Silly: Fegdomaren vågade inte ta utvisning när pucken var fri framflr mål och BIK brutalt högg och brottade ner vår spelare som hade haft ett grymt läge.
Keriksson: Oerhörd styrka att få med sig minst en poäng samtidigt som man spenderar 13 min i bp samtidigit som man inte får med sig något. Ett av deras mål kommer dessutom i 3-5. Vi möter ett bra lag men vi känns starkare.
Heyerdal: 15 min pp mot 0. (då räknas det väl som 13 då de spelar fem mot tre.) Helt sjukt. Några björnkramar framför mål där man brottar ned Dickinson, Aagaard med flera.
Som ett dåligt skämt.
Sjukt starkt i alla fall.
Såg ut som att Theo och Marenis satt i sista perioden.
Örnsköldsvik Hockey skulle ha varit givet för Marenis om han inte kommit in med den ”stjärnstatus” som han på förhand hade, Dyr och byta bort just också, han är väl inte värd så mycket för tillfället
19MoDo21: Vi gör en riktigt bra tredje period. Karlskoga såg faktiskt trötta ut och orkade inte grisa lika hårt i tredje. Älskar moral i laget som tog oss tillbaka. Jag trodde inte på poäng idag. Är väldigt glad att jag hade fel. Tack Modo
SKiLMY: Domarna kan och gör fel, men vi tar så korkade utvisningar själva. Så trött på tjatet om köpta domare alltid. Nöj dej med att vi var så jävla bra i 5-5. En oerhört viktig seger, på sikt
{9742}: Woods assist till avgörande målet borde bli en highlight. Klacka bakom ryggen till eget klubblad och sedan styra vidare på ett tillslag. Sjukt snyggt.
{9742}: Fast bekymret är ju inte det MoDo åker ut på. Problemet är ju att BIK inte åker på något? Kände du verkligen att BIK var så sjysta och mysiga denna match att dom inte skulle haft en enda utvisning utöver när dom tog båda? Något som väldigt sällan händer att ett lag klarar av. Sjukt är det. Men visst det skapar ju känslor. Men matcherna går ju typ i halva tempot mot vanligt.
{9742}: jag säger inte att våra utvisningar inte är utvisningar (de flesta). Men de håller ju inte en jämn nivå över matchen och låter Bik göra vad de vill där ute. Det jag är trött på, förstå skillnaden.
Jaha kasta sig över ryggen och riva ner Dick när han ska runt mplisen blundar man för. Nu är de jävligt fega med tanke på nivån i starten.