1150x200-modo-header2.png

MoDo Hockey

483082 inlägg · 4079 ämnen

Modo - AIK 13/12

« · 1857627 Till forumet


Sv: Modo - AIK 13/12
KJ är viktig för laget då vissa har tveksamheter kring honom!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Jakobsson har verkligen vaknat på rätt sida, vilket avslut och Ekarv (släkten är värst) vilken passning.
Godis
Och 2-0
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Modo gör mål i boxplay samma dag som mitt Cmore slutar funka! :((( Men jag är glad för att Modo leder ändå!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Millennium: Inte den bästa perioden men långt ifrån den sämsta, ganska med folk och skaplig stämning, spelet ser relativt bra ut men några undantag. En ganska jämn period där Modo ändå varit något starkare.
Som någon skrev, Karlström och werna imponerar och Wallin ser stensäker ut!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Robin Ztorken L:
En smart puckstöld av Karlström, kan nog vara ordinarie nästa säsong.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Robin Ztorken L: 6 skott, 1 mer än gnaget.

Stod 2-5 i skott ett tag så med tanke på att det slutade 6-5 i skott efter första, bör ju vara ett tecken på att Modo forcerade en del på slutet. Eller iaf la puckar på mål...
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Hälge: Så mycket icing som slagits har jag nog aldrig sett i mitt liv.
Tur att vi leder, för vi har nog inte skjutit mer är tre skott.
Som vanligt känns Väggen Wallin mycket stabil
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Sänds från Panterns arena nu. Kommentatorn pratar med låg ton och stönar nästan medans det är lucia på isen... Vet inte ens vad som händer...

Menar inte att han är nåt äckel eller så, men det lät bisarrt att lyssna på honom.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Djuunaz: Jo då det har vi, #31 Oskar Pettersson ;-)
Men tror inte han spelar något än. :-)

Gillar kedjan med Werner-VÖ-Karlström. Både Werner och Karlström kör ändå in i kaklet. Öhman smart nog för att passa in överallt typ.
Känns dock som att Wernblom verkligen skulle fått göra ett mål... gärna ett mål efter en bra insats innan.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Ja, den tog väl i försvararen. Men är man målskytt så går pucken rätt väg.

Annars en ganska tråkig period, men det kan definitivt ändras.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Försöker hitta stream men det kommer mest upp massa reklam om kvinnor som vill ha lite rajtan tajtan, bara jag klickar på en knapp. Fuck that, jag vill se hockey!

1-0 Molin, Emil (15)
11. Marklund, Sam
7. Oskarsson, Marcus

Ganska talande för vilken kedja som dominerar i Modo.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Självklart Molin!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
wolper: Inte mycket som kuggar..

MOLIN!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Vilket perfekt skott. Skymt som fan.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Millennium: Måååål Molin men misstänkt styrning på Eriksson?!
1-0
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Djuunaz: Saknar våran Pettersson dock ;)
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Harry Luras: Micke P, Härnösands bästa forwardsbidrag till Modo hockey genom tiderna ;)

Menade Eriksson såklart
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Harry Luras: vi har ingen Pettersson, antar att han menar Eriksson som är är tredje länken till Marklund molin
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: AIK ska ju inte ligga där dom ligger i tabellen när man kollar truppen. Får hoppas inte deras dåliga spel bryts just idag ;)

Radiokommentatorn säger också det att Modo kommit in i matchen, det var mer i starten det var gnaget. Går ju inte ens att lyssna på matchen i sin helhet, det suger!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Nu har jag säkert missat nån men vem är Pettersson?
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Millennium: Modo skapar målchanser men har släppt några onödiga kontringar emot sig, Modo är det bättre laget och håller i taktpinnen!

Jakobsson har utnyttjat sin fart 2ggr och kommit runt på kanten, Molin, Pettersson, Marklund är bra hela tiden och det har varit nära några gånger.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Gavelo: Nä, det är tyvärr helt hopplöst att hitta stream! :/ Hör på radion att det är AIK som är det bättre laget än så länge. Dom är ju kända för att vinna ungefär varannan match.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Någon som vill slå vad om att #77 E. Nyström gör mål?!

Hoppas Jakobsson spelar med sin fart idag och skapar ytor åt karlkvist och Ekarv
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Tarasov: fan vad härligt 😊 heja på dem åt mig med 😀
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Millennium: Har aldrig hittat en vettig stream tidigare, men så är jag ingen jävel på datorer heller!

Matchen ikväll, jag tror på övertidsförlust, dvs 1 poäng och en ganska bra match.
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Tjenare allihopa. Mitt Cmore specialerbjudande har precis gått ut så kan inte se matchen där längre. Minns att det var ett helvete att hitta fungerande streamar förra säsongen. Har nån här erfarenhet av hur årets stream till Modos matcher brukar va?
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
wolper:
Är på plats, nära isen. Skön känsla idag, är typen som gärna klär upp mig till högtidliga tillfällen men känns inte så hky! Kör nu grabbar!
Kommentera

Sv: Modo - AIK 13/12
Tarasov: kan tyvärr ej se den ja 😔 men håller tummarna för modo som fan 😀
Kommentera

Modo - AIK 13/12
Vi kämpar för vinsten av andra rundan imorgon, kul tkr jag. Dessutom hoppas jag att min matchsvit i FC håller. 5 raka segrar hittills.
Kommentera

« · 1857627