Poffa: Ja du menar att Krizan gjort ett mål och då har han ju fixat i alla fall produktionen av mål för 1 match om han gör om det. :)
Eller menar du ett nyförvärv. Den så kallade bomben.
Kickan: Äsch då. Var inte så stingslig. Jag brukar ju bara skicka små vänliga välmenande meddelande till fröken och uppmuntra till att fröken går och sussar istället för att hamra på tangentbordet fram mot småtimmarna. Man kan ju inte ens säga "plonk" till dig vid den tiden på dygnet för då tror du att man drar ur en kork ur en flaska.
Gusse:
När Krizan är tillbaka klarar vi oss med ett mål per match. Dessutom får vi en naturlig målskytt som kan spela mycket.
Poffa: Modo har väl inte gjort mer än 1 mål någon match än? (Om man skippar sudden death i finland). Försäsong är försäsong, men nog hade det kännts bättre om man visste att någon hade krutet torrt.
Senaste träningen jag såg indikerade också på att det var blötare krut än man hoppats på. Jag menar träning med Zajan och en junis i målet och under 50 minuter tränade man 5-5, 1-1, 3-2 samt 2-1 och jag såg inte fler än 3 mål.
Nu skall man väl inte måla något på väggen ännu, men någon form av levnadstecken vill jag ha.
MorganaLefaey:
De mörkar formen. Det har vi gjort i tio år nu snart...
Poffa: Ska vi gissa på att modo's pp kommer vara lika tragisk som förra säsongen? Jag menar har man alla dessa chanser utan att göra mål så blir i alla fall jag en aning orolig.
Frisco:
Dallas verkar trivas i alla fall. Ska vi gissa på att Hamr är sned i nyllet?
Frisco: Betyder den där svarta pricken eller klotet att någon av Kloten spelarna har pucken?
Cyklob: Om du fick tag på någon som förser dig med information och resultat från matchen så får du om du vill lämna lite info här.
Dream Team:
Har de en egen sol i Norrbotten? Jag trodde den befann sig i Karlstad, jag.
Bragd-Birger:
Uppenbarligen är du inget annat än ett troll. Du beter dig i alla fall som ett. Man kan inte resonera med dig, för oavsett vad jag säger så är dina obevisade teser sanningen för dig.
Jag skäms nästan över att jag inte begripit det tidigare, tecknen är så tydliga. Det står troll i hela din panna.
Pp kommer bli ruskigt viktigt i vinter om domarnivån består. Det som gör en orolig är att vi har 2 defensiva centrar i 1a o 2a formationerna samt även i hella. Vem ska styra upp det hela? Man får väl hoppas sundström kan göra så men jag är inte säker. Visst är backarna ett ? Då det känns lite chanstagning i att ta för givet att de unga ska ta ytterligare steg direkt. Nog hade jag velat ha en back och en fw med stat och namn men det kan mycket väl fungera ändå, men att det går lite tyngre nu innan serien.