixas ihop av två storlekar, 54:or och 52:or. Nu var det osäkert hur det skulle lösas."
PTV?
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Resultat MotoGP
| 1 | Valentino ROSSI | ITA | Fiat Yamaha Team | Yamaha | |
| 2 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 3.890 |
| 3 | Casey STONER | AUS | Ducati Marlboro Team | Ducati | 15.928 |
| 4 | Jorge LORENZO | SPA | Fiat Yamaha Team | Yamaha | 22.494 |
| 5 | Marco MELANDRI | ITA | Ducati Marlboro Team | Ducati | 26.957 |
| 6 | Nicky HAYDEN | USA | Repsol Honda Team | Honda | 28.369 |
| 7 | Colin EDWARDS | USA | Tech 3 Yamaha | Yamaha | 29.780 |
| 8 | Toni ELIAS | SPA | Alice Team | Ducati | 30.225 |
| 9 | Loris CAPIROSSI | ITA | Rizla Suzuki MotoGP | Suzuki | 31.440 |
| 10 | Shinya NAKANO | JPN | San Carlo Honda Gresini | Honda | 35.969 |
| 11 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | JiR Team Scot MotoGP | Honda | 36.246 |
| 12 | James TOSELAND | GBR | Tech 3 Yamaha | Yamaha | 43.191 |
| 13 | Randy DE PUNIET | FRA | LCR Honda MotoGP | Honda | 43.442 |
| 14 | John HOPKINS | USA | Kawasaki Racing Team | Kawasaki | 45.855 |
| 15 | Sylvain GUINTOLI | FRA | Alice Team | Ducati | 46.330 |
| 16 | Alex DE ANGELIS | RSM | San Carlo Honda Gresini | Honda | 50.593 |
| 17 | Anthony WEST | AUS | Kawasaki Racing Team | Kawasaki | 1'05.593 |
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Resultat 250cc
Resultat 250cc
| 1 | Mika KALLIO | FIN | Red Bull KTM 250 | KTM | |
| 2 | Hiroshi AOYAMA | JPN | Red Bull KTM 250 | KTM | 3.238 |
| 3 | Mattia PASINI | ITA | Polaris World | Aprilia | 13.811 |
| 4 | Marco SIMONCELLI | ITA | Metis Gilera | Gilera | 18.474 |
| 5 | Alex DEBON | SPA | Lotus Aprilia | Aprilia | 21.066 |
| 6 | Hector BARBERA | SPA | Team Toth Aprilia | Aprilia | 25.158 |
| 7 | Yuki TAKAHASHI | JPN | JiR Team Scot 250 | Honda | 29.990 |
| 8 | Ratthapark WILAIROT | THA | Thai Honda PTT SAG | Honda | 39.871 |
| 9 | Aleix ESPARGARO | SPA | Lotus Aprilia | Aprilia | 48.344 |
| 10 | Hector FAUBEL | SPA | Mapfre Aspar Team | Aprilia | 55.470 |
| 11 | Roberto LOCATELLI | ITA | Metis Gilera | Gilera | 55.832 |
| 12 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Mapfre Aspar Team | Aprilia | 1'00.442 |
| 13 | Eugene LAVERTY | IRL | Blusens Aprilia | Aprilia | 1'00.732 |
| 14 | Fabrizio LAI | ITA | Campetella Racing | Gilera | 1'36.975 |
| 15 | Doni Tata PRADITA | INA | Yamaha Pertamina Indonesia | Yamaha | 1'37.080 |
| 16 | Imre TOTH | HUN | Team Toth Aprilia | Aprilia | 1'45.018 |
| 17 | Russel GOMEZ | SPA | Blusens Aprilia | Aprilia | 2'13.718 |
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Frisco: Äh det var ju en hel minut som skillde... ;-)
Ett lysande MotoGP-race med Action från start till mål.
1. Rossi
2. Pedrosa
3. Stoner
4. Lorenzo
Ett lysande MotoGP-race med Action från start till mål.
