Smurfen: Klart som fan inte det ska vara en avstägning. Det är ett rapp i vaden, inget annat. nnDen hära innebandyeran du och vissa andra vill driva in i sporten kommer helt ta död på den.
Zource: Jag håller på Norrlandslagen i slutspelet. Bra för intresset även bland unga i vårt område med en stark Norrlands hockey, både vad gäller publik på matcher och då det gäller att ungdomarna som inte bor i Norrlands städer med SHL lag satsar på hockey och inte fotboll.
Smurfen: Jag är dock inte förvånad ett dugg att en Löven spelare gör någonting sånt, man inser väl att detta år som alla tidigare år kommer sluta i tragedi. Så jävla less på att Niederbach ska få åka på 5 matchers avstängning men ligisterna i Löven kommer lindrigt undan jämfört med vad man gör vareviga match. Men vi dömer ju bort en chans att Svensk hockey ens kommer konkurrera internationellt framöver, tänk när KHL kommer tillbaka.. Då har inte SHL mycket att komma med
Bad_Brett: Håller med. Rätt sjukt att vi hade Foppa, Näslund, Sundström, Zuccarello, Skröder, Pikkarainen samma säsong och ändå kvalade? Svartvadet hade väl ulcerös kolit och var sådär, men nog fan borde vi tagit oss till slutspel. Foppa var såklart skadad halva säsongen.
Kulltorp: Lugn nu! JFK förminskar er inte. Han pissar på er ;) Btw så tycker jag modo och Timrå hör ihop. Tex: Vi har Hägglund arena, ni har SCA Perfect match där! Ni gör papptavlor, vi skjuter sönder dom ;)
{5647}: Vart har jag försvarat Timrås organisation? Tvärtom har jag kritiserat den fullt ut, om du läst mina inlägg. Försök att dämpa ditt hat så det går att föra en vettig diskussion med dig. Du slår bakut direkt.
{5647}: Japp, vi är pajaser. Precis som eran organisation var under många år efter SM guldet. Vilken klubb kan inte ha en riktigt dålig säsong? Jag tycker på riktigt att du är en klok person med mycket pålästa och vettiga inlägg. Men när du ska trycka till och förminska allt som har med Timrå att göra, så blir du ju bara pinsam. Ibland känns det som att du letar skit att proklamera mot Timrå. Du har lyft Sannys åsikter om Timrå minst 3ggr senaste dygnet tex. Vet inte om du har nämnt Sannys blogg annars ngn gång.
Jag gillar inte Modo heller särskilt mycket. Men jag kan ju uppfatta mig själv som ganska ödmjuk och ironisk, och har inga problem att hylla modos säsong. Min logga är full av ironi.
{10015}: Tycker Djurgården är riktigt svaga med. Har ju mer eller mindre fått matchen gratis efter Wiklunds matchstraff och Lövens usla försvarspel.nnSpelmässigt är det ju Löven som skapat flest målchanser.
Greg P: säker. Tyckte inte den va så ful. Mer olycklig att han glider in med huvud/nacken i sargen. Är nog inte ens en tvåa. Sen borde inte Wiklund bli avstängd en femma räcker väl
KB: Det lustiga är att det ligger något i det du skriver. Minns Forsberg, Näslund, Zuccarello, Pikkarainen, Cumiskey... och Sundströms dominens i kvalet 2011. Det var kul när Steen gästspelade. Och pandemisäsongen var minnesvärd. Men i övrigt är det som att jag har varit i ishockeydvala sedan 2008.