Cyklob:
Om Gästrin ser revanschsugen ut så måste han gå på något. För då har han ändrat sig på ett par dagar. Maken till seg spelare har jag inte sett på träningarna. Jag hoppas innerligt att Molinder, Dallas och Nilsson får chansen i år, istället för trötta spelare närmare de 30.
I övrigt så är jag inte riktigt lika orolig över vare sig backsidan eller anfallssidan. Vi har spelare som Timander, Salle, Susse och Skröder. Vi vilar alltså vår bäste back och (förmodligen) en av Elitseriens kommande toppkedjor.
Cyklob:
En sak till, som flera andra sagt, en sak men man säger något. Därför har man sagt något, inte sakt. :-)
Wayne Gresky: Ähhh, bomben kommer bli Tomik som vill lämna malmö pga rädsla för lite speltid eller något.
Wayne Gresky:
Som jag sagt tidigare så är det tydligen inte längre aktuellt att ta in två spelare, däremot slåss båda namnen fortfarande om en eventuell plats. Utan att ha fått detta från min källa så tror jag att det numer handlar om ett artistkontrakt.
Nilsson, Dallas och Molinder får isf alternera på en plats, om bomben kommer. Kommer han (ja det är en han, så mycket kan jag säga) inte, ja då har de två platser att slåss om. Om man bänkar Gästrin och Micke P.
Skröder - Susse - Salle
Horava - Svarten - Döme
Tummen - Hella - Öberg
Steen - Nilsson/Dahlberg - Molinder
Micke P på bänken, tillsammans med den av Molinder, Dallas, Nilsson som sitter. Tommy E till Sundsvall eller liknande, Gästrin till Svedjeholmen.
Poffa: Det som man finner en aning intressant är ändå att det på dig verkar som om modo's första tanke är frammåt. Sen så får man väl se om de inte kör en Luleå och plockar in en gammal klippa till back för att få lite mer bredd...... Kanske Frestadius är på G.
MorganaLefaey:
Kör till Nordingrå, då ligger den mitt i byn på nersidan vägen. Du kan inte missa den.
MorganaLefaey:
Zomma in på länken. Stora byggnaden mitt i bilden.
Poffa: Kan ju inte vara så svårt att finna. Då är det bara bossen man behöver övertala så man får tid att åka hem och äta och byta om till modotröja innan man beger sig söderöver.
Bad_Brett:
Det är väldigt vad ni har läst in saker i det jag skrivit. Att spelarna hellre skulle spela i MODO än NHL är till exempel någonting som jag aldrig sagt.
"15:34 - Enorm press av Kloten, men zakke är allt som en kevlarväst i CS inte är och stoppar allt. Offside därefter"
Jag måste säga att den här dirketrapporteringen är bland de mer nyskapande jag varit med om. Dessutom säger kommentaren mig att Johan Edlund förmodligen inte är speciellt gammal.
Cyklob: Vafaan, jag ska inte försöka mig på långa inlägg. Skrev tre igår som försvann när HS gick ner från och till igår och det inlägg som jag skrev nyss försvann ut i cyberrymden det också.
Pp kommer bli ruskigt viktigt i vinter om domarnivån består. Det som gör en orolig är att vi har 2 defensiva centrar i 1a o 2a formationerna samt även i hella. Vem ska styra upp det hela? Man får väl hoppas sundström kan göra så men jag är inte säker. Visst är backarna ett ? Då det känns lite chanstagning i att ta för givet att de unga ska ta ytterligare steg direkt. Nog hade jag velat ha en back och en fw med stat och namn men det kan mycket väl fungera ändå, men att det går lite tyngre nu innan serien.