Historik
Föregående · 4 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Monno: Rundblad slutar väl iaf nu? Jag ber till högre makter över att jag slipper se fanskapet mer i Modo. Han trodde han kunde platsa i Skellefteå inför denna säsong…
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Wauzsig: Och Bella i PP, även i match 7.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bad_Brett: Är det nån som vet mer om varför Sverre lämnade? Ställt frågan här förr men inte fått nåt svar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bad_Brett: Kan bli den mest ointressanta allsvenskan i historien.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
X-Län: Det är korrekt. Blev många slutspelsmatcher ändå och gav bra inkomst för klubben!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Domsjö: Man blir ju lite nedpissad av laget. Jag betalar inte för TV4 som tur är, men jag var faktiskt på plats på 0-8 matchen i Oskarshamn.
Och det fanns mängder av såna matcher, framförallt i Småland. Jag ser faktiskt hellre ett Modo med enbart juniorer som åker ner i ettan, än att bli förnedrad av importer och spelare som Rundblad som bara vill casha in lönen.
Och det fanns mängder av såna matcher, framförallt i Småland. Jag ser faktiskt hellre ett Modo med enbart juniorer som åker ner i ettan, än att bli förnedrad av importer och spelare som Rundblad som bara vill casha in lönen.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Hinken gick över lik för detta iaf. Nästa säsong kanske Bella slår ett okej pass i PP och skjuter nåt skott på mål.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Domsjö: Vilka två lag kan vara sämre än än Löven och Timrå nästa säsong?
HV, LHC, Örebro? Alla känns för starka. Djurgården glömde jag bort.
HV, LHC, Örebro? Alla känns för starka. Djurgården glömde jag bort.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Tornadomatador: Det gjorde knappast Kelleher. Den fittan får gärna krita på för Leksand, Södertälje eller AIK.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2026-27
Då är det klart. I mars nästa år så har vi ett negativt kval mellan Timrå-Löven. Där har ni en räddningsplanka!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Kulltorp: Han har en poäng. Jag diggar små arenor med billigt fika.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Framnäs: Man vet ju att valfritt lag som plockat målvakten mot Modo hade haft konstant tryck i 2 min.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
JonteD: Han super på nån båt med sina blondiner 😃
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Bra jobbat av Kelleher!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Får gratulera Bofors till finalplatsen. De är ett bättre och mer komplett hockeylag än Modo.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Matchen spelas ju bara av…
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
modomille: 2kr för en burk nuförtiden!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
bjad22: Tydligen Bofors J20. Grattis till dom!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Att jämföra Modo med Brynäs/HV i HA är lite som att jämföra Kalle med Abdullah som för mycket mer i bidrag.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Såg jag precis en jävla massa personer i tvångströja ute på isen?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
modomille: NU DRAR VI UT I TREDJE OCH GER GÄRNET!
Men det blir väl nåt felpass av Bella och sen drar jag igång en p-rulle istället.
Men det blir väl nåt felpass av Bella och sen drar jag igång en p-rulle istället.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
bjad22: HV kanske misslyckas igen? Har svårt att se att det händer ännu en säsong dock. ”Bottenlagen” känns starka.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Tornadomatador: Jooo, jag vill ha upp Visby!
Bortaturné:
Onsdag: Vimmerby
Fredag: Oskarshamn
Söndag: Visby
Bortaturné:
Onsdag: Vimmerby
Fredag: Oskarshamn
Söndag: Visby
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
bjad22: Reagerat på det förr men aldrig skrivit det förens nu. 😅
Tror du att ni håller er kvar i SHL nästa säsong? Timrå kommer vara rätt dåliga, utöver det är nog serien ganska stark.
Tror du att ni håller er kvar i SHL nästa säsong? Timrå kommer vara rätt dåliga, utöver det är nog serien ganska stark.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Att det inte står 5-1 är väl det enda att ta med sig från andra. Fast kanske hade varit bättre?
Jag vill ut och springa men kommer vara rätt mörkt ute efter matchen.
Jag vill ut och springa men kommer vara rätt mörkt ute efter matchen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Kommentatorn får sån jävla konstig röst så fort det blir ett farligt läge
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Ge mig ett BIK PP istället så att jag kan få se ett snyggt PP!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Som vanligt helt utspelade i andra perioden.
Men oavsett vad så byter vi snart plats med Löven/Timrå :-)
Men oavsett vad så byter vi snart plats med Löven/Timrå :-)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Snart dags för den klassiska andraperioden.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga: Semi nr 7 i Nobelhallen 13 apri
Blir väl exakt som tidigare. Ett PP mål och sen har raset kommit.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Bad_Brett: Jag hejar på Blåvitt. Men det pratar vi inte om!
Dessutom kom jag precis på att BIK är blåvita.
Dessutom kom jag precis på att BIK är blåvita.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Costanza: Något åt det hållet.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Costanza: Ge Bella mer speltid på Måndag. Freddan kan hockey!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Nu har BIK-Podden släppt ett nytt avsnitt. Intressant. 😂
Fanns ingenting att podda om efter förlusterna?
Fanns ingenting att podda om efter förlusterna?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Thors 22: Vi behöver Charles-Ingvar Jönsson som tränare inför nästa säsong.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
bjad22: Jag är faktiskt beredd att hålla med dig. Men jag hoppas på en ny pandemi inför finalen 😃
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Gavelo: Såg inte ens en minut av det PP:t, sen stängde jag av. Drar igång lite hårdrock istället!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Robin Ztorken L: De funderar på vilka dyra drinkar de ska dricka i vårsolen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Hur fan ska laget orka ladda om till match 7 i Karlskoga?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Jobbigt att Plato förmodligen är den som får skratta sist i denna serie.
Löven gillar att detta går till en match 7.
Löven gillar att detta går till en match 7.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Modano: Din post har råkat hamna hemma hos mig. Det är enbart brev från Kronofogden och SFI. ☹️
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Kenttäcam: Nästa vår kommer troligen ni och Timrå befinna er i ett negativt kval i SHL! 😊
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey-BIK Karlskoga: Semifinal 6 i Hägglunds 11 april
Säger som Jimmie inför tredje perioden!
”GIVE EM HELL!”
”GIVE EM HELL!”
+ 2
Föregående · 4 · Nästa