scim: Jaja. Jag trodde att man skulle ha en logga. Äh, skitsamma. Här kommer den sista. Själv tycker jag att tummentröjan är snyggast. Alltså originalet. [bild]www.frisco.se/hs/paddan21e.jpg[/bild]
Orginalet är bäst (den du lagt ut på modohockey.se), med en ändring. Lägg till en grön rand ovanför den vita i nederkant på tröjan och likadant kring det vita på ärmarna.
El Maco: Haha, låter onekligen otroligt. Men sånt behöver inte den förbaskat trevliga föreningen Brunflo Ik syssla med. Nej då, vi är ju redan bäst! (se tabell Allettan) ^^
Frisco: Nja, det där blåa förslaget till alternate jersey ser ju ut som något som KB65 ratat. Iofs har ju en del spelare från denna klubb blivit stora spelare i MoDo, men att vi skulle gå så långt som att "knycka" deras färger tycker jag vore dumt.
Bara så att du vet har jag tvångsmejlat in din sista version till Fredrik Östman, med dig och Frisco angivna som gemensamma skapare. Dessutom så antydde jag att han nog vet-var-ni-bor, på matcher.
Den här versionen vinner iaf med mil i min bok som tredjetröja.
Ska det vara nån logga överuvudtaget så är det väl isåfall bäst att ha den på bröstet, axeln funkar inte.
Väldigt snyggt i övrigt.