1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533638 inlägg · 4126 ämnen

En match, ett kungarike för en match.

En match, ett kungarike för en match.
Hörde av en kompis att O´learys i Övik skulle sända MODOs samtliga bortamatcher den här säsongen. Är det någon som vet ifall det stämmer. I sådana fall så har man verkligen inga problem att ytterligare förstöra sin ekonomi genom att "jobba över" på O´learys.

Sv: En match, ett kungarike för en match.
Paddan:

Hmm, jag tror nog, utan att veta något egentligen, att man kan ändra det där till: "samtliga MODOs bortamatcher som antingen sänds på Canal+ eller PPV". Nog för att jag skulle kunna montera upp en kamera i Malmoe men...

Paddan: Det låter nästan lite för bra för att vara sant

ModoAnte: Vad då,att jag håller på att ruinera min ekonomi eller att de skulle sända varenda bortamatch? :-)
I och för sig har jag för mig att de sagt på Canal+ att de skulle utöka möjligheterna till PPV på ishockeyn men kan inte hitta något belägg för det på deras hemsida.

Paddan: Att dom skulle sända varenda bortamatch.Din ekonomi är ointressant för mig:)

ModoAnte:Jasså, och jag som trodde att du kanske skulle vara beredd att slanta upp lite pengar till en öl åt en stackars fattig MODOsupporter!

Paddan: jag är inte direkt rik heller och inte blir ekonomin bättre under säsongen men iår så blir det säsonskort.

Paddan: Men lilla vän , nog finns det väl viktigare saker att lägga pengarna på än öl?? typ hockey prylar och andra livsviktigta saker :)

Portello:Så himla liten är jag inte och dessutom så föredrar jag att stödja mitt lag utan sånt krimskrams som matchtröjor och dylikt.

Paddan: Det ska synas att man är modoit själv har jag tre olika matchtröjor och haldukar och en hel del annat

ModoAnte:Det där är ju fullständigt individuellt, men skulle i och för sig inte ha något emot en game-worn jersey, speciellt Hlinkas.

Paddan: om många har matchtröjor blir det med färggrant på läktaren om inte annat

« · 107757