1. Rossi
2. Pedrosa
3. Stoner
4. Lorenzo
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Poffa: Sen måste man ju säga ett dubbelt grattis till Jorge Lorenzo som fyller år idag. Grabben från Mallis visar sig vara en MAN. Ta sig in på en 4:e plats med den smärtan han måste ha är stort.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Frisco: Men du var ju vaken/online redan under 125-loppet?
Inväntar du nåt stalltips eller törs du inte lämna in en rad. :-)
Paddan: Var det fel på din väckarklocka också?
Inväntar du nåt stalltips eller törs du inte lämna in en rad. :-)
Paddan: Var det fel på din väckarklocka också?
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Salle: Dubbelt KTM, Kallio och Aoyama, och sen såg Takahashi ut att ha en säker pallplats då han får soppatorsk(?) in i sista sväng och rullar bokstavligen in på en 7:e.
Pasini "ärver" pallplatsen.
Sen tar Yamaha VM-poäng då Pradita tar en 15:e plats på sin "urgamla" TZ Yamaha. Det lär vara 5-6 år sedan yamaha tog poäng i 250-klassen.
Mina regninställningar är bättre än setupen på torrt så här långt men det har inte varit perfekt. Dock så kommer det (läs Vermuelen) inte att falla väl ut i MotoGP då det nästan är helt torrt i raceline. Det var tom svårt för 250cc-grabbarna att hitta väta att svalka sina överhettade regndäck i ens på rakorna.
Pasini "ärver" pallplatsen.
Sen tar Yamaha VM-poäng då Pradita tar en 15:e plats på sin "urgamla" TZ Yamaha. Det lär vara 5-6 år sedan yamaha tog poäng i 250-klassen.
Mina regninställningar är bättre än setupen på torrt så här långt men det har inte varit perfekt. Dock så kommer det (läs Vermuelen) inte att falla väl ut i MotoGP då det nästan är helt torrt i raceline. Det var tom svårt för 250cc-grabbarna att hitta väta att svalka sina överhettade regndäck i ens på rakorna.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Ett händelfyllt 250cc-lopp och vi är inte ens halvvägs.
Initialt såg det ut som om 3 Aprilior (varav en är en Gilera) skulle dra ifrån. Men inställningar och en vurpa av ledande Bautista har lett att KTM har både 1:a & 2:a plats och det är Kallio som har täten före Aoyama och dessutom lucka ner till fajten om 3:e platsen.
Det är halvtorrrt men har dock kommit lite stänk. Otroligt tuffa förhållanden att vänta på loppets andra halva.
Initialt såg det ut som om 3 Aprilior (varav en är en Gilera) skulle dra ifrån. Men inställningar och en vurpa av ledande Bautista har lett att KTM har både 1:a & 2:a plats och det är Kallio som har täten före Aoyama och dessutom lucka ner till fajten om 3:e platsen.
Det är halvtorrrt men har dock kommit lite stänk. Otroligt tuffa förhållanden att vänta på loppets andra halva.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Resultat 125cc
Resultat 125cc
| 1 | Andrea IANNONE | ITA | I.C. Team | Aprilia | |
| 2 | Mike DI MEGLIO | FRA | Ajo Motorsport | Derbi | 3.355 |
| 3 | Gabor TALMACSI | HUN | Bancaja Aspar Team | Aprilia | 3.451 |
| 4 | Pol ESPARGARO | SPA | Belson Derbi | Derbi | 14.028 |
| 5 | Stefan BRADL | GER | Grizzly Gas Kiefer Racing | Aprilia | 23.853 |
| 6 | Joan OLIVE | SPA | Belson Derbi | Derbi | 31.962 |
| 7 | Michael RANSEDER | AUT | I.C. Team | Aprilia | 33.758 |
| 8 | Nicolas TEROL | SPA | Jack & Jones WRB | Aprilia | 34.696 |
| 9 | Raffaele DE ROSA | ITA | Onde 2000 KTM | KTM | 34.838 |
| 10 | Efren VAZQUEZ | SPA | Blusens Aprilia Junior | Aprilia | 41.011 |
| 11 | Esteve RABAT | SPA | Repsol KTM 125cc | KTM | 41.139 |
| 12 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol KTM 125cc | KTM | 43.677 |
| 13 | Tomoyoshi KOYAMA | JPN | ISPA KTM Aran | KTM | 53.489 |
| 14 | Stevie BONSEY | USA | Degraaf Grand Prix | Aprilia | 54.462 |
| 15 | Pere TUTUSAUS | SPA | Bancaja Aspar Team | Aprilia | 58.706 |
| 16 | Sandro CORTESE | GER | Emmi - Caffe Latte | Aprilia | 59.454 |
| 17 | Dominique AEGERTER | SWI | Ajo Motorsport | Derbi | 1'10.704 |
| 18 | Louis ROSSI | FRA | FFM Honda GP 125 | Honda | 1'47.918 |
| 19 | Hugo VAN DEN BERG | NED | Degraaf Grand Prix | Aprilia | 1'50.406 |
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Ett bra race trots vätan. En hel del krascher men de flesta kunde resa upp och fortsätta.
