1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

SHL · 530821 inlägg · 4122 ämnen

Lillebror?

Sv: Lillebror?
mike66: Undrar om det är drygt åttahundra stygn även i kalsongerna...

Paddan: En del saker ska man vara tyst om även om man vill veta svaret.

Frisco: Hmm, nu tänkte jag inte på det som göms i kalsongerna utan själva tillverkningsprocessen av nämnda underklädesplagg.

Paddan: Snygg undanmanöver;-)

Frisco: Tja, det är sånt man får lära sig ganska snabbt i mellanstadiet.

Paddan: Jag tror dom är stygnlös, gjuten i ett och samma stycke. NHL var tuff förritin. Numera så tror jag på det här med kyskhetsbälte i ligan.

Det där med rakningen och linimenten lät ju inget vidare...

mike66: Så det är alltså någon form av kompositkalsonger.
Det lät ju...intressant...eller något.

NuMo:
Boden - Skellefteå 3-5, Wernblom 2 mål. Nu jävlar hoppas jag Brynäs klipper till och värvar kungen snart.

westerlind: Det skulle ju vara spiken i dolken i ryggen på oss alla modoiter.

westerlind: Tja, Andrew Peters är väl vad jag vet redan ledig så det är väl bara att göra som honom: slå till!

NuMo: Just det. Men han platsar inte heller i MoDo - han är bra.

westerlind: Ja, fy fan, va han ä bra! Fy fan va han ä bra! För han har slagit ut tänderna, för han har slagit ut tänderna, för han har slagit ut tändernaaaaaa! Fy fan va han ä bra!

Hoppas att ni kan bjuda upp till dans i morrn. Vore kul om ni kunde låta bli med att bara haka och hålla fast våra röd vita hocket lirare, men lillebror brukar ju jävlas med storebror.

AM: Känner du inte igen tröjfärgen? Visst är det samma färg som lillebror hade på de fulaste hockeytröjorna i hockey historien.

henrik: Även om lillebror säger att storebror är lillebror så blir inte lillebror storebror bara för det.

NuMo: Lillebror har vuxit om storebror och är således större och tilltalas storebror.

« · 444247