Mitt förslag på förstafemma mot HV : NuMountain - knaskamilla - Björn VII LJ - Frisco Heta inhoppare: Poffa, scim, Paddan, samjo. Ismaskinist: Spol-mike66
När jag tänker efter, doftar det Holland om det här: Total-hockey. Alla anfaller i fria roller, och på något vis vet alla var de har varandra, fastän de inte vet om det. Fast tvärtom.
Jag har aldrig spelat hockey, men när jag spelade rinkbandy med min klass så spelade jag på alla positioner (förutom målvakt) samtidigt. De andra stod stilla medan jag och en till åkte omkring. Motståndarlaget orkade inte åka, så de parkerade i anfallszon, vilket innebar att det inte var sådär jättesvårt att göra mål på dem. Vi vann.
knaskamilla: Jag och en klasskompis var de enda som inte spelade hockey i min klass. Oss ställde dom på varsin tekningspunkt som backpar. Vid varje anfall så körde de runt oss ett varv så att vi trillade på rumpan innan de gjorde mål. Eftersom jag är ett geni på taktiska dispositioner och spelanalyser, så kom jag snabbt fram till att vi behövde en bättre målvakt.
På den adressen går att hitta en karta över Sidensjö, med Stig utsatt. För att göra det enklare för dig, westerlind, finns även din bostadsort utsatt. Så har du något att relatera till.
NuMountain - knaskamilla - Björn VII
LJ - Frisco
Heta inhoppare: Poffa, scim, Paddan, samjo.
Ismaskinist: Spol-mike66