Redigerad kommentar
Berka:Vågar man tro att Modo börjar spela redan i första perioden imorgon? Eller kommer det se likadant ut
Berka: Leksand gör det ju kanon efter sina förutsättningar. Vi själva har inte heller lyckats dyrka upp deras igelkottsförsvar och är nog den enda gången jag sett vår coach verkligen tappa fokus.
Kul? Inte direkt.
Effektivt? Tabellen ljuger inte.
Jaha, match ikväll då, hur mycket istid får "krillen"? Kan han uträtta nåt, mot wiki-motståndaren LIF?
Tror Johanna får börja lyssna på svaren, om hon ska fortsätta intervjua, inte ställa frågan hon nyss fick svar på...
zigge:
Grattis till 3 sköna poäng, jag missat matchen pga jobb, varje gång jag gjort det har Leksand förlorat. ;)
J F K:
Öht. Ett rörligt ochfantasifullt anfallsspel, med bra förflyttningar genom mittzonen. Kanske för fantasifullt, för det är inte effektivt än så länge.
Monno:
Tycker Kabanov ser rätt intressant ut. Skulle inte förvåna mig ifall han nätar.
Bad_Brett:
Inte mig heller. Jag har inte sett honom spela på liten rink, men han verkar kunna passa bra på stor rink. Om bara kedjekamraterna kan tänka lite mer som Kirill, så tror jag det blir bra. Även låta honom styra spelet i kedjan, ha lite mer puck.
S-vikaren: Gillar inte riktigt hans spel i de övriga zonerna, men i anfallszonen ser ryssen väldigt bra ut. Hoppas han bara tar fler skott.
NuMo: Var inte för säker, domarna gör en hel del för att Leksand ska kunna vinna. Det blir löjligt när Johansson får hålla fast Skröder hur länge som helst och när norrmannen ledsnar åker han ut. Penibel domarinsats hittills.
Anton ser riktigt bra ut. Det var länge sedan.
J F K: Vart är alla spelare. Vi kommer in med pucken i zonen, men backarna står kvar och beundrar utsikten i egen zon.
Jag blir förbannad. Det är som om att man inte vill vinna matchen.
Ritola måste ju ha dribbeltourettes dessutom.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar