Frisco: Påminner starkt om en ung Ronnie Hellström! Men han hade väl sällan skridskor på sig, o inte så stora benskydd. O ety det är en färgbild, är det ju inte Ejnar Ask.
Eftersom du nog vet att jag alltid ska ha rätt hela tiden så blir det nu så att jag får lov att avslöja dig. Killen till vänster på den andra raden har ju t.o.m. figurerat i din presentation under vidlyftiga ögonblick - därmed kan du anse dig som fastnaglad, agent o-färglagd har haffat dig!
westerlind: Hmm, tycker att det verkar som att B1 och B2, aka Bananer i Pyjamas, har mognat till högst betänkligt. Dessutom så är B2 tydligen lite halvlik Ingemar Stenmark nuförtiden.
Tycker Frisco kunde gjort det lite lättare med att ge rutorna koordinater typ i spelet "Sänka Kempis", dvs siffror lodrätt uppifrån och ned och bokstäver vågrätt från vänster:
Dvs jag tror att: - C2 är Knaskamilla - D3 är Frisco (han hade inte lika mycket hår när jag sist såg honom, men här finns säkert MoDos återväxt) - C3 är scim. Inte hade han denna coola Leningrad Cowboy-frilla sist, men han är ju alltid lite wild and crazy.
Frisco: Jag gillar dina hårda och tuffa trävlingar, kul att de är tillbaka. Jag gissar på att den blonda tjejen i mitten är Knaskamilla. Eftersom jag redan har träffat dig Frisco så avslöjar jag inte vem du är.