1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 533845 inlägg · 4126 ämnen

Hockeylive??

Hockeylive??
Kommer man att kunna följa Modo genom hockeylive såsom förra säsongen!!??

Sv: Hockeylive??
Wewillwintoday: Får ju hoppas det. Visserligen skall ju hockey helst avnjutas live, men finns det ingen möjlighet till det så får man förlita sig till de teknologiska landvinningarna.

Eller så kan man genomlida P4:s lördagssändningar med den "o så spännande och fullt nödvändiga" diskussionen med Annika Dumburkan. Halva lördagsmatcherna hinner ju nästan spelas innan P4 börjar rapportera ställningen i matcherna.

För att lindra abstinensen lite så kan ni ju beundra de fina hockeykorten som finns på länktipset.

Wewillwintoday: Hockeylive kommer att leva kvar aven i vinter. Fran Kempis kommer ni att fa nojet att lyssna till mig och min kollega Andreas Olsson.

Vi har mojligen nagra fina nyheter pa gang men inget ar klart an sa dessa vantar vi med. Vad tyckte ni forresten om tavlingarna fran ifjol? Mera tavlingar iar eller inga tavlingar alls? Mera intervjuer? Detta ar ERAN mojlighet att paverka sandningarna.

MartinSedin: Bra, för jag tycker det var väldigt lyckat för mig som bor här nere i Götet. Har ju inte möjlighet att åka till kempis så ofta...

Jag brydde mig inte om tävlingarna så mycket om jag ska vara ärlig. Men andra kanske tyckte det var roligt.
Intervjuer hade jag gärnat sett lite mer av dock.

Annars tyckte jag att ni gjorde ett bra jobb.

« · 102445