{8384}: Beror på hur man använder pengarna. Den intressanta frågan är hur mycket av budgeten Svarvadet/AJ gjorde av med? Kanske har jag fel men jag är inte redo att kritisera Sundlöv/Särki ännu.
mr_brasco: Utan att kritisera så hade det varit rätt intressant att veta hur man gjort sina val, exv hur tänkte man när man värvade VÖ istället för exv C Bengtsson? Finns säkert bra anledningar där och då men ändå.
mr_brasco: fast ska vi verkligen vara ett bottenlag med den budget vi har? Å hur kan det vara så dåligt och oproffsigt. Ser ut som ett riktigt korplag stoe del av tiden. Sedan tycker jag det är bra att ha ett mål
Robin Ztorken L: Problemet är väll att Modoiter är bland de mest enögda supportrarna? Vi överskattar alltid den trupp vi har. Men tänk efter, vad är det för spelare vi fyllt på med på slutet? Två som AIK inte ville ha kvar, Häggström och Röymark två gnuggade som passade när styrspelet var det som gällde. Ett gäng egna produkter som borde åka och byta så fort pucken närmar sig sargen.
Confusius: Detta djävla skitlag kan dom kasta till råttorna. Vi lägger 1000tals timmar, pengar o engagemang på denna dynga , och vad får vi tillbaka? Förnedring, oengagemang och nonchalans. Hoppas uppvaknandet sker i kvalserien till Div !
Smurfen: Då är du nog lite naiv! Vi var ett bottenlag ifjol, vad hände under sommaren som gjorde att vi borde vara ett topplag i år?
Av 8 backar i truppen är minst 4 galet dåliga defensivt. Våra centrar är mjuka och svaga och där Molin och Ekarv bara besitter offensiva kvaliteter. Dessutom har vi ett gäng alibispelare som Jakobsson, Stål-Lyrenäs, Wahlgren, Röymark etc.
Du kommer ALDRIG vara ett topplag om du inte har en vettig back- och centeruppsättning kompat med en bra målvakt.
Vi har bra ytterforwards och målvakter men en bedrövlig back- och centersida.
{8384}: För att grabbarna har ett obefintligt självförtroende, när det där tidiga 1-0 målet kommer är det gonatt tyvärr, maken till gamnackar har jag aldrig sett. Känns som att det här laget måste vinna 10 matcher i rad för att få upp självförtroendet till normalnivå.
kul å se marklund kämpa till sig en utvisning så modo kan få en sista chans. dock aldrig sett modo göra mål när de får börja period med utvisning på utvisningen
Djuunaz: Wahlgren, lyrenäs, Röymark och Häggström. Fyra fyllnadsspelare som inte bidrar med någonting. Alla kan bytas ut mot hungriga juniorer som vill ha chansen