« Föregående · 2124354 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season - 2020
Nej men käre modo. Nu får ni banne i mig ta och kliva upp ur solstolen och komma in i matcherna. Man ser exakt vad ni saknar! Ett lag med självförtroende samt en smula elak tränare som kan styra denna skuta över mållinjen, för ni kanske har mycket ledare på isen men ingen i båset som kan framföra en spelidé. Bättre få in en kapten än fler matroser
+ 8
Sv: Silly season - 2020
{5647}: Ja alltså Lindgren var ju i princip vår enda offensiva back, Wallinder kan blixtra till ibland med är ingen ledande offensiv back och Öhman är för dålig defensivt för att ta plats. Resterande av gänget är väldigt defensivt lagda, blir intressant och se vad Glader har på G.
Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Håller inte. Börjar bli rejält less på naiva MoDo. Jättecoolt att lira med juniorer som sen hoppar till Göteborg eller Luleå när det passar.
+ 4
Sv: Silly season - 2020
modomille: Hur har de råd? Den där Emil G sportchefen i Vvik kallas visst "Lill-Kentää "... Rätt hygglig på att trolla med små medel han också.
+ 1
Sv: Silly season - 2020
modomille:
Jadu, man är nöjd med truppen så det lär väl inte hända anmärkningsvärt mycket. Heppo kanske på Fw-sidan sedan en back.
Jadu, man är nöjd med truppen så det lär väl inte hända anmärkningsvärt mycket. Heppo kanske på Fw-sidan sedan en back.
Sv: Silly season - 2020
Västervik värvar ett på pappret mycket starkt nyförvärv. Dom satsar. Vad gör Glader?
Länkar:
Ryan Gropp - Elite Prospects
Ryan Gropp - Elite Prospects
Sv: Silly season - 2020
{7814}: Har hört att Jan-Ove Mettäävainio och Lasse Lindgren ska vara aktuella
Sv: Silly season - 2020
Randy Marsh: Lite fel spelartyp. Vi har ett större behov av en konstruktiv back. Både Styrman och Nässjö är med allround/defensiv.
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Costanza: Kent Lantz kunde åka skridskor, vilket även Sasse var bra på :)
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Costanza: Jag har inte köpt boken än, men om 2 minuter är det klart. minns att man hade frihet i Kempis, man gick ut till snödrivorna eller till parkeringen. Gestapo var inte uppfunnet då
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe: Boken 100 år var kanon och jag minns korvkiosken på Kempis, Kent Lantz och den där låten.
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Men vi plockar väl förmodligen in en till junisback.Finns säkert nån vi inte provat än
Sv: Silly season - 2020
hanzon: Utan att ge ris eller ros till Glader. Fy fan för att vara sportchef i dessa tider
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Charliejfz: Är väl kanske ensam om att tacka(eftersom insatsen är underl all kritik) men Tack. Alla poäng är välkomna och vi har inte förlorat hemma sedan i oktober. alltid något .Tvåsam då eftersom Costanza var före , :)
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe: När ledningen kollar sig själv i spegeln och slutar lipa över Hellkvist.
+ 4
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{8399}: Tunga tröjor hos båda våra klubbar som jag sagt förut, därför måste vi värva duktiga tuffa galningar som kan bära den. Inga mesiga sega statyer som vi såg ikväll. Måste få in nån typ av vinnarskalle i MoDo nu.
+ 5
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Blixten: Det har jag aldrig hört, han verkar hata MoDo, gullar mer med Löven o Timrå. Man blir så deprimerad, han var ju vår guldtränare o borde ha någon känsla för världens bästa klubb
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe: jasså konstigt för ha gillar bara modo ändå om do är fullständigt utspelad ???
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Jalapeno: Vi har stulit 3 av de 4 senaste matcherna, så det går. Hoppas vi fortsätter att stjäla matcher hela vägen in i kaklet.
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe:
Det var ändå bra synpunkter angående att spela ihop sig, men vi har har tagit 7/12 efter nyår och det känns som vi gnetat oss till det.
Det var ändå bra synpunkter angående att spela ihop sig, men vi har har tagit 7/12 efter nyår och det känns som vi gnetat oss till det.
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Från Hörnefors: Ja det kan jag inte säga emot. Frågan är hur man stjäl 4 utav 7 matcher.
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Heyerdal: Harald är den mest neutrale av alla experter. Han har inte mer sympati för MoDo än för Leksand eller Boro
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{5647}: Karlin skulle vara ca 28000 ggr bättre än nuvarande Tomte till Head Coach
+ 4
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{8384}: första gången jag hört Harald vara riktigt kritisk mot Modo , han är Modo-it kanske därför han börjar bli förbaskad
+ 5
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
{8384}: Modo är som Brynäs, tyngda av historiens framgångar, när det går bra så är det som det skall vara men när det går dåligt så blir tyngden av klubbens historia för tung att bära. Trots tränarbyten och nya trupper så blir absolut ingenting bättre och ju längre klubbarna kommer från fornstora dagar desto närmare kommer de undergången.
+ 9
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe: Vill avbryta gnället över våra stulna poäng med en liten notering(eller 2)
Kul 1 i dagens sändning: man visade Getingehov o lite av Öviks centrum. Lysande!!
Kul 2: Man fick se Mor o Far Forsberg på läktaren.
2 saker som gör mej glad trots att vi var usla idag
Kul 1 i dagens sändning: man visade Getingehov o lite av Öviks centrum. Lysande!!
Kul 2: Man fick se Mor o Far Forsberg på läktaren.
2 saker som gör mej glad trots att vi var usla idag
+ 1
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
puffe: Har varit kritisk till Karlin också, men erkänner att han övertygat mig nu.
+ 2
Sv: Modo - Västervik 2021-01-08
Från Hörnefors: Man vet att det är illa när en kille som har tränat lite U18 behöver kliva in..
+ 3
« Föregående · 2124354 · Nästa »