Historik
Föregående · 10 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
{11085}:
Är inte förvånad,, Maken till dålig speluppfattning har jag inte sett!
Är inte förvånad,, Maken till dålig speluppfattning har jag inte sett!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
JoJo2613:
Kanske det har gått lite för snabbt för Hermansson ... Framgångens baksida.
Tycker han börja se lite för självgod ut nu i spelet...
Slarvar med pucken
Kastar iväg chanspuckar ibland utan tanke.
Jobbar inte lika hårt i banan som i dom 2 första matcherna när han fick chansen och ville visa ... utan förväntningar..?
Se lite nonchig ut i mellan åt nu..
Dax att bänka och markera lite..
Nyttigt för Kellerher att få göra det där målet för hans självförtroende..
Han har haft det lite tungt..!
Kanske det har gått lite för snabbt för Hermansson ... Framgångens baksida.
Tycker han börja se lite för självgod ut nu i spelet...
Slarvar med pucken
Kastar iväg chanspuckar ibland utan tanke.
Jobbar inte lika hårt i banan som i dom 2 första matcherna när han fick chansen och ville visa ... utan förväntningar..?
Se lite nonchig ut i mellan åt nu..
Dax att bänka och markera lite..
Nyttigt för Kellerher att få göra det där målet för hans självförtroende..
Han har haft det lite tungt..!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Kalmar HC 25-10-22 Borta
Modo-Målet:
🤣🤣🤣🤣👌
Spelar dåligt i 12 matcher och ligger 2: a ändå 1 poäng efter 1: an..
Hur många lag har klarat av det?
Måste vara jobbigt för Löven.
Spelet flyter på bra i varje match för dom ändå rycker dom inte i serietoppen.
Och så har vi MoDo som spelet har hackat för i alla matcher och ändå ligger endast 1 poäng efter...
🤣🤣🤣🤣👌
Spelar dåligt i 12 matcher och ligger 2: a ändå 1 poäng efter 1: an..
Hur många lag har klarat av det?
Måste vara jobbigt för Löven.
Spelet flyter på bra i varje match för dom ändå rycker dom inte i serietoppen.
Och så har vi MoDo som spelet har hackat för i alla matcher och ändå ligger endast 1 poäng efter...
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
3 mot 3 är det men utan nya regeln.
Förlängning
Vid oavgjort efter ordinarie tid spelas 3-mot-3-förlängning.
Regeln som förbjuder att spela pucken ur anfallszonen gäller endast för spel i serie- och slutspel.
Förlängningen i finalen spelas dock med en annan regel – man fortsätter att spela 3-mot-3 tills ett mål har gjorts.
3 mot 3 är det men utan nya regeln.
Förlängning
Vid oavgjort efter ordinarie tid spelas 3-mot-3-förlängning.
Regeln som förbjuder att spela pucken ur anfallszonen gäller endast för spel i serie- och slutspel.
Förlängningen i finalen spelas dock med en annan regel – man fortsätter att spela 3-mot-3 tills ett mål har gjorts.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Alla fattar att det blir dåliga domare i finalen!
Cirkelns sluts och vi avgör finalen i 3 mot 3 spel, Det blir en tekning i Lövens zon efter att Ottosson har fumlat ut pucken ur zon.
Noren sätter ett backskott i krysset efter att Fitzgerald har vunnit en tekning.
Har jag sagt tidigare här att jag är synsk?😉
Det kanske var under ett annan alias? 🤣🤣
Alla fattar att det blir dåliga domare i finalen!
Cirkelns sluts och vi avgör finalen i 3 mot 3 spel, Det blir en tekning i Lövens zon efter att Ottosson har fumlat ut pucken ur zon.
Noren sätter ett backskott i krysset efter att Fitzgerald har vunnit en tekning.
Har jag sagt tidigare här att jag är synsk?😉
Det kanske var under ett annan alias? 🤣🤣
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Costanza:
Alla andra lag i serien har spelat bra!
Modo har spelat dåligt hittils!
Det är därför vi ligger där vi ligger... 2: a
Vilken tur för den här serien ...
Snart spelar vi bra ...
Och snart börjar vi att värva...
Håll i hatten!
Alla andra lag i serien har spelat bra!
Modo har spelat dåligt hittils!
Det är därför vi ligger där vi ligger... 2: a
Vilken tur för den här serien ...
Snart spelar vi bra ...
Och snart börjar vi att värva...
Håll i hatten!
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Har inte förstått vitsen med att byta bara?
Om man inte är ett Troll!
Men det lugnt .. för min del.
