Frisco: Huvudsaken är att vi inte toppar formen lagom till Mästarcupen...
Apropå MIKA!... det här känns lite grann som att häda... tycker han och Martin Sevc är lite lika i utseendet.
Paddan:
Jag ser att leendet finns kvar då han spelar, i alla fall.
Poffa: På tal om spelare jag gärna skulle se i MoDo-tröjan igen:
Olle Westerlind, årets statistik i HK Dynamax Nitra:
54 matcher, 5 mål, 27 assists, 50 utvisningsminuter, +32
MODOJohan:
Det är väl en hyllning till att bullkungen Timander skrev på.
MODOJohan:
Hon vill väl helt enkelt ha bort bullen, så hon slipper bli bullsugen. En ny spelare, en ny banner, helt enkelt.
Nikki:
Små doser, Nikki, små doser. Överdosering av åfficijella är förenat med livsfara.
Paddan: Jag tycker att MoDo ska matcha det budet för ett långtidskontrakt på säg 3 år med lill-Milo. Han är fortfarande ung och kommer säkert att bli utvecklas åt det bättre samt att vi vet vad vi får för pengarna. Om han trivs så bra här så borde det väga över en flytt norrut om pengarana är samma.
Vore förjävligt om han stack till ett annat ES-lag och verkligen började spruta in mål.
Salle: Jag har ingen aning om hur lönenivåerna ligger, men kan 75.000 i månaden verkligen räknas som ett drömkontrakt?
Jag skulle väldigt gärna vilja ha kvar Milo i laget, känns som att han inte riktigt fick spelet att stämma efter juluppehållet samtidigt som du säger så är han ju fortfarande ung och "formbar".
MODOJohan:
Hittade detta om Edler på Kelowna Rockets hemsida.
shinzawai:
Nej, vi behöver en MIKA! eller liknande, en som kan reta och jävlas och stå upp. Sean Avery är ungefär sju resor värre. Han får Per Ledin, Emil Kåberg, Sheldon Souray och Dan Hinote att likna förskolefröknar.
Vi behöver INTE en sådan. Att spela en match, vara avstängd fem, spela en halv, vara avstängd tre osv är ingeting som leder till något gott.