MODOJohan: Nämen, vad är det här. Jag hänger med hur bra som helst. Fast jag gillar inte det där lysande puckeländet som FOX börjat med, det stör ju NHL-matcherna.
MODOJohan: Nä jag säger bara, flerårskontrakt till Suhonen och Pikkarainen så har vi tryggad offensiv backbesättning ett par framöver. Bra ålder på bägge dessa unga herrar
MODOJohan: Skulle jag gå in och skriva ett inlägg i F***lunda-boken just nu skulle jag bli avstängd på livstid. Vilken jävla belastning för hockeysverige att behöva dras med ett sådant lag.
Wayne Gresky: Äh, det är ju ett av de stora lagen, då blir det Sundström som får 20 matchers avstängning istället för att han inte kunde hålla sig på benen när Niklas Andersson åkte förbi
MODOJohan: Jag är nöjd om vi kan vi få 7 600 människor människor i "returen" den 30 januari som berättar vad de tycker om deras framtida bidrag till Elitserien.
Är det någon ångermanlänning som saknar bensin- eller biljettpengar för att ta sig till Ö-vik den dagen så säg till, jag är med på att skapa en fond för att sälja ut Fjällräven Center den dagen.
Björn W: Hur jävla korkad är foppa emellanåt? Hur fan kan han bjuda in VF sista 10 sek med att ge dem en tekning mot ett decimerat MODO i MODOs zon? Va i helvete. Är han mer korkad än sin pappa om det nu är möjligt? Så jävla besviken på hans agerande där.
I klykan.