Jo Linus är en väldugt bra hockeyspelare!
Har inte förstått vitsen med att byta bara?
Om man inte är ett Troll!
Men det lugnt .. för min del.
Jo Linus är en väldugt bra hockeyspelare!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Eftersom du skrev att att du skrivit det massor av gånger förra året..
Så reagerade jag på att det fanns ingen vargen här förra säsongen? 😉
Varför byta konto /användarnamn?
Eftersom du skrev att att du skrivit det massor av gånger förra året..
Så reagerade jag på att det fanns ingen vargen här förra säsongen? 😉
Varför byta konto /användarnamn?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Ny order från Fredrik till 4: e ..
Bra jobbat gubbar...
Då tar vi sikte på Nr: 19 också då ...
Bra jobbat gubbar...
Då tar vi sikte på Nr: 19 också då ...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Makarov:
Målrikt när Björklöven besegrades
www.modohockey.se/article/y31at2f-4ij6i1/view
Fast det var ju innan vi vart så här samspelta! 😉
Då hade vi inget Box play.
Nu har vi Noren som vår backgeneral som styr upp B.P
Målrikt när Björklöven besegrades
www.modohockey.se/article/y31at2f-4ij6i1/view
Fast det var ju innan vi vart så här samspelta! 😉
Då hade vi inget Box play.
Nu har vi Noren som vår backgeneral som styr upp B.P
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Skulle gilla starkt om Björklöven känner att dom spelmässigt äger matchen och att vi ändå står där som vinnare...
När matchen är slut
Skulle smaka ordentligt röv för Löven spelarna...🤣🤣
Skulle gilla starkt om Björklöven känner att dom spelmässigt äger matchen och att vi ändå står där som vinnare...
När matchen är slut
Skulle smaka ordentligt röv för Löven spelarna...🤣🤣
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Japp...
Och det var det jag sa långt innan säsongen började här inne ..
Att den kedjan är huggen i sten!
När vi duskuterade kedjor här inne?
Bjerssa var handplockad för just den kedjan.. och han och O.P kompletterar varandra väldigt bra efter deras tid ihop Västervik under Karlin.
Det var den enda kedjevärvningen som jag visste skulle falla väl ut redan före.
3 st. Som kommer till jobbet varje dag!
Japp...
Och det var det jag sa långt innan säsongen började här inne ..
Att den kedjan är huggen i sten!
När vi duskuterade kedjor här inne?
Bjerssa var handplockad för just den kedjan.. och han och O.P kompletterar varandra väldigt bra efter deras tid ihop Västervik under Karlin.
Det var den enda kedjevärvningen som jag visste skulle falla väl ut redan före.
3 st. Som kommer till jobbet varje dag!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}:
L.P Bildar kedja i kväll med Bäckis & Bellows mot Leksand.
Bäckis får islossning i kväll!
L.P Bildar kedja i kväll med Bäckis & Bellows mot Leksand.
Bäckis får islossning i kväll!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez:
Det kan nog bli en öppning för Hinken snart tror jag när SHL klubbarna börja med sina kompletteringsvärvningar?
Jag tror att en offensiv back snart blir ledig i Djurgården när dom plockar in Oliver Kylington.
Det kan nog bli en öppning för Hinken snart tror jag när SHL klubbarna börja med sina kompletteringsvärvningar?
Jag tror att en offensiv back snart blir ledig i Djurgården när dom plockar in Oliver Kylington.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Jag gissar att George är en glad man i kväll?
Han kanske tar en skön kvällspromenad i kväll och varnar alla pysslingar i Umeå för ett råladdat MoDo..
Han går där med sin röda vackra Halsduk.
Jag gissar att George är en glad man i kväll?
Han kanske tar en skön kvällspromenad i kväll och varnar alla pysslingar i Umeå för ett råladdat MoDo..
Han går där med sin röda vackra Halsduk.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9742}:
Det var inte länge sedan som vi ägde matcherna och vann skottstatestiken klart i Många SHL matcher,
Men vi förlorade ändå matcherna!
Det var inte länge sedan som vi ägde matcherna och vann skottstatestiken klart i Många SHL matcher,
Men vi förlorade ändå matcherna!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Moberg:
Svetlikoff assist på Eltons Mål, Det är bra att han får börjar leverera!
Han vinner tekningen, Positivt!
Svetlikoff assist på Eltons Mål, Det är bra att han får börjar leverera!
Han vinner tekningen, Positivt!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
OJ!
Oliver Kylington (Offensiv) back på väg in till Djurgården backsida.
