1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

480194 inlägg · 4078 ämnen

Almtuna - Modo

« · 1936494 Till forumet


Sv: Almtuna - Modo
Rytter: otur för Hanses
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Rytter: även fast almtuna ligger långt ned i pp med så ser man en jäkla skillnad i passnings och skridskohastighet mot modo
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Rytter: Kom igen nu Modo. som du skriver så verkade passningsspelet bättre och förhoppningsvis get det lite självförtroende till nästa gång.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
J F K:

Såg ju lovande ut tills man drog på sig utvisningen.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
J F K: surt att de inte kunde få sätta den när de fick till så bra passningsspel. Tyvärr drar de på sig en utv istället. Noll flyt
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
J F K: korrekt av dig
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
MsÖ: Skulle nog kategorisera det som kvittering jag. under Hur PP ska gå...
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Webmaster: snabb reducering Hanses har otur
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Almtuna IS - MODO Hockey 1-1
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
wolper: haha fin "comeback" av johnson^^ ganska lätt mål dock. Skönt å se wernblom markera mot ful sandström. Jaha det höll länge haha. Ja var väll för att vi fick ett för lätt mål
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Almtuna IS - MODO Hockey 0-0
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Ser gärna en repris från förra året när modo slog dem med om jag inte minns fel 8-1. När lucas sandström gjorde den riktigt fula sena huvudtacklingen på hägga. Vi måstr ha spelat sjukt många junisar på dessa tre år i ha
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Rytter:

Hanses verkar få chansen ikväll, Hade hellre sett att Lundin fått fortsätta.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Tarasov:

Hagelin och elvenes extraspelare ikväll alltså. Bra signal.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Tarasov: ser tunt ut på backsidan, men Hellkvist verkar vilja ha bara 6 backar o nu ytterligare en junior, Ericsson sjuk då o Hedberg skadad
Kommentera


Sv: Almtuna - Modo
Monno:
Vikingen har blivit en muntergök😉😎
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
RagnarLodbrok: Känns helt osannolikt.

Du menar att vi ska göra 4mål i samma match? Otroligt...
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
RagnarLodbrok: o Mårten gör 5 p....sätt Wernblom som plåster på honom ;)
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
wolper: Ska försöka mig på ett matchscenario-
Modo kommer ut i full fart idag med en jäkla inställning och levererar 17 skott i första perioden och ta ledningen med 2-0 efter första. 2a perioden - Almtuna kommer ut hårt och kör bara kör, Modo backar hem och vips det är 2-2. 5 min kvar av 2a Modo får pp 5 mot 3 och gör 3-2. början av 3e perioden Modo gör 4-2 5 min senare, Almtuna göra 3-4, 3 min senare Almtuna kvitterar och gör 4-4. 5 min kvar Almtuna gör 5-4 1 min kvar Modo tar ut målvakten Almtuna göra 6-4. övriga noteringar Modo är mer rädda för att förlora en viljan att vinna..PS passningarna sitter hyfsat på bladet.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
Rytter:
Jellvert skall iaf vara tillbaka, JJ tränade i första PP igår så han lär vara med.
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
J F K:

Det var detta jag refererade till i förra matchen när jag påpekade att JE spelade back några byten utanför PP.

www.allehanda.se/artikel/hockeyallsvenskan/bankade-forwarden-om-den-udda-rollen-jag-ar-nog-den-som-ar-langst-i-fran-att-spela-back-av-alla

Hoppas dock man slipper se honom där i 5 mot 5 idag.

Läser att det går sjuktdom i laget, kan detta vara en liten förklaring till energitappet senast och då speciellt i tredj. Någon som vet vilka som står över ikväll?
Kommentera

Sv: Almtuna - Modo
wolper: Ja, drömma får man:) (och det är nog det enda sättet att behålla förståndet efter tredje perioden sist).
Kommentera

Almtuna - Modo
Dags för match igen då! Hoppas man kan få se en fartfylld match där Modo håller över hela banan och gör många mål. Ser gärna en jävlaranamma där det syns att de verkligen vill vinna och att de får en trygg vinst där man riktigt känner att de kommer vinna. Man kan ju alltid drömma!😀 go Modo!!!
Kommentera

« · 1936494