Bad_Brett:
Nej. Så länge jag inte säger något så är ingen av de två bortskriven av det ena eller det andra skälet.
Poffa: en liten luring kanske du kan komma med. Är det svenskar eller utlänningar det handlar om. Har eg lagt tanken på någon form utav bomb på hyllan, men samtidigt så vill man ju ha något att tro på och försöka komma på vem det kan tänkas vara.
Lumber Jack: Om man då dessutom tänker på att Hedström plockar ut 290.000 i månaden så känns det ganska skönt, och dessutom som om man får ut mer spelare per betald krona än vad tiken gör.
Bragd-Birger: Ja visst är det? Kan det bero på någon form av hatkärlek eller att det är enklare att hålla koll på en klubb som är närliggande och med en massa supportrar som gör samma sak, men mot andra klubbar då?
Undra vad det här är?
Wesse1: Det är bara den summa som det pratats om på vissa timråforum samt i vissa tidningar. Självklart kan summan vara felaktig men ganska ofta har de faktiskt koll på just mängden pengar människor tjänar. Nu är det inget facit men det är nog lika nära sanningen som när de kommit fram till Sundströms lön.
Bragd-Birger:
Visst brukar man säga att man känner andra så som man känner sig själv? Eller tänkte jag på "kasta sten i glashus", eller är det "sopa framför egen dörr"?
Oavsett vilket så är vi nog lika stora kålsupare allihop, jag med och du med.
Bragd-Birger: Nu har jag inte varit på denna sida så länge så jag kan säga hur det sett ut här. Modohockey's officiella forum är ett forum jag knappt besöker då jag inte alls gillar trådstrukturen mm. Men jag har varit med en längre tid på många andra stället och jag finner ingen skillnad på modoiters sätt att snacka om andra lag än andra supportrars. Självklart finns det rötägg som drar ner tankebanorna om varje klubbs fans, och om du tänker efter så kan du säkert finna någon sådan inom eran organisation också. Om du inte gör det så är jag imponerad och säger att du blundar för att det rör sig om TImrå.