« Föregående · 2291677 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Rytter: skulle de gå upp så får vi hoppas ett fattigare lag åker ner.
Risken finns ju dock att det kan bli ett antal 1åriga sejourer från shl-lag här nere om fel åker ner.
Men fatta vilket katastrofalt misslyckande om de inte går upp.
Risken finns ju dock att det kan bli ett antal 1åriga sejourer från shl-lag här nere om fel åker ner.
Men fatta vilket katastrofalt misslyckande om de inte går upp.
Sv: Silly season
{9108}: Tror tanken är att ha 3 producerande linjer och en ”brunkarlina” typ Karlskoga och ta bort motståndarnas främsta. Sedan mycket osäkert med t ex Önerud o Ullström. Men 2 bra PP-uppställningar nu
+ 1
Sv: Silly season
M Horava: Han hade väl 150 000 i lön så de har väl i runda slängar lagt ca 900 000 på honom så blev helt plötsligt en bra värvning då de går ca 600 000 + på affären!
+ 1
Sv: Silly season
Rytter: när jag ser Hv71's lag, så ser jag en hel del första kedja spelare , och allt för mycket kockar i laget, vilket kan leda till härdsmälta eller success
sen vet man inte, vilka ska dom nu " plocka " bort från deras start lag?
vilken back är det som kommer få mindre speltid?
dom har ju redan Norbe på läktaren
sen vet man inte, vilka ska dom nu " plocka " bort från deras start lag?
vilken back är det som kommer få mindre speltid?
dom har ju redan Norbe på läktaren
Sv: Silly season
Nucky: Åsa-Nisse, dålig koll på geografin? Du är i fel del av Småland! Hur är det själva med er skoterraggare? Tror på HV-MoDo i final, som känns vidöppet.
Sv: Silly season
anfield05:
Ja precis måste vara så. "Vi slänger 1.5m på Tyler kelleher så vi kan täcka upp vid skador"
Vilket sjukt misslyckande om hv inte tar steget upp i år.
Köpt kös spelare för över 2m i år.
Så skönt att gradin inte gick in i något budkrig.
Blir intressant hur man får ihop detta när alla tycker de är stjärnor som ska spela första PP och leda laget och få även 20min per match.
Ja precis måste vara så. "Vi slänger 1.5m på Tyler kelleher så vi kan täcka upp vid skador"
Vilket sjukt misslyckande om hv inte tar steget upp i år.
Köpt kös spelare för över 2m i år.
Så skönt att gradin inte gick in i något budkrig.
Blir intressant hur man får ihop detta när alla tycker de är stjärnor som ska spela första PP och leda laget och få även 20min per match.
+ 1
Sv: Silly season
KB: så är summan 1.5Mille bara för att få loss honom?
Galet i så fall. Speciellt då SHL lagen enligt avtal kan knycka spelare med kontrakt för 200papp eller något.
Galet i så fall. Speciellt då SHL lagen enligt avtal kan knycka spelare med kontrakt för 200papp eller något.
Sv: Silly season
{5647}: Kanske alla nyförvärv ska agera bowlingklot och meja ner motståndare och offras för att få enklare motstånd...
Sv: Silly season
{6870}: Hade de inte redan Torp som vilt kämpande rundningsmärke som missar tacklingar och markeringar.
Förstår verkligen inte HV. Nu kan man knappast bänka Kelleher med tanke på kostnaden och dessutom har han väl haft skadeproblem.
Förstår verkligen inte HV. Nu kan man knappast bänka Kelleher med tanke på kostnaden och dessutom har han väl haft skadeproblem.
+ 2
Sv: Silly season
{6870}: haha, han är väl en av deras sämsta backar? Är nog bara skönt för Timrå att bli av med Bohm.
+ 5
Sv: Silly season
MODOJohan:
Tror heller inte HVs sätt att agera är helt optimalt ur gruppsynpunkt men bra djup i truppen.
Tror heller inte HVs sätt att agera är helt optimalt ur gruppsynpunkt men bra djup i truppen.
Sv: Silly season
TickledDonkey: haha, går ju bara att skratta åt eländet. Märks att hv är jävligt oroliga när de har 4 förstafemmor.
Hur kommer vissa i gruppen kunna köpa de mindre åtråvärda rollerna? Känns som det lätt kan bli som för Leksand och deras flopptyskar
Hur kommer vissa i gruppen kunna köpa de mindre åtråvärda rollerna? Känns som det lätt kan bli som för Leksand och deras flopptyskar
Sv: Silly season
Tarasov: Jo så är det, och jag tror att själva gruppdynamiken kan bli avgörande i ett tight slutspel mot tex HV.
Sv: Silly season
MODOJohan:
Nej HV har bra förutsättningar klart de skall få använda dem, gäller bara för oss att vara listigare.
Nej HV har bra förutsättningar klart de skall få använda dem, gäller bara för oss att vara listigare.
+ 1
Sv: Silly season
TickledDonkey: Otroligt... ekonomisk doping! Borde införas någon form av restriktion, men å andra sidan kan dom ju floppa rejält ändå och så har dom bränt hela vi ska tillbaka-budgeten och blir kvar i HA
Sv: Silly season
TickledDonkey: snart två hela forwadsuppsättningar för hv, det kommer verkligen bli köpa alla mot homogen grupp om hv mot modo möts, får se vad som är bäst :)
+ 1
Sv: Silly season
TickledDonkey: Ojdå, blir ett spännande slutspel! Skönt att man står avsides och tittar på..
Sv: Silly season
{9108}: Vänder på frågan ,vem var Hinken ute för att peta då andra letten var på gång in. Fanns väl en tanke med det Eller? Förstärkningar inför ett tufft slutspel utgår jag ifrån!
+ 3
Sv: Silly season
Tarasov: än så länge tycker jag Modo gjort bäst ifrån sig i hockeyallsvenskan senaste veckan iallafall värvningsmässigt, vi får se om hv presenterar nåt
glöm heller inte att det kommer in en hel kedja från det lag som vunnit 4 av 5 matcher mot karlskoga, mora, aik och ssk senaste två veckorna :)
glöm heller inte att det kommer in en hel kedja från det lag som vunnit 4 av 5 matcher mot karlskoga, mora, aik och ssk senaste två veckorna :)
+ 3
Sv: Silly season
{9108}: I och för sig sant, kanske därför dubbelreggandet av Ludde P från Frölunda.
Sv: Silly season
{9108}: Egentligen baserat på uppkomsten av skador eller sjukdomar. Men jag skulle vilja se möjligheten till fler kombinationer ändå.
+ 1
Sv: Silly season
Hinner MacMaster komma i form till slutspelet, det är som sagt skrivit i stjärnorna.
+ 1
Sv: Silly season
Det fattas helt klart en till kompetent lirare... Kanske Hinken kör en liten lurifax med oss?
+ 1
Sv: Silly season
TickledDonkey: Som tur är är det nästan en vanlig arbetsdag kvar innan vi ser truppen som ska göra det. Hinken får köra lite övertid ikväll då
+ 1
« Föregående · 2291677 · Nästa »
Tror inte det räds någon speciell men har nog respekt för Löven/KIk och MoDo