Gusse: Jajajajajaaaaa! Så har Rasslislav visat sig återigen.
Oh ah Tuominen, säg oh ah Tuominen!
NuMo:
Och nu är det 2-0 till Leksand. Vi är som vanligt helt färdiga efter landslagsuppehåll. Men, men... Bättre att vinna i slutspel än att vinna nu.
Ajdå, lät inte bra att Öberg klivit av. Får hoppas att han återkommer senare under matchen.
Paddan:
Ännu mer oroande att de två kommentatorerna inte insett att det är Zakke som står förrän nu efter 4 minuter.
Paddan: Detta fanns med "ja" besvarat. Snart BP för MoDo.
Oroväckande att vi verkar ha hamnat inne i någon konstig trend där vi släpper till klara lägen för motståndarna i vårt eget PP.
Salle:
Känns som att Green alltid legat längre fram i banan än vad Gästrin gjort, men det kanske beror på Greens lysande skridskoåkning och kämparglöd.
Poffa: Gästrin har väl inte spelat center på jättelänge vad jag kommer ihåg.
Han var då ytter tillsammans med Pavli & Pardi.
Frisco:
Hmm, är det bara jag som missminner mig men har verkligen Green varit center och Gästrin ytterforward i fjärdekedjan på slutet? Så står de uppsatta på swehockey, men brukar det inte vara tvärtom?
Paddan: Lite "Sven Melander frågar ungar om vad dom helst vill ha"-sketchen över vissa av frågorna ibland.
Han bör inte byta ut klubban mot intervjumikrofonen riktigt än även om det inte var de lättaste "offren" att intervjua.
Lumber Jack: Enligt ÖA kommer Timander inte att kunna spela kvällens match mot Leksand på grund av nackspärr.
Hmm, för mycket semlor?