1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 532839 inlägg · 4126 ämnen

Hahaha, dessa tomtar.

Sv: Hahaha, dessa tomtar.
Lulekickan: Skulle det göra nån skillnad? Om ni är män (hmm) så gör ni naturligtvis motanmälan mot anmälan.

Lumber Jack: Fast nu är det ju inte ens LHF som har gjort anmälan...

Lumber Jack:

Okej, jag visste inte att området betecknades som "nedgång till ståplats längst till höger". Jag är ju trots allt inte särskilt rutinerad på just ståplats längst till höger...

knaskamilla:

Då borde kommentarerna ha kommit från nedgång till ståplats längst till höger. En plats där dessa personer även brukar sätta sig under pausarna för att vila benen. Där de inte är ett dugg i vägen för oss som måste ha oss en hockeykorv.

Lumber Jack:

Kan du inte vara vänlig och närmare ringa in området där Idiot-SM inte pågår? Jag har nämligen stått nedanför folk som har slängt ur sig en i det närmaste omöjlig mängd puckade kommentarer under en och samma match - just på ståplats längst till höger.

knaskamilla: Jajamen men dock inte närmast räcket, för där står det allt som oftast hockeynoviser med fula halsdukar, har jag hört.

Lumber Jack:

Är du säker på det där med ståplats längst till höger? ;P

knaskamilla:

Tyvärr pågår tävling lite överallt hela tiden i vårt avlånga land, den skulle behövas struktureras upp lite för att få lite högre status. Idiot-SM har lite av proffsboxningens problem, för många mästare men ofstast ingen odiskutabel. Man stöter ju på potentiella mästare både här och där (dock mest där och inte på ståplats längst till höger).

Lumber Jack:

Hur länge pågår Idiot-SM egentligen? Och var går tävlingarna av stapeln? Man kanske skulle åka dit och heja fram vår lilla luling...

knaskamilla:

Jag tror han är och tävlar i Idiot-SM eller också blev han så bitter att han konverterade till ättika, men jag är inte så säker...

Lumber Jack:

Haha. Det är ju faktiskt jätteroligt!

Vad har förresten hänt med den där lulingen som bodde på modohockey.se ett tag?

Hahaha, dessa tomtar.
Manliga Luleå gör som Britta, delfinnämnden nästa.

« · 152348