Costanza: inne på samma sak, Theo gör minst en, troligen två poäng idag. funderar på att skruda mej i guldtröja från 2007, dagen till ära. Känns som att det är kvällen allt vänder
puffe: intressant att se om vi är mer disciplinerade ikväll eller om det blir som vanligt tidig utv o mål i baken, grabbarna borde vara revanschsugna tycker man efter storförlusten mot AIK
{8384}: Bra spel ska vi nog vara väldigt försiktiga med att hoppas på, jag har bara två förhoppningar och det är att Modo gör första målet och att spelet visar tendenser på att gå åt rätt håll. Att AIK är favoriter är givet.
{8384}: lika slarvigt. Känns som ingen tar spelare/klubba. Bara stirrar. Så lätta mål de får.fattar inte tanken med att bara åka in som en hög i eget mål. Ingen tanke på att läsa spel. Ofta motståndarspelarefår komma in på kanterna med högre fart än våra spelar in i zon på kant så att de får bryta in helt fritt centralt i fart
Majbrasan: Dim där inspelen gillar jag, När man dumpar pucken snett över i hörnet. I stället för rakt in eftet sarg. Försvare vet inte vad pucken kommer ut och man har 3 man på rull in i zon. Pucken kan komma ut mitt i slotter om man har lite flyt! Det är svårare att försvare sig imot., Annars tar bara målvakten den bakom. Eller en back hinner först och lägger ut igen!