Costanza: 600 mena jag. Dock verka ju det som folk ställer upp på det om man kollar biljetter sålda. Annat vad Giffarna kan få i publik det. Trodde inte underlaget fanns för det. Sjuka priser men var väll ett smart sniket drag då. Ja hockeyn lockar mer än fotbollen 😜 kul å gnabbas med sura timråiter i svall. Speciellt efter en 7-1 vinst. Synd att vi inte kunde mötas i playin istället😜
Greenwolper: tror Timrå biter sig själv lite i svansen genom att sätta biljettprisen till nästan 700kr. Måste vara sjukt desperata. Om det inte är så att de ändå bara räkna med de trogna. Men blir ju lite att straffa dem då. Fanimej sjukt vilka biljettpriser det börja bli i Sverige. Mycket som kostar nu…
Costanza: Det har gått för långt med Stråhle. Förtroendet är kört överallt. Ingen tror på det. Med en annan tränare hade vi varit bättre och kunnat varit med och gjort om det.
wesslan: Noll jävla drag i ladan i år. Djurgården är superfavoriter och Löven är helt under isen igår med mängder av interna problem och underprestationer i år. 4-0 till DIF.
{10015}: Sån otrolig skämskudde i TV4 igen när kortslutningen går precis innan Bogren ska avslöja vilka Södertälje väljer som motståndare. Varför i helvete står han utomhus för? Inte konstigt att det inte blir anslutning
{10522}: Brukar passera en Långtradare på E4 genom Ö-vik ibland har jag sett som är helvit och har Örebro hockeyspelare + loggan på skåpen (bil å släp) , det är väl det närmast en Örebro supporter man har sett genom åren.
Tror även det står " Det är vi som är Örebro " på den också !
Inte Ranta heller, en Dahlen kostar nog som Ranta+Woods.
Men pojken måste ju dras med något och spela skadad, så här blek och icke delaktig i spelet har jag inte sett honom tidigare. Tidigare var han ju alltid farlig så fort han fick pucken i anfallszon och skapade något antingen för sig själv eller för en medspelare, samt att han var väldigt rörlig och vågade utmana sin försvarare och rev upp försvaret, nu ser han ju väldigt mycket mer statisk och trög ut.
Visst att offensiven kan låsa sig i perioder, men ser ju knappt honom inte närkamper eller där pucken är och är inte alls delaktig i spelet.
Har ju till och med varit blek mot oss, och han brukar ju alltid göra bra matcher mot oss tidigare.
Rytter: Ja, lustigt nog var det precis det jag tänkte; Att jag inte hade bytt bort Woods mot Dahlén. Och inför säsongen var det många som trodde att Woods inte skulle fixa SHL... snacka om att det kan svänga fort.
Han är ju långt ifrån en dominant spelare som han borde vara sett till lön. Faller ju helt ur spelet i 5 mot 5 och klarar inte att skapa speciellt mycket framåt. Man är ju van att se honom dominera i anfallszon och vara stark på puck och hitta öppnande passningar och sätta sig i bra skottlägen.
Han måste ju dras med någon skada för så här medioker kan han inte vara, woods är ju en superstjärna i jämförelse.
{10015}: Vi måste framför allt träna på att göra båda delarna bra under en hel match. Det har ofta blivit antingen full fart framåt eller backa hem. Det måste kunna gå att ha ett bra offensivt spel utan att ha öppna spjäll bakåt
Bad_Brett: Ska vi ta steg nästa säsong måste defensiven upp också. Var ju det som var våran stora akilleshäl när vi var som sämst denna säsong och det som fick oss att lösa kontraktet tillslut när vi äntligen lugnade ner oss i egenzon.
Tarasov: När jag tittar på play-in blir det rätt tydligt att det saknades tyngd i vårt lag. När domarnivån höjs ytterligare och domarna släpper alla spelförstörande moment, så blir det extremt viktigt att ha de här spelarna som kan hantera tung trafik. Vi är dessvärre på väg in i en ny Clutch- and Grab-era...
Tarasov: Hyfsat bra match Örebro-Luleå. Jävligt synd att det inte är vi som får uppleva ett sådant tempo. Det har vi inte varit bortskämda med under säsongen om man säger så.
M Horava: har inte han fullt upp med viaplay och hockeypuls? Tror inte han hinner med + inte så bra koll på SHL. Tror mer typ på Fredrik Warg isåfall eller han göteborgaren på ÖA Calle eller vad han heter