Matchdags igen då efter pausad verksamhet. Ingen heppo och ingen kaut och endast 6 backar samt 3 bortamatcher irad nu denna vecka. Spännade och se vart detta barkar. Hoppas laget kan knyta näven i fickan och kriga till sig ett gäng poäng under bortaturnen, för känns som vi behöver det. Skulle sitta oerhört fint med en trea idag😀 goooo Modo!
Robin Ztorken L: Kristianstad är seriens absolut sämsta lag enligt mig. Där måste vi nästan ta 3p nu.
Tingsryd är lite luriga, men de har väl tappat sina NHL-lån nu också? Tror de är på väg ner i tabellen. Olhaver lär väl iofs sätta ett hattrick mot oss.
AIK tycker jag har känts väldigt avslaget, men de verkar vara i en positiv trend på sistone likt oss.
Hade varit underbart om vi kunde städa undan samtliga tre matcher. Då lär vi klättra.
KB: Jag tror vi kanske kan slå Kristianstad men sen är det stopp. Vi slår varken Tingsryd eller AIK, vi har ju i princip bara två spelare som kan producera och det håller inte ens på denna nivå.
jonsson: min känsla är att det kan gå precis hur som helst svårt då vi vila och dessutom möblerat om en hel del, spelare har försvunnit och Harju är ny samt saknar matchträning , hoppad Peters har en bra dag iaf o att vi inte drar på oss klantiga utvisningar