Vilken förstärkning!
Men någon stjärnback kommer få betydligt mindre speltid.
För man vill ju gå runt på 5, Max 6 backar
Dessa har spelat alla 10 matcher hittils:
Philip Holm (Offensiv)
August Berg (Defensiv)
Joey La Leggia (Offensiv)
Gustav Lindström (All Round)
Jesper Pettersson (Defensiv)
Colby Sissons (Offensiv)
_________________________________
Valtteri Pulli ( 8 matcher) (Offensiv)
_________________________________
Hugo Blixt ( 2 matcher) (Offensiv)
Jakob Ragnarsson ( 0 matcher ) (Defensiv)
Det känns som Pulli ryker och därmed frigör pengar?
Oliver Kylington (Offensiv) back på väg in till Djurgården backsida.
Vilken förstärkning!
Men någon stjärnback kommer få betydligt mindre speltid.
För man vill ju gå runt på 5, Max 6 backar
Dessa har spelat alla 10 matcher hittils:
Philip Holm (Offensiv)
August Berg (Defensiv)
Joey La Leggia (Offensiv)
Gustav Lindström (All Round)
Jesper Pettersson (Defensiv)
Colby Sissons (Offensiv)
_________________________________
Valtteri Pulli ( 8 matcher) (Offensiv)
_________________________________
Hugo Blixt ( 2 matcher) (Offensiv)
Jakob Ragnarsson ( 0 matcher ) (Defensiv)
Det känns som Pulli ryker och därmed frigör pengar?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur ser biljettförsäljningen ut för i kväll?
Har någon koll på det?
Vore bra med 3 pinnar i kväll..
För sedan kommer det komma 3 tuffa matcher i rad.
Då är det 2 st.. av dem som är bortamatcher.
Löven och hemmastarka Kalmar..
Sedan Bofors hemma..
En tung match där vi kommer sättas på prov i det fysiska spelet?
Vi kommer få några poängtapp på dom matcherna tror jag?
Jag räknar med det helt enkel,
Tar vi 5 pinnar eller mer av dom 9 är jag nöjd!
Har någon koll på det?
Vore bra med 3 pinnar i kväll..
För sedan kommer det komma 3 tuffa matcher i rad.
Då är det 2 st.. av dem som är bortamatcher.
Löven och hemmastarka Kalmar..
Sedan Bofors hemma..
En tung match där vi kommer sättas på prov i det fysiska spelet?
Vi kommer få några poängtapp på dom matcherna tror jag?
Jag räknar med det helt enkel,
Tar vi 5 pinnar eller mer av dom 9 är jag nöjd!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs:
Jag tycker att laget har tagit steg från omgång 3 till omgång 8.
B.P stabilare, Spelet över hela banan bättre...
Spelet i P.P har blivit bättre, Fast vi spelar runt för mycket.
Där är det även problemet med ingångarna i offensiva zon som ställer till det för oss,
Samt att vi förlorar för mycket tekningar i Offensiva zonen.
Så att vi får börja om...
Men visst tar vi steg ... Även om inte alla vill se det?
Jag tycker att laget har tagit steg från omgång 3 till omgång 8.
B.P stabilare, Spelet över hela banan bättre...
Spelet i P.P har blivit bättre, Fast vi spelar runt för mycket.
Där är det även problemet med ingångarna i offensiva zon som ställer till det för oss,
Samt att vi förlorar för mycket tekningar i Offensiva zonen.
Så att vi får börja om...
Men visst tar vi steg ... Även om inte alla vill se det?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Karlin säger i Allehanda precis det som några av oss har försökt att få några andra här inne att förstå . .
En enkel grund i Lagsport...
Men Modo leder ändå serien efter åtta omgångar, trots att spelet hackat stundtals.
– Det är helt omöjligt att vara där uppe kraven är då vi har 18 nya spelare och sedan tror alla att allt ska sitta efter åtta matcher med fungerande kedjor och
backpar samt fungerande power play.
Lycka till med att hitta det laget, säger Mattias Karlin.
Karlin säger i Allehanda precis det som några av oss har försökt att få några andra här inne att förstå . .
En enkel grund i Lagsport...
Men Modo leder ändå serien efter åtta omgångar, trots att spelet hackat stundtals.
– Det är helt omöjligt att vara där uppe kraven är då vi har 18 nya spelare och sedan tror alla att allt ska sitta efter åtta matcher med fungerande kedjor och
backpar samt fungerande power play.