1. Andrea Iannone
2. Mike Di Meglio
3. Gabor Talmacsi
Det slutade regna halvvägs och började till och med synas tendenser till torrspår i vissa böjar.
Det kommer nog vara för torrt för regndäck att hålla loppet ut men samtidigt på tok för halt, spec utananför raceline, för slicks. Läge för intermediates, bak åtminstone.
1. Andrea Iannone
2. Mike Di Meglio
3. Gabor Talmacsi
Det slutade regna halvvägs och började till och med synas tendenser till torrspår i vissa böjar.
Det kommer nog vara för torrt för regndäck att hålla loppet ut men samtidigt på tok för halt, spec utananför raceline, för slicks. Läge för intermediates, bak åtminstone.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Salle: Tack och bock!
125cc
1. Talmacsi
250cc
1. Pasini
MotoGP
1. Vermuelen
2. Rossi
3. Stoner
125cc
1. Talmacsi
250cc
1. Pasini
MotoGP
1. Vermuelen
2. Rossi
3. Stoner
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Alisandali: Då det regnar i Shanghai så ger jag dig och de som redan tippat en ny chans.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Salle: Mindre än 6 timmar kvar till 125cc-start är det dags att fånga några ZZZ-an.
Men först lite tippning.
125cc
1. Terol
250cc
1. Bautista
MotoGP
1. Rossi
2. Pedrosa
3. Edwards
Men först lite tippning.
125cc
1. Terol
250cc
1. Bautista
MotoGP
1. Rossi
2. Pedrosa
3. Edwards
Café > Sv: Tv-tipset
Per HApps: Efter hockeynthrillern så visar nu TV6 en annan bra thriller.
Sea Of Love med Al Pacino, Ellen Berkin mfl. En bra snutrulle med lite naket dessutom. Han är småfin mrs Berkin.
Om den inte faller i smaken så visar SVT1 också Al Pacino i gangsterklassikern Scarface kl 22.30.
Sea Of Love med Al Pacino, Ellen Berkin mfl. En bra snutrulle med lite naket dessutom. Han är småfin mrs Berkin.
Om den inte faller i smaken så visar SVT1 också Al Pacino i gangsterklassikern Scarface kl 22.30.
Övrig sport > Sv: Snooker
Frisco: Oh f-n där ser man. Det är nog ett sammandrag då framerna bläddrar upp lite ibland.
Borde det inte vara nån match nu dock. Eller sänder dom 3 timmar repris mitt på blanka lördagseftermiddagen?
Borde det inte vara nån match nu dock. Eller sänder dom 3 timmar repris mitt på blanka lördagseftermiddagen?
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Paddan: Han höll faktiskt en klassisk konsert veckan före racet i Portugal där han imponerade stort. Dom visade gluttar från den under nån av träningarna/försnacken.
