1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 532622 inlägg · 4126 ämnen

hallå

hallå
hallå alla övikare.......

Sv: hallå
ribba9:

Nu är ni rädda i Götet, MoDo i en kvatsfinal... inte vad ni drömmer om...

Lumber Jack: ja den kvartsfinalen kan sitta fint...det står nog mellan modo och leksand i kvartsfinalen....

ribba9:

Vore lite, trevligt vi har ju slagit ut Frölunda de senaste 4-5 gångerna vi mötts i en utslagsserie.

Lumber Jack: ja men jag tror att hemma is kan avgöra för vi ät hyfsat starka där....=)

ribba9:

Åsså har ni ju ett halvhyfsat lag, men vi har ju Wernblom.

Lumber Jack: ja men en wernblom kan inte kämpa ner ett stabilt frölunda....vet du varför han har ett sånt mega visir????

ribba9: Han bröt näsan mot DIF.

Wewillwintoday: okej......men varför förstärkt vi hakan?????han e skön wernblom....hoppas han gör ett mål imorgon.....=)

Wewillwintoday:
Åfan, var det sååå det var. Jag som trodde att det var för att Werna skulle motstå frestelsen att röka under spelets gång. Tänkte att han var talesman för VISIR- VI Som Inte Röker...

Wewillwintoday:

Helt fel. Han bröt näsbenet mot Luleå.

Ur Öa:

– Jag fick en tryckare av en Luleåspelare senast i Kempis. Näsbenet gick av, men jag fortsatte att spela. De har tryckt till den i dag och den är lite rakare.
Kommer du att behöva ett specialskydd mot Brynäs i kväll?
– Vi får se.

Paddan: Den var riktigt dålig :P

Lumber Jack: Ja just ja. Så var det...

Lumber Jack: okej...ser lite lustigt ut me de grymma visiret =)

vet någon varflr han har ett förstärkt vid hakan...?

ribba9: Trots visir kan han ju få en klubba på näsan. Det är nog inte så bra om han brutit den. Det är nog för att vara på sin säkra sida...

Wewillwintoday: okej.......hoppas hardy tar med honom till soumi....

ribba9: Räkna inte med det. Hardy vet man aldrig vad han gör. Det räcker om Rudslätt eller Falk är hälften så bra så blir de uttagna...

Wewillwintoday: ja de e dåligt...han har ett gott öga till dif.....synd....falk har inte varit bta denna säsongen....

« · 211129