« Föregående · 503619 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: [...Micke Persbrandt. Han och Sissela Kyle åkte med samma flyg som mig från Trollhättan]
Hade de varit i Trollywood kanske?
www.filmivast.se/
Hade de varit i Trollywood kanske?
www.filmivast.se/
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Med tanke på hur många som hoppar av SHG så borde väl snart Timander också bli landslagsaktuell. Tänk vilken trevlig formation med Ante och Timmy som backpar.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
det var inte inträdet. det var summan av fickplundrandet å det man fann under läktaren.
det var inte inträdet. det var summan av fickplundrandet å det man fann under läktaren.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ria-ra:
Billigt inträde för de 10 000 som satt på läktaren - bara en dryg krona. Det kan kanske förklara hur de fick dit så mycket folk?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: he he förstår vad du menar...men min tanke var i goda meningar..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
kärran:
sollefteå fick med sig 31000kr hem. bara så att du vet...
sollefteå fick med sig 31000kr hem. bara så att du vet...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Läste kung Kyösti håller på fortfarande ..spelar nu i Tierp..hadde varit kul om våra gamla MODO spelare varvat ner i våra små klubbar..typ Jansson i Ösk .. tänk er Verner i Svedjeholmen he he ..
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Med tanke på att jag gav honom en diskett igår så är frågan nu, kommer polisen ringa mig och ställa en massa frågor? :-)
Sv: Kaberle- en glad nyhet
Petey21:
När det tänds under lilla stå, dvs i gången, så är det väl Salo som inte ser tillräckligt bra i mörker för att hitta ut till stubben. Han tänder och Svarten släcker då han går förbi.
Sv: Kaberle- en glad nyhet
Frisco:
Nej inte när Canal+ sänder, men ibland tänds lyset över lilla stå (ibland under, i själva gången under läktaren mellan sargen och omklädningsrummen), för några sekunder. Någon som trycker på en strömbrytare någonstans, om det är medvetet eller av misstag vet jag inte men det är ganska störande för det ska vara så mörkt i hallen som möjligt innan spelarna kommer ut på isen för bästa stämning tycker jag.
Nej inte när Canal+ sänder, men ibland tänds lyset över lilla stå (ibland under, i själva gången under läktaren mellan sargen och omklädningsrummen), för några sekunder. Någon som trycker på en strömbrytare någonstans, om det är medvetet eller av misstag vet jag inte men det är ganska störande för det ska vara så mörkt i hallen som möjligt innan spelarna kommer ut på isen för bästa stämning tycker jag.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Vad originellt, en barnstol utrustad med en färddator med talfel.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle:
Nja. Frågan är om inte skylten följer med sektionen upp i taket... Den har ju liksom redan sett världen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Låt skylten vara kvar där den är. Så kan ni vallfärda till Kempis nån gång per år för att minnas er imaginära storhetstid.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Du har hört fel. H Höger kommer naturligtvis att hyllas såsom H Höger hyllas bör, och därför hissas upp i taket i Kempehallen. Ingen sektion kommer därefter att få heta H Höger.
Paddan:
Du har hört fel. H Höger kommer naturligtvis att hyllas såsom H Höger hyllas bör, och därför hissas upp i taket i Kempehallen. Ingen sektion kommer därefter att få heta H Höger.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Jag har hört skvallras om att "H Höger" kommer att byta namn till sektion Överskottsbolaget i den nya arenan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Klassiska, om jag inte missminner mig så hette den sektion F 1979...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
...förresten ska man aaaaldrig använda understreck när man skriver texter i datorn. Det är nästan fängelse på det.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
KLASSISKA H Höger, dessutom. Jag ser redan fram emot nästa banderoll.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
"Stående ovationer och banderoll från klassiska H Höger. Inte konstigt att Kaberle ville "hem" till Örnsköldsvik igen."
Seså, säg "Tack H Höger" nu, alla MODO-iter. ;-)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack:
Mer, "Ursäkta, har du en diskett över? Jag skulle behöva kopiera en sak och min diskett är trasig." Då jag gav honom disketten svarade han artigt "Tack så mycket, vad blir jag skyldig?".
Han var väl bakis och orkade inte skrika, förmodligen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ni missar väl inte den senaste krönikan på åffisjella?
(Är det bara jag, eller kommer den här tråden att användas mycket de närmaste två veckorna?)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Öh, ge hit en diskettjävel annars fixar jag ett nytt rövhål på´re bonnjävel, Å rappa på, jag ska ut å kröka med Torstän...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tja, det gjorde Persbrandt när jag flög med honom också. Det roligaste var att han hade solglasögon på sig inne i planet...
Poffa:
Tja, det gjorde Persbrandt när jag flög med honom också. Det roligaste var att han hade solglasögon på sig inne i planet...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
oraklet:
Titta på bingolotto nästa gång, så förstår du. Jag lyssnade bara på Gunde men förstår, kul snackat var det av Svan
För de ej insatta i programmet så satt nog några från Sollefteåklubben på läktaren och hoppades på tur. De fick förmodligen 10000:- hem med sig.
Man kanske skall söka igen om det står något om det i en lokaltidning, vem gör det?
