{7633}: Det där var inte Skröders fel. Slå en passning på skridskorna och det går inte göra så mycket. Tvärtom har ju Skröder haft modos bästa chans så långt.
Som vanligt förresten. Mål från dålig vinkel om man skjuter högt. Bjurö är bäst.
Den där skulle däremot Bjurö haft. Fan att jag inte följer min inslagna väg som medgångssupporter denna säsong. När jag väl ägnar en kväll åt att kolla på en Modomatch, då går det åt helvete!!
{5647}: Ska vi kunna klättra i tabellen får väl Svartens stjärnvärvningar börja leverera. Butler, Thomas Dwyer. Dom är faan inte bätre än allsvensk medelklass.
När vi ändå är igång att skicka underpresterande spelare undrar man varför dom är kvar?? Har nån av dom gjort någon poäng???
Monno: varenda puck går in högt på plocken på Bjurö. Varenda gång. Dessutom fanns inget passningsalternativ. Ska vi ha en chans att klättra i tabellen får vi inte släppa in de där varenda gång.
Att vi får krångligt med kedjor är ju inte konstigt med tanke på att vi saknar en forward. Ett tag saknade vi två.
Vi bjuder p det för att vi är taffliga framåt och då bjuder vi på kontringar bakåt. En eller ett par gånger är ok. Men gång på gång. Inte för att vi övertygat innan direkt, men ändå.
{7225}: snälla, sluta skriv.. Alla dina inlägg innehåller så mycket ironi att en 90-tals-Schyffert vore stolt. Tyvärr är du 20 år sen med din träffsäkra humor.
{5647}: tyvärr har vi nog sett det sista av Peter i SHL i och med detta. Han var avsvimmad en bra stund och med en historia bakom sig så kan han nog få samma symptom som Abbott och Sanny m.fl. Tinnitus, trötthet, ständig huvudvärk...
Rytter: finns fan inga spelare kvar snart.. Typiskt att det ska vara Öberg också, skulle inte förvåna mig om han inte spelar mer denna säsong med tanke på hans skadehistorik
Patrik Källstr: Ingen kan tycka att det där är en tvåa. Campolis tackling är en av säsongens absolut värsta. Trist då Öberg varit så bra den här säsongen, men har en lång historik av hjärnskakningar.
Sedan hjälper det inte pp att ha den enda konstruktiva centern i utvisningsbåset för en felaktig utvisning.
Hade det vare en Modospelare som tacklat hade jag haft full förståelse för typ 5+3 eller liknande. Sjukt fult. Just detta när dom kommer in som 3dje gubbe i en situation. Helt omöjligt att försvara sig mot. Öberg är nog beredd att kämpa mot han bredvid honom och inte att det ska komma en till kille och armbåga honom i huvudet.
Det kanske jag gjorde... Men kände att jag var tvungen att hävda mig ordentligt där! Det är komiskt hur enögd man är. Hade det varit en Modospelare som tacklade hade jag inte ens tyckt det var 2 minuter....
NuMo: Det här var nog en av säsongens absolut värsta. Fy fan vad fegt. Blind side, jättesent och hoppar in tacklingen. Det finns inte en enda förmildrande omständighet.