Skönt att jag är snuvig. Det låter inte som att antites är något som luktar gott.
Nu ser jag att två personer samtidigt skriver brev till mig. Eller, jag ljuger. Naturligtvis ser jag det inte nu. Jag såg det förut, innan jag begav mig hit. Nu ser jag däremot att jag har fått brev. Det kanske innebär att jag inte är så o-saknad ändå?
Vad som döljer sig i breven borde du väl veta lite om, iaf? Antagligen är de flesta breven lika meningslösa. Det är iaf min teori. Och ang. varför man inte går och lägger sig så håller jag med scim.
För övrigt noterade jag att NuM fick till lite stavfel och andra saker som inte var riktigt korrekt svenska i ett tidigare inlägg här nedanför. Det stör mig lite, måste jag säga.
Och Poffa skall också ha en till då han i första periodpausen meddelar att Islanders skåpar ut Rangers efter noter. Ställningen är för närvarande 4-0 till Islanders. Tre mål av Yashin, tre assist av Marre Cherkawski (eller hur han nu stavar sitt efternamn). Allt är härligt förgyllt av att den som kommenterar är Lasse Granqvist.
Låter som en klok idé. Skulle dock aldrig falla mig in att hänfalla åt hämnd. Framförallt inte mot dem som är mindre än mig, och det är många det, för att inte säga de allra flesta.
Nåväl.
Imorgon är det match. Alltid något.