1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532116 inlägg · 4126 ämnen

Dagens match

Sv: Dagens match
Wewillwintoday: Warg Warg Warg.. slit inte ut de tangenterna.

Frisco: haha, sorry...

Det är roligt att spekulera lite :D

Frisco & Wewillwintoday:

Thierry Henry.
Slit ut de tangenterna istället.

Wewillwintoday: Jag tror snarare att det handlar mer om att våra spelare ska få vila nån match eftersom det är så enormt mycket matcher just nu än att det handlar om petning.

Frisco: Hmm möjligt gällande Damgaard, men knappast gällande Almtorp/Lindström(hence, då skulle de inte spela i ÖSK)...

Björn VII: Usch... hattrick..

Frankrike mot Roma... (hur många fransmän har de Arsenal?)

Fy fa* vad dålig engelsk fotboll är. USCH, nästan sämre än Allsvenskan. Tacka vet jag Italienska...

Wewillwintoday: När det gäller våra forwards är det snarare att låta dem spela istället för att vila. Det är fantastiskt bra att ha en stor, bred, skadefri trupp.

Wewillwintoday:

Nej, Frankrike mot FN.

Italiensk fotboll för mig är en massa tifo-nissar som tror att "deras" lag ska spela på en kvalitetscertifierad nivå i all evighet, gör de inte det så har man en rätt att storma "favoritlagets" träningar och banka skiten ur dem. England är fotbollens och supporterkulturens vagga. Med eller utan pappersark i 30 sekunder/match.

Wewillwintoday: Personligen ser jag hellre Gradin,Öhman,Kristofer Persson,Grundberg,Hållberg än ni vet vem. Men detta kommer inte att hända så jag fortsätter att drömma en stund till.

Ickesupportrarochsurfolkssupportrarochallaandra: Jag hoppas att Warg får en plats för gott i MoDos lag.

Ibland undrar man.....

ZZ z zz Z z z
Z z z zZ ZZ Z z

Wewillwintoday och Björn VII:

Det italienska och engelska ligaspelare gör med en fotboll gör Högardh med en puck, rejält bakfull dessutom!!!!

Lumber Jack:

Spelar han fotboll med en puck?

Lumber Jack:

Skönt att vi har franska, engelska ligaspelare. Tycker att Högardh-halsduken och beslutsunderlaget för den skall utsättas för hård utvärdering efter säsongen btw. :-P

#11-halsdukar åt folket!

knaskamilla:

Han gör som han vill, det är en kungs privilegie.

Björn VII:

Kanske halsdukar som man får välja vilket nr man vill på, och så stickas de medan man väntar?

(Var det förresten bara jag som tyckte det var kul att Hållberg inte hade vågat be om nr 78 i FBK?)

Björn VII:

Halsduken är så varm att man kan gå i T-shirt hela vintern. Den har även sålts i stora upplagor till vinterstaden Sollefteå.

#11-kepsar åt folket!

« · 165046