Historik
Föregående · 25 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brown ass IF: The Pittsburgh Penguins have acquired defenseman John Nyberg from the Dallas Stars in exchange for Oula Palve, it was announced today by executive vice president and general manager Jim Rutherford.
Nyberg is signed through the end of the 2019-20 season and carries an average annual value of $745,000 at the NHL level. He will report to the Wilkes-Barre/Scranton Penguins of the American Hockey League.
Nyberg is signed through the end of the 2019-20 season and carries an average annual value of $745,000 at the NHL level. He will report to the Wilkes-Barre/Scranton Penguins of the American Hockey League.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brown ass IF:
Kanske lättare för honom att ta sig tillbaka till NHL från Linkan,
går man upp mot Madadi, så bör NHL vara ligan för Nyberg
Kanske lättare för honom att ta sig tillbaka till NHL från Linkan,
går man upp mot Madadi, så bör NHL vara ligan för Nyberg
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:
John Nyberg, född 14 juli 1996 i Göteborg, är en svensk professionell ishockeyspelare som spelar för Brynäs IF i SHL. Hans moderklubb är Härryda HC. Nyberg är även känd för att ha gått tre ronder i en mma-match mot Reza Madadi på nattklubben Park Lane i Göteborg. Matchen blev oavgjord.
John Nyberg, född 14 juli 1996 i Göteborg, är en svensk professionell ishockeyspelare som spelar för Brynäs IF i SHL. Hans moderklubb är Härryda HC. Nyberg är även känd för att ha gått tre ronder i en mma-match mot Reza Madadi på nattklubben Park Lane i Göteborg. Matchen blev oavgjord.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Axle San, tycker att du ska lägga ner dina hånfulla kommentarer,
skriv "grabbar" om du måste använda ordet grabbar...
Axle San, tycker att du ska lägga ner dina hånfulla kommentarer,
skriv "grabbar" om du måste använda ordet grabbar...
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Skicka Björk hem till björkarnas stad, och sc kan rädda sitt ansikte/flin med nesan över att skänka Nyberg till Linkan..
Skicka Björk hem till björkarnas stad, och sc kan rädda sitt ansikte/flin med nesan över att skänka Nyberg till Linkan..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:
hockeyfansinlägg
Ständigt denna jävla Björk .....
Hämtar pucken med fart i egen zon .....
Han är helt ENSAM förutom VV i egen zon.....
Han slår på en tvärnit framför egen målvakt med pucken ......
Låter Malmö attackera honom....
Slår en passning på 3 meter åt helvete & vips så har Malmö ett friläge......
Han får pucken igen ....
Alla Brynäsare drar på byte......
Han slår pucken helt i blindo bakom eget mål där det inte finns någon alls .....
Malmöspelare hämtar pucken och blir ett farligt avslut igen ......
hockeyfansinlägg
Ständigt denna jävla Björk .....
Hämtar pucken med fart i egen zon .....
Han är helt ENSAM förutom VV i egen zon.....
Han slår på en tvärnit framför egen målvakt med pucken ......
Låter Malmö attackera honom....
Slår en passning på 3 meter åt helvete & vips så har Malmö ett friläge......
Han får pucken igen ....
Alla Brynäsare drar på byte......
Han slår pucken helt i blindo bakom eget mål där det inte finns någon alls .....
Malmöspelare hämtar pucken och blir ett farligt avslut igen ......
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hermansson888:
alcen borde veta, om han fått loss läkarjournalerna från de AHL/NHL-klubbar Timashov spelat i..?????
alcen borde veta, om han fått loss läkarjournalerna från de AHL/NHL-klubbar Timashov spelat i..?????
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp:
Målgrupp
Kursen riktar sig till tränare som genomgått JS2 och vill verka på elitnivå. Elittränarutbildningen är obligatorisk för huvudtränare och assisterande tränare i SHL, samt för huvudtränare i SDHL, Hockeyallsvenskan, J20 Superelit och Elithockeygymnasier (NIU).