Lycka till med att hitta det laget, säger Mattias Karlin.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det här är den Dansk som gett oss mest poäng i ett kval än så länge.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Vargen:
Det blir pefekt för då ordnar vi en plats i 3: e kedjan åt nästa talang Milan Sundström. 😉
Det blir Jeppe - Milan - Hermansson i 3: e då!
Det blir pefekt för då ordnar vi en plats i 3: e kedjan åt nästa talang Milan Sundström. 😉
Det blir Jeppe - Milan - Hermansson i 3: e då!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Röda dagar :
Jag är nästan bomb på att några/någon av dem spelar kval mot varandra eller möter HV 71. LHC kommer att reda ut det tror jag!
Jag är nästan bomb på att några/någon av dem spelar kval mot varandra eller möter HV 71. LHC kommer att reda ut det tror jag!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Röda dagar :
Både HV och LHC kan värva sig kvar i SHL.
Men det kan inte Leksand, Malmö eller Örebro.
Och dom kommer inte kunna satsa lika hårt om dom åker ner till HA
Örebro kommer art tappa alla sina inportspelare 14 st. + Karlqvist, Eneroth och backarna Arnesson och G Lindström.
Malmö kommer tappa alla sina inportspelare 14 st. + några till av sina svenska?
Leksand kommer tappa alla sina
inportspelare 8 st. + Gidlöf, A. Lundgren, K. Östman , L Wejdemo, M. Lindqvist och Wiktor Nilsson
Både HV och LHC kan värva sig kvar i SHL.
Men det kan inte Leksand, Malmö eller Örebro.
Och dom kommer inte kunna satsa lika hårt om dom åker ner till HA
Örebro kommer art tappa alla sina inportspelare 14 st. + Karlqvist, Eneroth och backarna Arnesson och G Lindström.
Malmö kommer tappa alla sina inportspelare 14 st. + några till av sina svenska?
Leksand kommer tappa alla sina
inportspelare 8 st. + Gidlöf, A. Lundgren, K. Östman , L Wejdemo, M. Lindqvist och Wiktor Nilsson
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
grimiss:
Vi har ett antal starka spelare komtrakterade även nästa år !
Werner 26/27
Rönninge 26/27
Victor Berlund 26/27
Emil Larsson 27/28
Linus Andersson 26/27
Jesper Olofsson 26/27
Carl Mattsson 26/27
Sebbe Ohlsson 27/28
Oskar Pettersson 27/28
Jacob Bjerselius 26/26
Milton Gästrin 27/28
Edvin Olofsson 26/27
Topping tror jag hänger med på 1 till år.
Rundblad lika så..
Det blir inget SAIK för honom.
Vi har ett antal starka spelare komtrakterade även nästa år !
Werner 26/27
Rönninge 26/27
Victor Berlund 26/27
Emil Larsson 27/28
Linus Andersson 26/27
Jesper Olofsson 26/27
Carl Mattsson 26/27
Sebbe Ohlsson 27/28
Oskar Pettersson 27/28
Jacob Bjerselius 26/26
Milton Gästrin 27/28
Edvin Olofsson 26/27
Topping tror jag hänger med på 1 till år.
Rundblad lika så..
Det blir inget SAIK för honom.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Dexter :
Ha har också sagt att går vi inte upp i år så satsar vi nästa år igen.
Vi kommer att lyckas till slut!
Ha har också sagt att går vi inte upp i år så satsar vi nästa år igen.
Vi kommer att lyckas till slut!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Sigge:
Det är väl bara HV 71 som har ekonomi att göra en liknande satsning som vi gjorde i.år?
Knappast Leksand, Örebro, Malmö eller Timrå
Timrå kommer nog inte tappa så många spelare vi gjorde..Så fördel dom OM dom skulle hamna i ett kval vilket jag tror att dom inte gör!
Det är väl bara HV 71 som har ekonomi att göra en liknande satsning som vi gjorde i.år?
Knappast Leksand, Örebro, Malmö eller Timrå
Timrå kommer nog inte tappa så många spelare vi gjorde..Så fördel dom OM dom skulle hamna i ett kval vilket jag tror att dom inte gör!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Petosöjä:
Det tror jag inte..
Karlin var väldigt tydlig från början med att det kommer ta lång tid att få ihop spelet och lagdelarna med 18 nya spelare!
Men dom tar 1 träning i taget och tar små steg på alla punkter och än så länge har det gått bra trots undermåligt spel och problem i PP och defensiven...
Där av att jag gillar att det är långt mellan matcherna i början av serien så dom hinner gnugga detaljer och snart om 2-3 veckor får vi in en till spelskicklig center som förhoppningsvis kommer att betyda ett snäpp bättre i PP ?