[url=www.youtube.com/watch?v=jVhWk2Orlu4&feature=related]Här river han dock av nåt lite mer Wells-igt[/url]
[url=www.youtube.com/watch?v=jVhWk2Orlu4&feature=related]Här river han dock av nåt lite mer Wells-igt[/url]
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Takahashi i 250cc måste ha Lorenzo som idol för han försöker sig på en likadan highsider under kvalet. Nästan lika högt upp i luften men inte lika illa landning dock.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Återigen mycket imponerande insataser av Lorenzo i ett spännande kval. Tyvärr så var det en hel del krascher som ställde till det för tex Randy & Nicky. Sen såg ju Bridgestone klart snabbast ut (på kvalostar åtminstone) tills Colin visade att franska ostar är mjukast.
Räkna dock inte att Lorenzo kommer att kunna prestera liknade resultat under ett sånt lång session som ett race. Han hade ju 3-4 rejäla incidenter under detta kval bla 2 utflykter utanför banmarkeringarna och sånt kostar placeringar när det raceas.
Intressant att Yamaha och Michelin har haft alla 4 PP denna säsong.
Resultat MotoGP Kval
| 1 | Colin Edwards | Yamaha Tech3 | 1:58.139 |
|---|---|---|---|
| 2 | Valentino Rossi | Yamaha Factory | 1:58.494 |
| 3 | Casey Stoner | Ducati MotoGP | 1:58.591 |
| 4 | Jorge Lorenzo | Yamaha Factory | 1:58.711 |
| 5 | Daniel Pedrosa | Honda HRC | 1:58.855 |
| 6 | Loris Capirossi | Suzuki MotoGP | 1:58.941 |
| 7 | James Toseland | Yamaha Tech3 | 1:59.254 |
| 8 | Chris Vermeulen | Suzuki MotoGP | 1:59.325 |
| 9 | Randy De Puniet | Honda LCR | 1:59.357 |
| 10 | Nicky Hayden | Honda HRC | 1:59.505 |
Återigen mycket imponerande insataser av Lorenzo i ett spännande kval. Tyvärr så var det en hel del krascher som ställde till det för tex Randy & Nicky. Sen såg ju Bridgestone klart snabbast ut (på kvalostar åtminstone) tills Colin visade att franska ostar är mjukast.
Räkna dock inte att Lorenzo kommer att kunna prestera liknade resultat under ett sånt lång session som ett race. Han hade ju 3-4 rejäla incidenter under detta kval bla 2 utflykter utanför banmarkeringarna och sånt kostar placeringar när det raceas.
Intressant att Yamaha och Michelin har haft alla 4 PP denna säsong.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Paddan: På tal om Respekt...
"Oldtimern" Edwards piskar alla med ett underbart varv där han är mer än 35 hundradelar snabbare än 2:an Rossi.
"Oldtimern" Edwards piskar alla med ett underbart varv där han är mer än 35 hundradelar snabbare än 2:an Rossi.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Paddan: Hoppas det smakar.
Respekt!
Jorge kör ett nytt kvaldäck och kör in på en 3:e, bara 12 hundradelar långsammare än Rossi som har PP med 2 minuter kvar.
Jag gillar ju inte personen Signor Lorentsson men detta är bara att bocka och buga över.
Respekt!
Jorge kör ett nytt kvaldäck och kör in på en 3:e, bara 12 hundradelar långsammare än Rossi som har PP med 2 minuter kvar.
Jag gillar ju inte personen Signor Lorentsson men detta är bara att bocka och buga över.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Och där gjorde Jorge en runda på kvaldäck och lyckades ta sig upp på en 4:e tid.
Fast sen på invarvet efter så var han utanför banan på ett sätt som han normalt borde kunnat förhindra om han varit helt 100%.
Fast sen på invarvet efter så var han utanför banan på ett sätt som han normalt borde kunnat förhindra om han varit helt 100%.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Paddan: AJ AJ AJ!
Såg du Jorges "situation" nyss...
Lär inte gjort så skönt i fossingarna då man använder dom mycket, och reflexmässigt, för att få stopp på såna "wobblingar".
