Lumber Jack: Inte visste jag att hårdrock var musiken som fick laxöringen att nappa på kroken. Förresten, vad sjutton gör en laxöringh i ungdomens källa?
Vilken kväll - hårdrock, headbanging och whisky-cola: Man får ju tårar i ögonen. Jag sitter här med ett leende och drömmer mig tillbaka till min ungdom, när jag kunde ta trappor två steg i taget..
Låter trevligt, jag kommer direkt. Jag har kommit på ett sätt att transmogrifiera mig med sibburatorn och vilket skulle vara lämpligare än Sollefteå för en jungfrutur? Hmm, lite osäker på adressen bara: Jag ställer in på 63 grader 17 och "Nya Norrland", blir det bra?
knaskamilla: Hej på dig. Jag är Olle Westerlinds pappa. Du tar väl hand om min son, han deppar ihop när Modo åker ifrån Brynäs i kväll Vinst 5-2, till MoDo Så klart Överraskning att "gubben hittade rätt på Olle, ha,ah! Hälsningar från ett kallt Östersund -25o.
Lyfter på hatten för Foppa. Nu sköt han in ett slagskott rätt upp i krysset. En riktig rökare som knappast ens Kung Cannabis skulle ha tagit. Grattis grattis.
Portello: Verkar gå hyfsat bra hittills i JVM för en av Renbergs "lagkamrater" Carlo Colaiacovo som jag har för mig spelat någon match med Toronto den här säsongen. Han har gjort ett mål och sex assists på tre spelade matcher.
NuMountain: Hehe du säger det :) Det måste ju vara en spelare alla lag skulle vilja ha i sitt lag, finns inte så många som har hans spelstil.Eller bemästrar den kanske jag skulle skriva.
Ja, för det är ju så logiskt att ha ett smeknamn som är längre än det ursprungliga namnet. Eller inte. Då är det alltså alternativ: a) det är roligt att slita ut vissa bokstäver på tangentbordet i förtid, som gäller.
Själv ser man ut som en MC-brottsling på körkortet, men det är sött enligt mormor...