1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482255 inlägg · 4079 ämnen

Biljettåtgången

« · 395041 Till forumet


Sv: Biljettåtgången
knaskamilla:

Inte högre, tydligare. Helt klart är att jag alltid har rätt och så även i den här frågan. De behöver inte reservera några sittplatser för bortasupportrar. Basta!

Vad jag vet måste minst 250 platser reserveras för ATG.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Poffa:

Nä, men frågan gällde ju om det gick att sälja ut hela arenan, inte bara sittplats. Du får ju fatta vad jag skriver! Eller ska jag skriva högre?

NuMo:

Nej. Inget jag har planerat nu, i alla fall.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: Ska du skaffa tjej och flytta till Stckholmen knas?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla:

Återigen, platserna som tillhandahålls för bortalaget är väl bara ståplats? Finns väl inget krav på att ett visst antal sittplatser skall reserveras för bortalagets supportrar, åtminstonde inte vad jag vet.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
NuMo:

Du får se till så att någon du känner som har en bra sittplats skaffar tjej och flyttar till Sthlm, så kan du ta över den platsen sen. Fast du får räkna med att heta något annat än NuMo då.

I övrigt undrar jag fortfarande hur de kommer att göra i nya arenan (nu när du tog upp det). Kommer man att erbjudas likvärdiga platser? Hur många sittplatser ska arenan ha? Jag menar, kommer möjligheten att få en bra plats i nya arenan om man inte redan har sittplatskort att vara särskilt stor?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
NuMo:

Jag vet personer som fått platser på rad sju och rad nio nu i år. De var in på kansliet och beställde ett par dagar efter att MODO blivit utslagna av HV.

Så nog går det att få hysad platser om man verkligen lägger manken till.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: Jag vill ha en bra sittplats, men det finns ju inget hopp. Man får vänta tills arenan blivit uppbyggd. De platser som finns till förfogande tycker jag modo skall betala för att sälja till någon.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Alla:

Jo, nog måste de tillhandahålla platser till bortalaget. Men resten då? Kan de sälja resten av ståplatserna som seriekort?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Martin S:

Inte sittplatsbiljetter, väl? Det gäller väl bara ståplats på bortasektionen.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: Rätta mig om jag har fel men visst är det så att MODO måste tillhandahålla ett visst antal biljetter till varje match för bortalaget?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Swordster: Jojo. Jag menade säsongskort, var det jag trodde knas snackade om. Att dom kan väl inte ha alla platser till försäljning som säsongskort?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Hawerchuk:

Det har jag ingen aning om. Kanske? Fast på sittplats verkar de ju inte göra så, i alla fall. Har för mig att man tidigare inte kunde köpa sittplatskort på rad ett och två, men det kan man ju uppenbarligen nu.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Hawerchuk: I Timrå gör man inte det. Allt går att köpa i förköp...
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: Reserverar dom inte ett antal platser som bara går att köpa innan match?
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
Salle:

Yeah, right! Du är så avundsjuk... =)
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: Du får väl stå och kränga din nån match så löser det sig.
Kommentera

Sv: Biljettåtgången
knaskamilla: av nån anledning så finns det alltid folk med en brytning på rösten som säljet biljetter till arangemang som egentligen är slutsålt.
Kommentera

Biljettåtgången
Jag satt och fundilerade på en sak. Om de har sålt så många sittplatsårskort nu att det bara finns 40 platser kvar, är inte chansen att de säljer alla platser innan hösten om Foppa presenteras som MoDospelare? Jag tror i alla fall det.

Den intressanta frågan är: hur många ståplatskort kommer MoDo att sälja om Foppa skriver på? Kommer de att sälja 1700 stycken? Vad mysko det skulle kännas om det inte gick att köpa lösa biljetter till matcherna...
Kommentera

« · 395041