Såg du Jorges "situation" nyss...
Lär inte gjort så skönt i fossingarna då man använder dom mycket, och reflexmässigt, för att få stopp på såna "wobblingar".
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Paddan: Jörgen har faktiskt kört morgonens (deras morgon alltså) fria träning med hyffsat resultat.
Han körde 21 varv och uppvisade en 14:e bästa tid. Jörgen klev aldrig av hojen under denna session då han hade rejält ont i båda anklar och spec den högra sidan. Teamet jobbade mycket med att försöka hitta inställningar på fotpinnar, växelspakar och så för att hitta en så komfortabel position som möjligt.
Han har med 24 minuter kvar även kört 10 varv på kvalet och ligger just nu på 13:e. Men TV-bilder visar att han har ONT så att pressa ytterliggare blir svårt. Och likaså att ev köra med kvaldäck.
Han körde 21 varv och uppvisade en 14:e bästa tid. Jörgen klev aldrig av hojen under denna session då han hade rejält ont i båda anklar och spec den högra sidan. Teamet jobbade mycket med att försöka hitta inställningar på fotpinnar, växelspakar och så för att hitta en så komfortabel position som möjligt.
Han har med 24 minuter kvar även kört 10 varv på kvalet och ligger just nu på 13:e. Men TV-bilder visar att han har ONT så att pressa ytterliggare blir svårt. Och likaså att ev köra med kvaldäck.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Poffa: Han stegrar ju lite när han "flickar" över hojen snabbt. När han sedan sätter ner framhjulet så gör den lilla stöten att bakhjulet, som redan är i acceleration och under stress, släpper en lite granna. När den sedan greppar igen så är high-sidern ett faktum.
Han har en spricka i vänster ankel och självklart en hel del smärta, främst i höger sida men kan Jorge bara klara smärtan så kan han köra enligt Dr Costa.
Han har en spricka i vänster ankel och självklart en hel del smärta, främst i höger sida men kan Jorge bara klara smärtan så kan han köra enligt Dr Costa.
Motor > Sv: Pramac Grand Prix of China
Till och med Aftonbladet har MotoGP-nyheter på löpet när nåt sånt här händer...
[bild]gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00628/mc-star_628459w.jpg[/bild]
[bild]gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00628/mc-star_628459w.jpg[/bild]
Motor > Pramac Grand Prix of China
Om man vill se alla annan action live så är Eurosport kanalen och tiderna...
Lördag
07.00-07.45 125cc Kval
07.45-09.00 MotoGP Kval
09.00-10.00 250cc Kval
Söndag
05.45-07.00 125cc Race
07.00-08.15 250cc Race
08.15-10.00 MotoGP Race
[bild]www.rizla-suzuki-motogp.co.uk/images/round/circuit_diagrams/4.gif[/bild]
Vi inleder med ett actionklipp från dagens MotoGP-träning...
[url=
Om man vill se alla annan action live så är Eurosport kanalen och tiderna...
Lördag
07.00-07.45 125cc Kval
07.45-09.00 MotoGP Kval
09.00-10.00 250cc Kval
Söndag
05.45-07.00 125cc Race
07.00-08.15 250cc Race
08.15-10.00 MotoGP Race
MoDo Hockey > Sv: Slutet för Foppa?
Poffa: Fast nu är det nog slut för säsongen.
[url=sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=3377369]Foppa inte ens med i lineup till match 4.[/url]
Och med alla andra skador så kommer inte Avs kunna stå emot.
[url=sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=3377369]Foppa inte ens med i lineup till match 4.[/url]
Och med alla andra skador så kommer inte Avs kunna stå emot.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Paddan: Det skulle jag också vilja göra...
Men vad är väl GTA IV när man har en kortövergång på bruket?
Men vad är väl GTA IV när man har en kortövergång på bruket?
Föregående · 95 · Nästa
"Jag sa till Morozov vid tekningen att hålla huvudet uppe för du är inte i ryska ligan längre"
:-)