1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

482329 inlägg · 4079 ämnen

Luleå - Modo

« · 1651915 Till forumet


Sv: Luleå - Modo

jämtland:

FAN! Det var ju bara en tidsfråga. Det är ju i tredje perioden.

Kommentera

Sv: Luleå - Modo
jämtland: Domarna hittar utvisningar som ingen annan ser nu. Tyvärr är det som vanligt i tredje. Modo tappar spelet helt.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Det är så förbannat jävla dåligt.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
ULTIMAVICI: Kempe tycker jag sett sisådär ut även innan jvm men i kväll är han allt annat än bra. Bara därför hoppas jag han får avgöra :)
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
hanzon: Nu ska vi inte bli för positiva heller. Modo kommer oavsett att ligga sist. Vi ligger sämst till vad gäller att undvika det där kvalet, men kan vi spela såhär tilltäppt på bortaplan så har vi i alla fall chansen.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
J F K:Jag kan hålla med om detta, en ny röst så kommer resultaten...hoppas jag.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
jämtland: JVM killarna har kört hårt sen de kom hem tröttkörda och jetlagade, är mer regel än undantag att JVM killarna är sega några veckor efter ett JVM, speciellt när det varit i Nord Amerika.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
J F K: Vad fasen är det med kempe, helt under isen. Ser seg ut.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
NuMo: Jag ska erkänna en sak. Jag trodde aldrig att Perra skulle tillföra så mycket till Modo som de två senaste matcherna visat. Jag vet, det är tidigt, men spelet ser så mycket homogenare ut att man knappt tror att det är sant. Visst, det är säkert minst 80% mentalt, men avvägningarna ser bättre ut. Laget håller ihop, gör inte lika grova missar och kommer i mer samlade anfall.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
NuMo: Inget är sig likt sen Lonken gick i pension... ;-)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Luleå - Modo

Förutom utvisningarna emot oss är jag ganska nöjd. Fattar fortfarade inte varför vissa halkar omkring och ramlar som Bambi på hal is, men men.....

Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Det som hittils imponerat sedan Perra kom är egentligen inte bara att vi spelar rakare och enklare utan att vi får motståndarna att bli rätt mediokra iaf i spel 5/5. Får vi till vårat eget spel ytterligare så kommer vi definitivt börja plocka poäng.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
jämtland:Håller med, bra kämpat i så många underlägen. Hoppas dom håller sig från utvisningbåset denna period.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Steken84: Ja han har svårt att hitta en nivå i sitt spel. Han tokhugger på allt vilket ibland straffar sig.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Steken84: Helt ok första perre dock tycker jag smolenak får tagga till lite. Han är givetvis helt okej men i vissa lägen ser han slö ut.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Hur kan torp misslyckas gång på gång att få ut pucken ur zonen i boxplay?? Annars bra boxplay
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
J F K: haha dock skumt att puck out gäller i andra ändan av banan. Borde bara vara i eget område kan man tycka
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Vad håller ahnelöv på med? Känns som om de lyckas sätta sig i skiten med allt.
Kommentera

Sv: Luleå - Modo

J F K:

Jättebyte av Önen i BP.

Kommentera

Sv: Luleå - Modo
Monno: usch. Den där var ju värre än Roches. Utvisningen på Kempe kändes oerhört märklig, men Ahnelövs är solklar:(
Kommentera

Sv: Luleå - Modo
NuMo: Riktigt tjusigt skott! :-)
Kommentera

Sv: Luleå - Modo

S-vikaren:

Olofsson gör en tjuv!  Snyggt!

Kommentera

Sv: Luleå - Modo

ULTIMAVICI:

Hittills starkaste. Jag tror på nyförvärv kommande veckorna.

Kul med match. Ser fram emot matchen. Jag är positivt inställd till framtiden.

Redigerad kommentar

Kommentera

Luleå - Modo
Med Djuse tillbaka så mönstrar Modo sin starkaste uppställning för året. Blir spännande att se om vi tagit ytterligare ett steg till dagens match. Dags för 3 poäng nu.
Kommentera

« · 1651915