Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
BurkLeffe: Gillar gamla gubbar som kan peka med hela handen. Det blir ordning på torpet då.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Kapten Långnäsa: Dessutom ligans bästa målvaktspar. Yoon och Rosén kommer dansa runt på offensiv blå och kanske styra ett PP. Blir magiskt detta!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Jag och Leffe kommer bada i kloakerna om Modo avancerar till SHL.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Du och jag hade givetvis hoppas på en Ivan Drago. Men det är ju som sagt två till som ska in. Är det spelare som redan nämnts i denna tråd månntro?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Om Elton och Hallin tar nästa kliv i år så är det som två riktigt bra nyförvärv. Billiga nyförvärv dessutom. Om även Milan kan ha en riktigt bra säsong, då snackar vi!
+ 1
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Tror att Messi avslutar sin karriär i superettan. Helsingborg kanske. ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Art Vandelay hade väl lastat både frun, villan och bilen?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Frontschwein: Om du har rätt i den placeringen så tatuerar jag ditt användarnamn på bröstet.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Vargen: Då fick han möta Skellefteå, Frölunda och Färjestad. Nu ska han möta Visby, Vimmerby och Almtuna. ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Säkert bättre än en chansning från Nordamerika. Men ska han spela i en förstakedja?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nu är AHL färdigspelat. Presenteras det nån halvfigur idag?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Hittade en gammal vattenmelon så det var inte helt förgäves!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ni får sätta ett koppel på den där JonteD. Det är en riktigt liten bäver det!
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Var det du som la ett blått piller i min Mojito?
Fotboll > Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74: Nu har jag sett reprisbilden och det var rätt att döma om straffen.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Kanske lika bra det? Fast ingen av de vi tar in lär vara lika bra.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Han pratade bland annat om att Modo har en lång historik som ett av de främsta lagen, fått fram de bästa spelarna osv. När han fick frågan om att bli tränare för Modo så tackade han ja direkt.
Minns inte heller exakt vad han sa, lyssnade på intervjun när jag jobbade. Men det hade ju varit konstigt om han sa tvärtom. :D
Han sa lite skämtsamt att han håller med Hinken om att Modo ska vara som en sekt, eftersom man måste hålla med chefen!
Minns inte heller exakt vad han sa, lyssnade på intervjun när jag jobbade. Men det hade ju varit konstigt om han sa tvärtom. :D
Han sa lite skämtsamt att han håller med Hinken om att Modo ska vara som en sekt, eftersom man måste hålla med chefen!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Hoppas han och Madsen kompletterar varandra bra. En empat och en narcissist?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe: Hur många glas hade Leffe fått i sig när han skrev detta meddelande?
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Bad_Brett: Tror att det är slut på sånt nu. Det kommer vara hårda jävla bud! T.ex en spelare som Caderoth är van vid att kämpa och slita för en liten förening i en div 3 arena.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Om du väl får ett rejält grepp om Drago, då kommer han inte ur…
Hörde en rolig historia om en svensk brottare som på nåt mirakulöst sätt tog sig ur en stor polacks grepp. ”När jag låg där och var på väg att ge upp, då fick jag syn på en pung som jag bet tag i. Och helvete vad ont det gör… att bita sig själv i pungen!”
Hörde en rolig historia om en svensk brottare som på nåt mirakulöst sätt tog sig ur en stor polacks grepp. ”När jag låg där och var på väg att ge upp, då fick jag syn på en pung som jag bet tag i. Och helvete vad ont det gör… att bita sig själv i pungen!”
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Själv har jag stått bakom Bert Karlsson i Kinnarps Arena som det hette då. Han stod i kiosken och köpte choklad.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Coolt! Då borde väl han kunna finansiera dig? Utan den bilresan så kanske han inte hade blivit filmstjärna.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Tänk om vi haft Vladimir Putin som sportchef. Då hade vår förstacenter sett ut så här!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza: Göteborgare dricker hellre piss än Stockholm!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Bad_Brett: Är Yoon skadad förresten? Inte sett han i Eagles uppställning på ett tag.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ni behöver inte längre vara oroliga över att få PM från BurkLeffe. Fanskapet är inlåst i min källare och har inte tillgång till internet!
+ 9
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det viktigaste är att Wennerholm inte tror på Modo i år. Han kan INTE hockey!
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Leffe hade den förmodligen på vibration!
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Funderar på att sätta upp ett tält utanför Hägglund och sälja varmkorv och Sofiero 7,5or inför matcherna. Är du på? Det kommer lösa dina klarnaskulder!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hit legender inte längre återvänder
Och vi sänker våra händer…
Förenade i Bellas täckta skott… :(
Och vi sänker våra händer…
Förenade i Bellas täckta skott… :(
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Berglund kommer att stå på blå i PP, oavsett om han har två spruckna revben och en ryggskada.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Panikvärvar snart in tre stycken som precis köpt sina första skridskor på en loppmarknad i Skövde 😅
+ 1
1 · Nästa

