{10522}: Nu har jag varit inne för kort tid, men gått genom lite historik. Costanza verka vara en färgstark individ med ordförråd och har glimten i ögat. :) Är han som ekorren Hammy i ”andra sidan häcken” ? m.youtube.com/watch?v=pmotmARLGWc
Ongo Gablogian: toppnivå i allsvenskan, ja då är det väl någon av finnarna det skulle kunna vara, votilainen eller ignatjev. ger vi lassi en bra kompis på köpet
annars är det ganska mjä om det ska värvas från just allsvenskan. går såklart att hitta andra målvakter som passar in på det utanför allsvenskan
JoJo2613: Inte så mycket nytt. Alla tränarna har förlängt ett år till, alla spelare vars kontrakt tar slut kommer att lämna, och modo vill värva en ny andra målvakt som håller toppnivå i allsvenskan och kan spela 20 matcher. Men dom tror på Eltonius och kanske skriver längre kontrakt med utlåning.
Costanza: Ser nu att Crut(upphovsbandet till HÅÅÅVEE-låten ska framföra den på isen innan matchstart). Det däremot, är jävligt snyggt, men visst borde slips-nissarna orka klappa fram stämning själva?
grimiss: Jag är inne på din linje där. Jag vill också ha ut IkO men vill också gärna ha kvar HV71 då jag bor ett par mil från Jönköping så vill jag gärna se mitt älskade modo på nära håll. Kluven
Tarasov: för att prata lite bredare kan det vara smart av modo att titta på vilka spelare som får lämna topplagen, spelare i inte för gammal ålder som av konkurrensskäl inte fått spela så mycket
ta blichfeld som exempel som vi pratat om tidigare, han har av forwards i växjö fått 12e mest speltid i lika styrka, 11.45. är det en spelare som skulle kunna få en utväxling att få spela 3-4 byten mer i lika styrka varje match i en bra omgivning?
Tarasov: Ingen som vet av en rörmokare som kan montera en påfyllnadsventil till bortalagets inkommande vatten? Då kan man fylla ett expansionskärl med laxermedel. 😝
{9315}: Nä tror inte man är klar heller. 20-24 spelare man ska samtala med, kanske minst 1 timme med varje. Samt förbereda och notera ner mötena. 24 spelare x 1 timme så är det minst 3 dygn att börja med.
Nu har jag varit inne för kort tid, men gått genom lite historik.
Costanza verka vara en färgstark individ med ordförråd och har glimten i ögat. :)
Är han som ekorren Hammy i ”andra sidan häcken” ?
m.youtube.com/watch?v=pmotmARLGWc