Jag tycker att jag har ett minne av att jag faktiskt fått ett medlemskort den här sidan om årsskiftet. Svårt att komma ihåg sådant, med tanke på att man absolut inte använder det till något överhuvudtaget.
Apropå årsmötet, har medlemskortet kommit ut än? Jag kan inte på rak arm säga om jag fått det eller inte, men jag tror att det lutar åt ett rungande "nej". Fast jag kan ju visserligen ha råkat förlägga det på något konstigt ställe med, det kan inte uteslutas. Senaste numret av klubbtidningen jag fått är nummer 4, kan detta stämma?
Den goda nyheten idag är att jag får böja på knäet igen. Så länge jag inte böjer det i sidled - typ.
För att svara på din fråga: nä, jag tror inte att de kommer att ha handikappläktare på årsmötet. Men kommer man i rullstol kan man säkert flytta på en stol och ändå få sitta vid ett bord.
För övrigt har jag och Expressen ju redan berättat det viktigaste, Modo har vänt trenden och har gått runt 2 millar plus den senasta säsongen. Fast å andra sidan bjöd ju varken jag eller Expressen på munkar förståss.
knaskamilla: Var det wienerbröd det året, tja det kanske det var. Minns bara att Snygg-Janne fick pris och Nicke Andersson pratade om pissrännor... eller hur det nu var.
hellge: Jag tänker mer på välbetalda sommarjobb när du skriver MoDo, själv håller jag mig till det mer kraftfulla MODO. Jag diggar att skrika ut saker jag gillar.
ståpäls: Om du skriver en motion, ska jag bära den på guldbricka mellan Kempis och SBA.
Föresten, va bra att du är uppmärksam. Det ger ett trevligt intryck.
Vi skulle annars kunna byta grejer med varann. Av mig får du en motion med ytterligare några fågelarter i klubbmärket. Vad sägs om trust och superstare?
Helt allvarligt har det blivit lite av en vana att skriva MoDo så här. Det är lite som att cykla eller att köra bil, man glömmer det inte liksom. Vad tycker du ser bättre ut?
hellge: Om du ska gå på mötet så kan väl du, under punkt 16, fråga om föreningen har för avsikt att återgå till skrivningen av klubbnamnet som du använder i rubriken här, eller om CapsLock-alternativet ska fortsätta att gälla. Lycka till.
Åh, ni fattiga studenter...