{7639}: rädd för att just trubbigheten kan bestå. Vi har ju i vanlig ordning hoppet att grabbarna ska blomma ut och är livrädda för att värva dyr spets. Bakåt är jag inte orolig.
Heyerdal: Tycker vi ser oerhört trötta ut. Ingen koncentration alls när vi väl får tag på pucken. Bara vaska eller försöka få ut den via rundeln som inte går som oftast.
Tarasov: Så där tänkte Hellkvists grekiska sandåsna också. Bernhardt skulle ha varit med där och stirrat ut det stressade vilddjuret. "Sluta glo för fan, jag är 08:a"
Tarasov: Tycker MoDo gör en riktigt bra Match mot ett bättre hockeylag.. Lite tur med avsluten i första o vi kunde haft ledningen.. Mycket bättre spel av MoDo än Till ex Brynäs i går. Mycket bättre än ifjol. Den jag tyckte vara blek ikväll var Marenis men försäsong!
{9682}: att förlora mot väldens skridsko starkaste lag det gör alla . Man hinner inte ens vila i båset när dom blåser på ...så kan det gå . Närturbonärpå .
{8839}: Får gå hur fort det vill nu och serien, men om det tillåts av domarkåren att grisar kan NöffNöffa bort fart och finess i slutspelet, så måste ju naiva sportchefer anpassa sig till verkligheten och sen inte gnälla i media. 102-åringen får öppna fönstret och släppa in ett par tunga skridskostarka tunga svin från Transsylvanien...
15 Filip Sveningsson - 19 Erik Jinesjö-Karlsson - 29 Mikkel Aagaard
33 Daniel Mannberg - 22 Adam Pettersson - 28 Theo Jacobsson
36 Sebastian Ohlsson - 34 Oscar Nordin - 13 Helmer Styf
Vilar gör Oscar Pettersson, August Berg, Kalle Umegård och Hugo Styf. Nye kanadensiske centern Josh Dickinson väntas landa i Sverige i början på nästa vecka och deltar därmed inte i SCA-cupen. Tex Williamsson och Tobias Viklund är långtidsskadade.
{7639}: undrar hur mycket nytta en sån här match ger egentligen, spelade mindre än 24 timmar sen och en resa på det, visst bara tre timmar men ändå en resa, spelar med ett halvt juniorlag