Målgrupp
Kursen riktar sig till tränare som genomgått JS2 och vill verka på elitnivå. Elittränarutbildningen är obligatorisk för huvudtränare och assisterande tränare i SHL, samt för huvudtränare i SDHL, Hockeyallsvenskan, J20 Superelit och Elithockeygymnasier (NIU).
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
andersén avslutade förra säsongen knäskadad..
2019-2020 spelade samma person med 15 kilos övervikt..
lägg ner kompisvärvandet..även om han är en go och rolig gubbe
andersén avslutade förra säsongen knäskadad..
2019-2020 spelade samma person med 15 kilos övervikt..
lägg ner kompisvärvandet..även om han är en go och rolig gubbe
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Morningstar:
sälj eller låna ut BJÖRK, som är på tok för svajjig i sitt spel.
sälj eller låna ut Berglund som stressar ihjäl sig så fort han har puck..
ta inte in Andersén som har gjort sitt på en SHL rink...
bör finnas bättre backar att tillgå
sälj eller låna ut BJÖRK, som är på tok för svajjig i sitt spel.
sälj eller låna ut Berglund som stressar ihjäl sig så fort han har puck..
ta inte in Andersén som har gjort sitt på en SHL rink...
bör finnas bättre backar att tillgå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}:
bänka björk!!
är det förbjudet att skjuta direktskott!!
Varför hålla inne med skotten i första läget!!
bänka björk!!
är det förbjudet att skjuta direktskott!!
Varför hålla inne med skotten i första läget!!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT:
""20 oktober 2021 11:23
Hockeyvärlden är inte större än att alla har koll på alla. Men att Erika Grahm och Johan Alcén lyckas landa Dmytro Timashov, en av många nästan bortglömda svenskar i Nordamerika, är inget annat än ett toppbetyg till den nya sportchefsduon.""
""20 oktober 2021 11:23
Hockeyvärlden är inte större än att alla har koll på alla. Men att Erika Grahm och Johan Alcén lyckas landa Dmytro Timashov, en av många nästan bortglömda svenskar i Nordamerika, är inget annat än ett toppbetyg till den nya sportchefsduon.""
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
inte Rosén, eftersom han inte verkar vara tacklingsbar..åker som en primadonna och söker upp förlupna puckar/returer i slottet..
inte Rosén, eftersom han inte verkar vara tacklingsbar..åker som en primadonna och söker upp förlupna puckar/returer i slottet..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT:
du får försöka missuppfatta det hela rätt!
tycker att en sportchef borde kunna läsa av historiken på en spelare som spelat i ett antal AHL/NHL/AHL klubbar..
Borde finnas läkar-journaler på Tima från samtliga klubbar over there..
du får försöka missuppfatta det hela rätt!
tycker att en sportchef borde kunna läsa av historiken på en spelare som spelat i ett antal AHL/NHL/AHL klubbar..
Borde finnas läkar-journaler på Tima från samtliga klubbar over there..
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf:
jomenvisst äre politik, men Tima fick komma till svenskklubben Detroit, varför skickades han iväg följande säsong 2020 för att göra EN match för Islanders, något måste ha visats i Detroit,..eftersom han endast fick fem matcher i Detroit..
jomenvisst äre politik, men Tima fick komma till svenskklubben Detroit, varför skickades han iväg följande säsong 2020 för att göra EN match för Islanders, något måste ha visats i Detroit,..eftersom han endast fick fem matcher i Detroit..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
En sportchef borde kunna se den nedåtgående trenden för Tima, efter tre säsonger i Torontos farmalag, så fick han chansen i TML/NHL, spelade 39 matcer för TML avslutade säsongen i Detroit med 5 matcher, sedan EN match i New York Islanders, sedan skickades han ner i AHL igen...VARFÖR
En sportchef borde kunna se den nedåtgående trenden för Tima, efter tre säsonger i Torontos farmalag, så fick han chansen i TML/NHL, spelade 39 matcer för TML avslutade säsongen i Detroit med 5 matcher, sedan EN match i New York Islanders, sedan skickades han ner i AHL igen...VARFÖR
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
vi har samma samma försvar, samma förstemålvakt, som lär sig
big ice..
