1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

481014 inlägg · 4078 ämnen

AIK - MODO

« · 1603232 · » Till forumet


Sv: AIK - MODO
Jaaaaaaaaaa
Kommentera

Sv: AIK - MODO

Berka: Nordren Ritola. Bra.

Vi borde kunna vinna utan förlängning, ifall man förstår allvaret.  

Kommentera

Sv: AIK - MODO
Bort med Nylander nu! Vi måste göra mål!!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI:  tråkigt att domarnas svaga medverkan verkar bli avgörande

Men nu blev det iaf 2-2

Gunnos första poäng

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Jo men två spelare som inte har koll på varandra, Öberg har definitivt ingen aning om att Blomdahl kommer och åker på bentackling... Är ju bara ett stort skämt
Kommentera

Sv: AIK - MODO

J F K:

Jag sitter helt stum. Är inte ens upprörd. Är detta på riktigt?

Kommentera

Sv: AIK - MODO
Förbannade jävla domarjävel, hatar dig lika mycket som Jämtin hatar Vinneborg.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Är så jävla uppgiven... Är det inte dags att domarchefen får tala ut efter denna match?
Kommentera

Sv: AIK - MODO
jävla fittdomare! Helvetes jävla skit! Värre dynga får man ju söka efter! Satans råttor!
Kommentera

Sv: AIK - MODO

Så enkelt det kan vara att spela PP... varför de fick PP är en annan sak.

Helt bedrövligt

Vore jag Ullmark skulle jag skälla ut varenda j*vel på isen... otroligt dålig stil att inte stå upp för sin målvakt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO

ULTIMAVICI: Lyckas inte AIK göra mål med sex spelare på isen så lyckas de aldrig.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Det är ju Blomdahl som ändrar riktning. Helt djävla värdelös domarinsats.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: å där rök matchen troligast
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Herregud domaren... Anser inte att vi ska ha PP men är det verkligen någons fel?
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Gerdin: Huvuddomaren stod alldeles bredvid helt oskymd. Hur fasen gick det till?


Är det något dåligt skämt????!!!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Gerdin: Idag får man nog lov att bara gapflabba åt domarna.
Kommentera

Sv: AIK - MODO

Är linjedomarna blinda.... hyfsad touch

Åh herregud... det där var bland det konstigaste jag sett. Öberg blir utvisad?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Det känns så omständigt i powerplay, många spelare som står vända med ansiktet al'a skröder mot sargen och spelar rundel, borde inte tex skröder stå framför mål och backarna ta skott ist för att försöka sig på superavgjörande passningar hela tiden?!

Bara en tanke
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Ett Modo PP där det som händer är att AIK får två jättelägen och Modo inte ens ett uppställt PP spel.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Jo, den utvisningen är fullständigt horribel. Hur fn kan Torp åka ut som inte gjorde ett endaste dyft.
Kommentera

Sv: AIK - MODO

Berka:

Haha. Japp!

Kommentera

Sv: AIK - MODO

Fy f*n vad bedrövligt PP nyss. Hade vi ens en man mer på banan? Juniorklass, nä förresten knappt det. AIK är förövrigt riktigt dåliga så detta bör vi ju inte förlora, men det gör vi nog ändå.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
Hur han kan ta fasthållning för klubba där säger väl allt om domarna för kvällen
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Det är så usel skärpa. Den här matchen borde vi inte kunna förlora, men antagligen gör vi det.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Bad_Brett: torp åker ut för att janmark har sin klubba i halsen på torp?!

Jaha.. Eeee ??!?! *
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: min personliga åsikt är att man ofta rankar målskyttar och kreativa puckkära spelare före allting annat.
Kempe är i mina ögen en bättre hockeyspelare, kanske inte lika flashig med klubba och puck men bättre markeringsspel, duktigare offensivt och defensivt , dessutom är han en spelare som hittills gör sina medspelare bättre WN har väl snarare varit tvärtom förutom kanske i PP
Kommentera

Sv: AIK - MODO

ULTIMAVICI:

Helt otroligt. Haha. Samtidigt som de tar för precis allt åt andra hållet.

Kommentera

Sv: AIK - MODO
Hur kan så många utvisningar släppas mot oss? Känns som någon typ av rekord i år..
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Man kan ju inte direkt säga att domarna söker utvisningar till Modos favör.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Sant!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Det kan vara en linjedomare som sett händelsen. De får inte ta tvåor själva, men svara på frågor från huvuddomarna.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Luktar lite H Samuelsson all over again över hela situationen...
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Det går nästan för lätt nu, men vi är så förbannat inneffektiva i avsluten och sista passningen. Så snart står det väl 4-1 till AIK.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Hur kan han ta utvisning där? Blåser 10 sekunder efter händelsen!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Är en stor stor gåta!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: På vilket sätt bedöms lill-Nylander bättre än Adrian Kempe? Förklara för mig som inte begriper någonting.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Känns som vi hade energi i slutet av första som förhoppningsvis kan stärka oss inför andra perioden!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
NuMo: Typ 3sek innan 1-1 målet tänkte jag att det här blir en match mellan Ullmark och AIK. Tur Ullmark verkar vara en vägg ikväll. Då släpper han den där snöpliga. :-P
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Får se om vi kan äta in oss i matchen nu, grundspelet är rätt illa och någon röd tråd är lite svår att se för stunden..

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Ett par hyggliga byten på raken. Kors i taket. Kan vi rakt bii tvungna att duscha efter matchen?
Kommentera

Sv: AIK - MODO
NuMo: På sätt och vis har det väl det, lite naivt att åka och hämta ny klubba när vi är under press vilket ger AIK tid och yta
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: De där två har försökt det genomspelet flera gånger på tekning. Kul när det går hem.
Modo är verkligen inte bra.
Konstiga domslut. Häggs är löjlig och nog fasen kunde en AIKare pkt för hakning nyss.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Det är juotroligt. En klubba går av och då släpper Ullmark in en snöpligt. Ungefär som om det hade med varandra att göra.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Vilken passning! Sundström style!
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Gusse: Ironi och ironi. Såg ju lätt ut.
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Som jag sagt tidigare är Nylander en börda för laget och ser heller inte att han ska spela för att utvecklas då Allsvenskan eller J20 skulle vara bättre för honom!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: AIK - MODO
Monno: Ser lovande ut Modo. Vi skapar chanser hela tiden och spelar ut AIK. Blir tre lätta poäng. (Ironi)
Kommentera

Sv: AIK - MODO
Monno: Hägg åker alltså ut för att Nilsson väger 45kg...
Kommentera

Sv: AIK - MODO
J F K: Håller med helt. Saknar totalt konsekvens tänkande.
Ser inte bra ut det här...
Kommentera

Sv: AIK - MODO
ULTIMAVICI: Är less på Nylander. AIK blir fulltaliga och då försöker han en jättesvår passning genom mitten. Utvisningen är helt klart hans fel.
Kommentera

« · 1603232 · »