Poffa: HAHA. Undrar om jag inte ska vänta till AM gjort ett inlägg i frågan? Han var in och kollade läget här alldeles innan du dök upp. Troligen drog han iväg som en avlöning på E4 söderut efter det.
Vad hände i den tredje perioden egentligen? Snackade Huddinge till sig två matchstraff? Hur lyckades Huddinge få matchstraff samtidigt som Tommy Enström åkte ut två minuter för en slashing? Själv fick jag lämna Kempis efter två perioder pga korpen innebandy.
Kul att se att MODO iallafall har en målvakt som är i form.
Till alla ser som kräver Pirros avgång. Vem vill ni som ersättare? Säg inte Skägget Forsberg eftersom han sagt otaliga gånger att hans coach karriär är över.
Martin S: Det var för snack i samband med Enströms utvisning. Huddinge fick även en likadan för snack efter slutsignalen när spelarna åkte av isen. Mycket snack från Huddinges bänk under matchen också.
scim: Tja, jag antar att NR22 kommer att se till att bli inte bara den förste skribenten som avstängts från forumet utan även den förste som stängts av två gånger. Tålamodet brukar ju inte räcka hur länge som helst.
Poffa: För att jag har varit så dum och skaffat mig för många vänner här på SpS. När vänlistan och de övriga sidorna ska uppdateras så tar det ibland flera minuter att öppna brev och pratbubblor.
Nu blev det skillnad som dag och natt, allt går med blixtens hastighet utan några vänner i högerramen här på sidan.
Hälge: Haha, skulle inte tro det. Det finns nog ingen som kan sitta fast i bilköer utanför Kempis som Ö-viksborna själva. Inte så konstigt att inte "Dragkedjan" skulle platsa i MoDo.
westerlind: Helt klart så var "mike" en riktig mes som för det mesta inte hade något vettigt att komma med. Tänk vad ett par tre siffror kan göra underverk.
scim: Borde Du inte va stolt över att DIN tråd används så flitigt?
Apropå Lärare o Svenska språket: Vart f:n är Paddan??? Ute o cyklar? Pianotränar?
Huge: HB, av bästa märke! SAMT en Nyhet, Bulgarisk Sakar, illistigt framställd just vid ingången i boa av Anitra!! Bara för att hon ska få åka på 2 semester-veckor till Bulgarien med sin sambo Lypsyl.
Du vågar berätta vad som hände med sex minuter kvar också...:)