1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 531621 inlägg · 4125 ämnen

Derbygrupper, JA TACK!

Sv: Derbygrupper, JA TACK!
MartinS:

"Det dära ->"(För övrigt är det bara två personer ur Klubben för inbördes beundran som skriver här.)""

Vad jag vet om det? Tja...ganska mkt mer än dig, verkar det som... ;)

Et tu Brute: Mycket korrekt. Mycket intressant läsning!

MartinS:

Jag kan helt säkert säga att tre av medlemmarna i "klubben för inbördes beundran" har konto på hockeysnack medan två av dessa skriver något. Den tredje ligger i djup träda då den personen inte har tillgång till internet.

knaskamilla:

"Vad jag vet om det? Tja...ganska mkt mer än dig, verkar det som... ;)"

Tydligen, även om du inte fattade vad jag menade, men det får man leva med när man uttrycker något på nätet. ;-)

Poffa skriver: Att göra en NHL-liknande serie enligt Friscos förslag framhåller jag som en lysande idé.

Frisco rodnar till svar och säger zzzzz zZZZZZZZ

zZz zzZZZZZZZZZzzz ZZZZZ ZZZZZZz ZZzzz
.

ZZZ zz ZZ z zZ
z zz

Frisco:

Vi får diskutera upplägget på den serien under festens lugna gång.

Go natt, förresten. Dröm sött om Kubbspel och pilkastning.

poffa: Drömmer redan om pilkastning.....zzz)ZZZZ)zzz)

. Et tu Brute:
Det känns tråkigt att behöva tjata mer om det här, men du har anklagat mig för både ett och annat:

Igår fick du nedanstående artikel i DN översänd.
Du hade chansen att be mig om ursäkt - det hade varit trevligt om
du varit rakryggad nog att göra det.

Nu kan övriga bedöma hur mycket sanning det låg i något av dina påhopp i onsdags...

Se länk -->
www.cs.umu.se/~c01mvg/dn.gif

westerlind: Om du skriver ett argt mail till någon av moderatorerna portar de säkert den mest korrekta gästboksskribent som befunnit sig på Modos sida. Under förutsättning att (moderatorerna) inte hunnit fly landet.

Jag tror mer på "Utvecklingen allvarlig" som rubrik än "Hockeyn är tillbaka på 1980-talsnivå".

Så den länk du förmedlat via Modos gb (2002-04-26 14.02.33) saknar verklighetsbakgrund. Jag tror inte ett skit på den.
Ledsen.

Hoppas Jens Littorin, upphovsmannen till artikeln bemöter dessa påståenden. Det tror jag skulle ställa saker på rätt plats igen.

250kg kärlek:

Här har det inte portats någon gästbokskribent!

« · 83905