Historik
Föregående · 3 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: ”Hockey handlar om att tävla. Vimmerby tävlade mer än oss idag.”
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
puffe4: Håller helt och hållet med!
Fast min katt säger att hon är djupt orolig över Hinkens lagbygge inför kommande säsong.
Fast min katt säger att hon är djupt orolig över Hinkens lagbygge inför kommande säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
JoJo2613: Tack! Ja det var exakt den jag menade. Konstigt att jag själv inte har sett den där. 😜
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Här har jag hittat en bild på alla Modos stjärnnyförvärv uppradade bredvid varandra!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ser att Zuccarello gjorde två assist inatt. Borde inte han vara sugen på att spela i HA? Byta ut resor till Miami mot resor till Gotland.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Efter en nubbe för mycket så kommer du skriva nåt olämpligt därinne.
Fast jag har skämtat en del om kronofogden, men jag sitter fortfarande tryggt!
Fast jag har skämtat en del om kronofogden, men jag sitter fortfarande tryggt!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sigge: Det blir nån svensk från finska ligan som aldrig nånsin har lämnat avtryck nånstans. Sen blir det nån kanadensare som funderat på att lägga skridskorna på hyllan för att börja plugga istället.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Är så trött på MoDo. Kommer ta sommarledigt och ge blanka fan i denna silly!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Känns bra med en finne i laget. Vi behöver alltid ha minst en finne. Nu vill jag ha in en galen östeurope i laget som lär Elton hur man sveper vodka!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sigge: Hinken har lovat att han ska gå över lik för att vi ska ta poäng i Visby.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Älskar de konservativa patrioterna som växt fram på sistone. Precis som J20!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Juniortråden
Vargen: Känns helt plötsligt som att följa vårt kära Modo.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Ekonom i Timrå är ett svårare jobb. Eller fastighetsmäklare i Mogadishu.
+ 2
IF Björklöven > Sv: Uppsnack kringa första matchen Löven mot BIK 20260415
Grattis till ett års vistelse i SHL. Vi möts i hissen i April nästa år. ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Modos första säsong i HA så förlorade vi mot Pantern. Senaste säsongen förlorade vi mot Vimmerby.
Vi är knappt favoriter på Gotland…
Vi är knappt favoriter på Gotland…
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det ironiska är att jag ska boka färja till Gotland på Fredag. Ska dit vecka 30 nämligen. :D
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Smurfen: ”Om vi kan komma hem från en bortaturné mot Visby, Oskarshamn, Vimmerby, Kalmar med 3 poäng. Då är det godkänt.”
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
M Horava: Borde vara krav på att ha läktare på minst två sidor av arenan i HA.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Sigge: Så är det verkligen. ”Experterna” fattar inte det. Sen kan ju Hudiksvall fortfarande gå upp givetvis.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
DrCox: Gubben som kommenterar har kallat Hudiksvall för både Sundsvall och Karlskrona. Han verkar rött trött 😅
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
dempa: Därför att den norra serien suger. Hudik dammar hem den år efter år, medans det i södra serien finns 5-6 lag som skulle kunna gå upp i HA.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
M Horava: Tur att det inte är som i fotbollen dock där Stockholm har fyra klubbar i högsta ligan och Göteborg också har fyra just nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
DrCox: Antar att det kommer bli det sistnämnda.
Skulle inte förvåna mig om Hudiksvall misslyckas i år igen. Men det är för att lagen från den södra serien är så jävla mycket bättre.
Skulle inte förvåna mig om Hudiksvall misslyckas i år igen. Men det är för att lagen från den södra serien är så jävla mycket bättre.
IF Björklöven > Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
bjad22: Hur ska ni lyckas i SHL? Ni måste ha en betydligt bättre plan än Modo. Även om vi levde på ångorna från avancemanget under det första året i SHL.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Drömde inatt att vi var på Modos bortapremiär i Hudiksvall säsongen 26/27. Du stod i kön och skulle köpa korv, och försökte bjuda brudar på efterfest.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Sov gott! Dröm om vackra blondiner och Bellas skott i täck. 😉
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Jag tycker att vi ska satsa på att bli nya Västerås. Fin arena, värdelös förening. Bekväma 10-12 placeringar.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Är du lika självsäker som Tidaholms Tony?
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Vi bytte ut Karlstad mot Vimmerby. Finns säkert gott om blondiner på Astrid Lindgrens Värld!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Gavelo: Fattar inte vad det är för potential Pelle snackar om? Pelle snackar om Berglund som om han har flera säsonger i NHL bakom sig.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Blir en spännande silly detta. Vilka lik ska Hinken kliva över för att värva spelare? Kanske kommer anstränga sig allra mest för att få behålla Bella?
Föregående · 3 · Nästa



