Jäklar vad skönt detta var, även om de var ruskigt pressade lyckades de hålla undan... men en sak måste jag säga, hur fan kan lance ward få spela.. han är endast ute för att skada spelare.. det är en gåta för mig hur mårts låter honom spela
Tomas Jonsson har faktiskt lovat att vi ska vinna fyra raka. Är inte Tomas Jonsson nästan som en sorts husgud, sådär så att man måste tro på det han säger?
Poffa: Två matcher i rad så tappar FBK en säker ledning varav en slutar i förlust. Nu avgörs väl matchen mellan cässuals vita sneakers och rutiga kepsar. Må dom ramla ner i älven
Poffa: Nope. Umgås med mina Aluminium vänner och just nu ser jag på sd i Karlstad. Pest och kolera där också, eller är det Spanska sjukan och Digeredöden
knaskamilla: En fråga som vi aldrig kommer att få reda på. :-) Så länge inte koltrasten Mårts får le så är man nöjd.
Inte roligt om ni vinner heller men går ni till final så vete f-n vem man skall hålla på eftersom det inte är bra om FBK vinner jämt heller eftersom dom har gruvligt mycket pengar redan liksom HV.
knaskamilla: Men blott onsdagens match i blicken så känns det som att t.o.m Timrå hade kunnat störa det HV vi ser på isen i semifinalerna. Nu hade vi haft FBK på vår lott vid ett ev. avancemang, så alla vidare spekulationer i ämnet känns ju egentligen rätt onödiga.
Kolla reprisen på tacklingen som Ward delar ut. Linjedomaren ser allting klart och tydligt han står ju två meter bredvid. Svenska domare är så tafatta ibland. Klart han såg tacklingen. Fegisdomare.