Okej, jag visste inte att området betecknades som "nedgång till ståplats längst till höger". Jag är ju trots allt inte särskilt rutinerad på just ståplats längst till höger...
Då borde kommentarerna ha kommit från nedgång till ståplats längst till höger. En plats där dessa personer även brukar sätta sig under pausarna för att vila benen. Där de inte är ett dugg i vägen för oss som måste ha oss en hockeykorv.
Kan du inte vara vänlig och närmare ringa in området där Idiot-SM inte pågår? Jag har nämligen stått nedanför folk som har slängt ur sig en i det närmaste omöjlig mängd puckade kommentarer under en och samma match - just på ståplats längst till höger.
Tyvärr pågår tävling lite överallt hela tiden i vårt avlånga land, den skulle behövas struktureras upp lite för att få lite högre status. Idiot-SM har lite av proffsboxningens problem, för många mästare men ofstast ingen odiskutabel. Man stöter ju på potentiella mästare både här och där (dock mest där och inte på ståplats längst till höger).