Historik
Föregående · 109 · Nästa
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{297}: Nja,han skyllde väl inte på freddan bokstavligen. Men visst du har rätt, många "mindre" stjärnor klarade det bättre! Men vi får väl ge honom en chans, åtminstone försäsongen! Han har ju presterat förut!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7981}: för dålig plus minus, dom gillar statistik där borta! Och det måste väl erkännas, Dalle behöver en riktigt duktig tvåvägscenter vid sin sida!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7981}: enligt Kapanen, sportchefen, så är finansieringen klar för Dalle! Bollen ligger hos honom!
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nyförvärv hit och dit, men det är så jäkla roligt att organisationen har blivit så mycket bättre, och proffsigare! Sånt sprider sig ända ut på isen!
+ 16
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tigerhjärta: men bäst betald någonsin i Brynäs, 310000! Det hade väl Jonte Hedström i Timrå? 😉
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
werty: jag tror mycket på våra yngre förmågor, Johansson och Edfeldt. Verkar som dom tänker ta chansen nu när dom får den! Halloran tror jag också kommer bli en publikfavorit! Man ser verkligen fram emot säsongen! Det var längesen!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: far och son Forsberg fixade det där med bravur, och dom är ju ändå ångermanlänningar!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Nubben borde ha gjort en pudel där före jul, och erkänt att det blev fel! Men det är lätt att vara efterklok.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ante tycker att topp tio är rimligt! Fan vad skönt det vore! 👍
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682} men vi har ett mycket finare prisskåp! Erat är ju fullt med tingeltangel och annat skräp! Nä rent och snyggt ska det va! 👍
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Det löser sig! Det viktiga var att prisskåpet räddades! 👍
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tigerhjärta: Då gör jag som Smokey, lägger ner hockeyintresset!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{3405}: om Dahlén skulle skriva på så känns det som en jäkla tur att Rattie flyttade!
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Tigerhjärta: på en rak fråga idag till Jennifer Engström, reporter på ST. Kommer Dahlén att presenteras på ispremiären? Han är inte klar! : ) Sen får man ju tolka det som man vill!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: enligt obekräftade rykten så hade han kontraktsförslag, men möjligheten att få färska bullar från Östersund värderades högre!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Det var inte längesen han var klar för Linköping eller HV, och nu Timrå. Ja det är verkligen Silly! 😄
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9566}: fast det konceptet har vi ju provat en gång, att snåla oss kvar!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: och svarta bortaställ! Kommer han till Timrå så är det mer än vad jag hade hoppats på iaf!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Mattaeuz: verkar bli en rolig hockeyallsvenska. Ni kommer helt klart att ge jurgårn en match! Kul! 👍
+ 2
Föregående · 109 · Nästa