Titta på bingolotto nästa gång, så förstår du. Jag lyssnade bara på Gunde men förstår, kul snackat var det av Svan
För de ej insatta i programmet så satt nog några från Sollefteåklubben på läktaren och hoppades på tur. De fick förmodligen 10000:- hem med sig.
Man kanske skall söka igen om det står något om det i en lokaltidning, vem gör det?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Nån form av jeans och mockajacka. Jag tittade mer på Sissela Kyle som var klädd i någon hemsk gul och rödrutig klänning med fula läderstövlar. Hon såg förjäflig ut, på ren svenska.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:
Coolt, jag flög med Persbrandt från Göteborg förra helgen. Hade han fula kläder och solglasögon på sig hela resan idag också?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:
... så fick jag hjälpa en kändis med hans datorbekymmer i dag. Kändisen var ingen mindre än Micke Persbrandt. Han och Sissela Kyle åkte med samma flyg som mig från Trollhättan. Han såg att jag satt med min dator och han ville låna en diskett då han behövde säkerhetskopiera något.
Jäag är inte snål, jag gav honom disketten...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Släkten är som vanligt värst. En av Leksands berömda 82or avgjorde för Sheleftyou, Jörgen Sundqvist.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: ... så kan man alltid kränga lite kärror på fritiden, om man är lite så där lagomt småsnål...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Undrar om finnarna är dumma med Muir? På två matcher i Blues har han lyckats samla på sig 20 utvisningsminuter, 16 minuter i första matchen och med andra ord 4 minuter i den andra matchen.
Kan jämföras med råskinnet Mika som har 24 utvisningsminuter på 46 matcher
Kan jämföras med råskinnet Mika som har 24 utvisningsminuter på 46 matcher
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Har läst på lite. Det verkar som de räknar att Antos ska vara med igen efter uppehållet som fäljer efter denna matchen.
På länken har du skadeartikeln.
På länken har du skadeartikeln.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Vet inte om han spelat alls sen han fick pucken i fejjan.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så spelar Magnus Hedlund back för Leksand idag mot Skellefteå.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Det är det som är så underbart med Allehanda. Dessa obskyra nyheter som hamnar på den sidan. En av mina favoriter var nyheten om en blomsterrabatt som hade fattat eld tack vare en cigg som hade slängts i densamma. Lyckligtvis var det någon som hällde lite vatten på rabatten och då slocknade den.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Martin S: Vackert, det är vad det är. Det visar att man bor i rätt del av världen, även om det sker en och annan tradegi här uppe i den riktiga civilisationen, när sånt fortfarande är nyheter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vem har tagit shoppingvagnen? Vilket mysterium som har seglat upp i Hörnett. Hur ska detta sluta? Har Leif GW Persson gjort en gärningsmannaprofil? När kommer Insider för att spela in ett reportage på Konsum Extra? Kan det vara någon MODO spelare inbladad på väg hem från en träning? Är detta en konspiration? Frågorna är många och det är väl bara en tidsfråga innan detta blir en film av Oliver Stone.
Den vilda jakten på Shoppingvagnen typ...
Den vilda jakten på Shoppingvagnen typ...
Sv: Kaberle- en glad nyhet
Petey21: [Vilka är det förresten som envisas med att trycka på strömbrytarknappen när hallen är nersläckt innan lagen kommer in?]
Vad menar du? Är det matcherna som sänds på Canal Plus du menar?
Vad menar du? Är det matcherna som sänds på Canal Plus du menar?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Kan inte heller begripa hur Eriksson kommit med i landslaget, han har ju inte direkt varit lyckad i HV, och HV som lag har ju inte varit lyckade heller. Är det verkligen sån backbrist att man måste ta till såna desperata åtgärder?
Kan inte heller begripa hur Eriksson kommit med i landslaget, han har ju inte direkt varit lyckad i HV, och HV som lag har ju inte varit lyckade heller. Är det verkligen sån backbrist att man måste ta till såna desperata åtgärder?
Sv: Kaberle- en glad nyhet
knaskamilla:
Förmodligen det sistnämnda, arrangörerna i Kempis har väl aldrig varit kända för att ha perfekt tajming och känsla. Det är synd och lite konstigt, man tycker att lite fingertoppskänsla och sunt förnuft borde man ha och inte måste behöva gå strikt efter något schema som en förprogrammerad robot. Vilka är det förresten som envisas med att trycka på strömbrytarknappen när hallen är nersläckt innan lagen kommer in?
Förmodligen det sistnämnda, arrangörerna i Kempis har väl aldrig varit kända för att ha perfekt tajming och känsla. Det är synd och lite konstigt, man tycker att lite fingertoppskänsla och sunt förnuft borde man ha och inte måste behöva gå strikt efter något schema som en förprogrammerad robot. Vilka är det förresten som envisas med att trycka på strömbrytarknappen när hallen är nersläckt innan lagen kommer in?
Sv: Kaberle- en glad nyhet
Frisco:
Ja, det lär den nog göra tills någon anstränger sig för att ta ner den. Vår H Höger-reklam satt ju uppe rätt länge en gång i tiden, om jag inte missminner mig.
« Föregående · 503619 · Nästa »