« Föregående · 2292684 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
MODOJohan: Projected är att de tar hans snitt mål/match och assist/match och slår ihop och beräknar hur många poäng han kommer ha om han spelar resterande matcher.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{5647}: Ödmjukhet är helt rätt ord. Det är ju sån här dynga som gör att fans blir trötta. Som du säger, gå på mål och tävla! Slöpittarna kan vila hemma sen när slutspelet börjar.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Någon med EP-skills som kan förklara Tjernströms stats, och varför står det 'projected'? Det ser jag i skrivande stund står på alla nu förresten
Cool feature dom har lagt till isåfall
Cool feature dom har lagt till isåfall
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{5647}:
Precis så, det är ödmjukhet det handlar om, möter man ett lag som har kniven mot stupen för att undvika kval så måste man förstå att de kommer kriga som fan. Att då gå ut på detta slappa sätt är sjukt irriterande.
Men jag tror vi vänder detta, Almtuna har redan börjat backa hem och försvarar bara blå och kontrar, hittar vi tillbaka till närheten av vår nivå så vänder vi. Jag säger 4-2 till oss.
Precis så, det är ödmjukhet det handlar om, möter man ett lag som har kniven mot stupen för att undvika kval så måste man förstå att de kommer kriga som fan. Att då gå ut på detta slappa sätt är sjukt irriterande.
Men jag tror vi vänder detta, Almtuna har redan börjat backa hem och försvarar bara blå och kontrar, hittar vi tillbaka till närheten av vår nivå så vänder vi. Jag säger 4-2 till oss.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Silly: Nej jag är inte förvånad att det är nummer 15 som slarvar men detta är ju ren komedi. Fallerar totalt 10 minuter in emot Almtuna...
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: De spelar för svårt. Svenningsson och Mannberg måste gå rakt på mål och sluta spela som några Gretzkys. Sorgligt att se att man inte är ödmjukare
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: Alltså varför blir det såhär gång på gång? Matchen började kl 19...
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: Alltså vad håller Sveningsson på med nu? Felpass efter felpass snälla ner till tredje när Mikkel är hemma detta håller fan inte ens emot almtuna och absolut inte i ett slutspel...
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Triggerhappy domare idag... Bra att vi viker ner sig mot ett bottenlag igen.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{7639}: Borde bli 8-1...rör på arslet. Andrakedjan kan ju börja visa sig nu.
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Rytter: tydligt att modospelarna strejkar på grund av att hinken förstört både denna säsong och föreningens framtid genom att inte värva en spelare till igår, tråkigt att se
:)
:)
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Heyerdal: Allsvenskans bästa försvar haha, vi har en bra backbesättningen men verkligen inte bäst försvar.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
henkeiskogen: Våra forwards måste börja producera nu, det var länge sedan, det känns som allt hänger på Bernhard just nu
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
jonsson: Spela enkelt i egen zon och låt den röda lampan lysa i offensiv zon!
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}:
Hasa tycker han blivit bättre i egen zon, vad säger ni om det?
Hasa tycker han blivit bättre i egen zon, vad säger ni om det?
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: Hoppas vi kommer ut som raketer nu, så vi undviker ett bottennapp 🙈
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja, otacksamt när även en annan målvakt finns i studion. Hade varit lättare om hon varit back, typ
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Kim Martin, f.d målvakt, vann 'bragd-silver 'i OS som 16åring.
Är feminist(med 3 döttrar), men ibland ska det vara könskvoterat. Tycker gamla Valentina Wallner från MoDo är mer intressant som expert
Är feminist(med 3 döttrar), men ibland ska det vara könskvoterat. Tycker gamla Valentina Wallner från MoDo är mer intressant som expert
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen: Samtidigt. Hur kul kan det vara att sitta bland två av de absolut största vi haft och ändå verka intressant. Nu gör inte Foppas och Henkes spelarkarriärer dem till skickliga experter, men jag skulle inte vilja vara tredje hjulet.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Ja, jag tycker verkligen de var bra soffexperter i den här matchen. Vem var den tredje? Störde mig mest på henne och tyckte hon var allmänt jobbig och kom med konstiga inlägg...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Tyckte Henrik lyckades förklara de viktiga momenten på ett bra sätt exv BP
Tyckte Henrik lyckades förklara de viktiga momenten på ett bra sätt exv BP
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja, 2 superstars som är 'vanliga' Tänk Bojan o Zlatan i samma situation.
Fast Henrik o Peter är ju från Norrland förstås
Fast Henrik o Peter är ju från Norrland förstås
+ 1
Sv: Silly season
Gällande vår enda värvning vid fönstret, så tycker jag inte man ska underskatta signalen det ger till truppen - vi tror på er. Sen att man hade 2 st på G, visst. Men tycker MoDo agerar klokt, medan HV jobbar lite som vi gjorde förr i världen. Ös på med spelare, liksom. Förtroende ska icke underskattas.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Tror du missuppfattat något. Han skulle aldrig döma ut någon, inte hans grej. Men givetvis ordnar vi det om du vill. Duger denna?
+ 2
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{7639}: Karlin har respekt för Almtuna och jag tycker de har gjort en bra säsong. Önskar att MoDo kan ta tag i matcherna bättre och sen öka. Vill se större dominans.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{7639}: Förvånansvärt svårt lag att möta. Deras förluster mot topplagen har de flesta gångerna varit med uddamålet. Rent generellt så är det ganska täta siffror i många av deras möten.
+ 1
Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
{9682}: Intressant att se om vi kan städa undan Almtuna ikväll, vunnit alla tre hittills men två gånger med udda målet "bara".
+ 1
« Föregående · 2292684 · Nästa »

