« Föregående · 2543944 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
Sigge: Även om du är vår sportchef, skriv gärna dom, när du inte vet hur dom/dem/de ska användas, bara en liten trivselfråga för den grammatiska delen av MoDo
Du är ju ändå vår sportchef
Du är ju ändå vår sportchef
+ 3
Sv: Silly season
MoDoNörden: Dock bara sju matcher dom två senaste säsongerna. Inför säsongen som var så skrev han kontrakt med ett AHL lag.
Sv: Silly season
MoDoNörden: Grimaldi kommer inte få ett kontrakt i NHL. Dem gillar inte hobbitar som honom, där är det mest långa och tunga pjäser som gäller
+ 2
Sv: Silly season
LaddaFrånTaket: Det var väl 4-5 till. Hur man får det till två backar och fyra forwards förstår jag inte.
Sv: Silly season
Costanza: Själv hoppas jag MoDo blir minst 8, vill inte se ett lag 9/10 vinna bucklan
+ 3
Sv: Silly season
Silly:
Sen sa han att 3-4 fw in också, där det kan dröja till augusti/september med den sista lät det som.
Så det är ju ändå förhoppningsvis 1 målvakt 2 backar och 4 forwards till som ska in. Då kan vi bredda till oss bra.
Sen sa han att 3-4 fw in också, där det kan dröja till augusti/september med den sista lät det som.
Så det är ju ändå förhoppningsvis 1 målvakt 2 backar och 4 forwards till som ska in. Då kan vi bredda till oss bra.
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: www.sportbibeln.se/shl/kanske-den-basta-kvartsfinalserien-som-har-spelats/
Behövs inga ord inte
Behövs inga ord inte
+ 1
Sv: Silly season
JoJo2613:
1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag.
Och Ruhnblad är redan presenterad.
Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs.
Gissar jag!
1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag.
Och Ruhnblad är redan presenterad.
Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs.
Gissar jag!
+ 2
Sv: Silly season
JoJo2613:
1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag.
Och Ruhnblad är redan presenterad.
Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs.
Gissar jag!
1 - 2 backar till sa han till det lag som.är idag.
Och Ruhnblad är redan presenterad.
Norlinder och 1 Försvarsgenera/ Defensiv pjäs.
Gissar jag!
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: vi får vara glada om modo vinner mer än fem matcher tror jag, finns inga bra spelare kvar :(
+ 3
Sv: Silly season
SKiLMY: Norlinder måste ju sätta en kråka på papperet och börja lira hos Världens bästa klubb!
Sv: Silly season
{5647}: En back till säger Hinken. George är tveksam. Är det några klara redan? George vill gärna se minst två till..
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Har Lövens fans försvunnit från forumet?Är dom på Brynäs sida och hackar nu?
+ 1
Sv: Silly season
{5647}: Hörde av en släkting till Otto att Kenttä & Löven erbjöd miljoner, alltså mer än 1,5 för att få loss honom senast. Finnarna nekade. MoDo tuggade sig upp till SHL. Idag är jag glad...Tror dock att Löven går upp kommande säsong. De har drivet och erfarenheten för detta.
+ 1
Sv: Silly season
Costanza: Tycker Ottosson var sanslöst också, men han är i Finland och inte längre i Kenttäs våld.
+ 5
Sv: Silly season
{9315}: Rahimi kör vidare i Löven. Knätackla Kruger och Rödin innan det blir trerätters på Köksbaren.
+ 2
Sv: Silly season
Silly: ber om ursäkt silly för mitt dåliga respons igår ,förlåt! jag tänkte fel ursäkta snälla!
Sv: Silly season
{5647}: Löven som helhet har filmningar som en del av Kenttäs playbook. Där Rahimi leder den ligan klart men blir aldrig straffad för det. Fan va skönt att slippa fanskapet nästa säsong!
+ 5
Sv: Silly season
Tarasov:
Jo, filmningar är ju svårt att bedöma.
Hemmasupportrar friar ju generellt, medan bortasupportrar generellt fäller.
Har vädrat mitt missnöje vad det gäller Dimas (och även Rödins) filmningar här på Hs, så kanske inget lysande hemmasupporterexempel jag
Jo, filmningar är ju svårt att bedöma.
Hemmasupportrar friar ju generellt, medan bortasupportrar generellt fäller.
Har vädrat mitt missnöje vad det gäller Dimas (och även Rödins) filmningar här på Hs, så kanske inget lysande hemmasupporterexempel jag
Sv: Silly season
Tarasov: Rahimi är den jag sett filma klart mest och det skriver jag ärligt menat. Han har haft några sjuka grejor för sig.
+ 5
Sv: Silly season
Horace76c: MoDo brukar inte se igenom fingrarna när det gäller egna spelare som filmar. Det har vi ett tydligt exempel på från gångna säsongen.
+ 1
Sv: Silly season
Horace76c:
Du är juste så får erkänna att jag bara bråkar har inget direkt uppfattning om filmande, skulle gissa att spelare generellt filmar mkt mindre än vad som påstås.
Du är juste så får erkänna att jag bara bråkar har inget direkt uppfattning om filmande, skulle gissa att spelare generellt filmar mkt mindre än vad som påstås.
+ 1
Sv: Silly season
Silly: Tycker att USA spelar liknande som MoDo gjorde under säsongen fast med en mer disciplinerad defensiv utan massa pucktapp. Kommentatorn nämnde att sådana lag är väldigt jobbiga att möta, speciellt i egen zon med aktiva backar och rörligheten.
Sv: Silly season
Horace76c:
Du är subjektiv och jag är objektiv, det är orsaken till skillnaden. 😉
Du är subjektiv och jag är objektiv, det är orsaken till skillnaden. 😉
+ 1
Sv: Silly season
modomille:
Skrev jag redan den 19/5
#2542376 · Silly · 20x20-logomodohockey.gif · 2023-05-19 12:28
Bobby_Good:
Den här killen jagade Brynäs med flera SHL klubbar förut,
Men då fick han ett provspelskontrakt med Anaheim Ducks.
Om det inte skulle bli något där kan han tänka sig en runda i Europa.
Gradin har nog bra koll på honom?
Länkar:
Rocco Grimaldi - Elite Prospects
Skrev jag redan den 19/5
#2542376 · Silly · 20x20-logomodohockey.gif · 2023-05-19 12:28
Bobby_Good:
Den här killen jagade Brynäs med flera SHL klubbar förut,
Men då fick han ett provspelskontrakt med Anaheim Ducks.
Om det inte skulle bli något där kan han tänka sig en runda i Europa.
Gradin har nog bra koll på honom?
Länkar:
Rocco Grimaldi - Elite Prospects
+ 2
« Föregående · 2543944 · Nästa »