1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530918 inlägg · 4122 ämnen

Lehtinen till Espoo Blues

Lehtinen till Espoo Blues
Jaha, då var det då klart att MODO inte förlänger med MIKA. Jävla Hedin!!! Avgå, omedelbart!

Sv: Lehtinen till Espoo Blues
Poffa:

fasen också, hade hoppats han skulle vara kvar. Mika va brutal.

Poffa: Bara att ta fram symaskinen och sy på sorgband på din nyinköpta matchtröja ;)

Nej, jäkligt synd att de inte valde att förnya kontraktet med Mika. En lite småful back (och nu talar jag inte om utseendet) är precis vad vi behöver.

Poffa: Det fanns ju ingen framtid i den killen. Hela tiden ett skär efter, åsså två minuter på det då. Nä, det är bättre att satsa på våra egna talanger, såsom Jansson.

NuMo:

Äääh, sluta spela dum. Vi vet alla att du egentligen hellre hade velat skicka iväg Jansson och haft kvar kung MIKA, men nu skall du vara tvärsöver igen.

Paddan:

Mika var/är en retsticka och kunde få de flesta motståndare att tappa fattningen. Satt och såg på kvartsfinal ett mellan MODO och HV tidigare idag och Mika retar skiten ur både Melin, Skröder och Jämtin.

Mika var dessutom kungen av trashtalk.

Poffa: Det spelar ingen roll, du har inga bevis. Jansson kommer att överglänsa Mika i Modo den här säsongen, sanna mina ord.

NuMo:

"Jansson kommer att överglänsa Mika i Modo den här säsongen, sanna mina ord."

Vågat uttalande. Men förmodligen helt felaktigt.

Poffa: Du får det att låta som att man gjorde sig av med Mika för att han var bäst och man skrev långtidkontrakt med Jansson för att han var sämst.

NuMo:

Ja, det vet du ju att jag tycker. Förstår inte varför du är så förvånad. Är ju därför som jag kräver Hedins avgång!

Poffa: Det hjälper ju inte. Du ska se att Jansson går mot en ny vår, om han platsar.

NuMo:

Jag som trodde att det snart var sommar.

« · 398976