Klarar VV av att täcka bortre stolpen mot MIF??
Kanske bättre att låta VA stå några matcher, så Sohlberg kan träna positionerandet med VV några veckor ytterligare..
Såg nybörjaraktigt ut när han släppte in på bortre stolpen mot Färjestad och Leksand..
vi har samma samma försvar, samma förstemålvakt, som lär sig
big ice..
Klarar VV av att täcka bortre stolpen mot MIF??
Kanske bättre att låta VA stå några matcher, så Sohlberg kan träna positionerandet med VV några veckor ytterligare..
Såg nybörjaraktigt ut när han släppte in på bortre stolpen mot Färjestad och Leksand..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
vi köper en forward, men vi behöver målvakter och backar
vi köper en forward, men vi behöver målvakter och backar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912:
Artikel i DAGENS Arbetarblad i målvaktsfrågan:
"Men faktorer att det är Vehviläinens första säsong på fullstor rink och att han knappt spelade något förra säsongen finns att tänka på.
– Första tiden, innan säsongen, var en anpassningsperiod för honom. Nu jobbar vi mycket med att hitta tillbaka till den grund och trygghet han haft tidigare som målvakt, och jag har tålamod med det, fastslår Henning Sohlberg."
man blir rädd när man läser exempelvis
" hitta tillbaka till den grund och trygghet han haft tidigare som målvakt"
- jaha men var inte det på liten rink??
Hur tänkte man när man värvade killen, vilken är van vid små rinkar??
KÖP en NY MÅLVAKT NU!!!!!!!
Artikel i DAGENS Arbetarblad i målvaktsfrågan:
"Men faktorer att det är Vehviläinens första säsong på fullstor rink och att han knappt spelade något förra säsongen finns att tänka på.
– Första tiden, innan säsongen, var en anpassningsperiod för honom. Nu jobbar vi mycket med att hitta tillbaka till den grund och trygghet han haft tidigare som målvakt, och jag har tålamod med det, fastslår Henning Sohlberg."
man blir rädd när man läser exempelvis
" hitta tillbaka till den grund och trygghet han haft tidigare som målvakt"
- jaha men var inte det på liten rink??
Hur tänkte man när man värvade killen, vilken är van vid små rinkar??
KÖP en NY MÅLVAKT NU!!!!!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
tur att han "endast" har coachningen av backarna, funderar ibland hur det kan komma sig att Björk verkar vara på isen ofta. Han kanske åker så långsamt, att man får fel tidsuppfattning som tittare..
tur att han "endast" har coachningen av backarna, funderar ibland hur det kan komma sig att Björk verkar vara på isen ofta. Han kanske åker så långsamt, att man får fel tidsuppfattning som tittare..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brown ass IF:
hållhake?
nja, tror han fick positionen i den inre kretsen för inbördes beundran efter sin tid med J18-spelarna..
Tror inte något av de andra SHL- lagen har backtränare med samma låga cv., div 2, superettan, där ser man fler backtränare med meriter från spel i högsta serien...
borde vara lätt att byta ut honom mot en högre rankad backtränare
MEN Brynäsföreningen vill väl satsa på egna produkter, från Gästrikland/Dalarna...
Holmqvist gjorde några säsonger som spelare för Arboga..
hållhake?
nja, tror han fick positionen i den inre kretsen för inbördes beundran efter sin tid med J18-spelarna..
Tror inte något av de andra SHL- lagen har backtränare med samma låga cv., div 2, superettan, där ser man fler backtränare med meriter från spel i högsta serien...
borde vara lätt att byta ut honom mot en högre rankad backtränare
MEN Brynäsföreningen vill väl satsa på egna produkter, från Gästrikland/Dalarna...
Holmqvist gjorde några säsonger som spelare för Arboga..
Föregående · 25 · Nästa
youtu.be/oKuvSnRk5LQ