Det tror jag inte..
Karlin var väldigt tydlig från början med att det kommer ta lång tid att få ihop spelet och lagdelarna med 18 nya spelare!
Men dom tar 1 träning i taget och tar små steg på alla punkter och än så länge har det gått bra trots undermåligt spel och problem i PP och defensiven...
Där av att jag gillar att det är långt mellan matcherna i början av serien så dom hinner gnugga detaljer och snart om 2-3 veckor får vi in en till spelskicklig center som förhoppningsvis kommer att betyda ett snäpp bättre i PP ?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Jag gillar att det är långt i mellan matcherna nu så här i början på serien..
Jag gillar att det är långt i mellan matcherna nu så här i början på serien..
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Paninaro:
Han läste inte dina sista rader..😂
Han vill inte ändra sin linje,
Han är lika bestämd som Karlin.
Vi sparkar ut honom här ifrån 😉
Han läste inte dina sista rader..😂
Han vill inte ändra sin linje,
Han är lika bestämd som Karlin.
Vi sparkar ut honom här ifrån 😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo:
Roger Rönnberg styrde Frölunda i 12 år.
Laget har slutat 6; a och 7: a ett antal ggr.
Men Frölunda satt lugnt i båten och det slutade med målet SM Guld 2ggr.
Av 12 försök...
Bulan gör sin 9: e säsong har 1 guld.
Men Luleå har suttit lugn i båten alla år!
Roger Rönnberg styrde Frölunda i 12 år.
Laget har slutat 6; a och 7: a ett antal ggr.
Men Frölunda satt lugnt i båten och det slutade med målet SM Guld 2ggr.
Av 12 försök...
Bulan gör sin 9: e säsong har 1 guld.
Men Luleå har suttit lugn i båten alla år!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
grimiss:
Det kommer inte hända!
Så vi kan lägga ner den här tjafset nu!
Om ett flygplan går lite knackigt på långresan till Indien,
Så kastar man inte ut piloterna efter 4 timmars flygning....
Det kommer inte hända!
Så vi kan lägga ner den här tjafset nu!
Om ett flygplan går lite knackigt på långresan till Indien,
Så kastar man inte ut piloterna efter 4 timmars flygning....
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greenwolper:
Johannes Kinnwall i Brynäs är hel vass framåt.
Men klappkass bakåt,
Svårt att spela en sådan back...
Johannes Kinnwall i Brynäs är hel vass framåt.
Men klappkass bakåt,
Svårt att spela en sådan back...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo:
Robert Hägg har der riktigt tungt i Brynäs.
Det är ett tufft återkomstår för honom i SHL.
Jag tror inte att Brynäs kommer att skriva nytt med honom?
Han är ett av problemet i Brynäs Box Play.
Jag tror att han inte trivs i Gävle.
Skönt att Brynäs fick hans återkomstår.
Han var ju på väg till osd...
Robert Hägg har der riktigt tungt i Brynäs.
Det är ett tufft återkomstår för honom i SHL.
Jag tror inte att Brynäs kommer att skriva nytt med honom?
Han är ett av problemet i Brynäs Box Play.
Jag tror att han inte trivs i Gävle.
Skönt att Brynäs fick hans återkomstår.
Han var ju på väg till osd...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Brynäs fick behålla 12 st. Från SHL truppen
När dom startade om i HA.
Dom fylllde på.med Jordie Benn, Billins, Cukste och Kasper Larsson på backsidan.
Där man fick behålla Bertilsson, Kinnvall och Teodor Lindstein.
Och på forwardsidan fyllde dom på med.
Kellerher, Kopacka, Indrasis och Vesel.
Till sina rutinerade forwardsstjärnor som
Larsson, Rödin, Ölund, Scott och Blomqvist.
När dom startade om i HA.
Dom fylllde på.med Jordie Benn, Billins, Cukste och Kasper Larsson på backsidan.
Där man fick behålla Bertilsson, Kinnvall och Teodor Lindstein.
Och på forwardsidan fyllde dom på med.
Kellerher, Kopacka, Indrasis och Vesel.
Till sina rutinerade forwardsstjärnor som
Larsson, Rödin, Ölund, Scott och Blomqvist.
Föregående · 10 · Nästa


Skinka, röd paprika, soltorkade tomater
Krossad ananas och pizzakrydda.
Mörkt bröd naturligtvis 😜
54% -an blir en rökig
Ardbeg Uigeadail